Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevPeugeot 5008 SUV 1.2 PureTech 130 CP Specificatii Tehnice Specificatii Peugeot 5008Peugeot 5008 SUV 1.2 PureTech 130 CP Specificatii Tehnice10 October 2022NextOpel Astra L hatchback 2022 1.2 Turbo 130 CP Specificatii Tehnice Specificatii Peugeot 5008Opel Astra L hatchback 2022 1.2 Turbo 130 CP Specificatii Tehnice10 October 2022
  • Volkswagen

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes
Volkswagen T-Roc 2022

Dacă vrei un SUV Volkswagen, dar un T-Cross este prea mic și un Tiguan este prea mare, Volkswagen T-Roc este chiar în mijlocul celor două.

Împărtășește multă tehnologie și inginerie cu excelentul VW Golf, dar cu o caroserie SUV elegantă. Volkswagen a vândut mai mult de un milion de exemplare de la lansare, oferindu-i o actualizare pentru 2022.

Citește verdictul nostru în continuare, sau sari direct la subiectul care te interesează mai mult.

  • CO2 si consum 4/5
  • Motoare si performanta 4/5
  • Interior si confort 3.8/5
  • Practicabilitate 3.6/5
  • Fiabilitate si siguranta 4.2/5

Rivații direcți ai lui T-Roc includ Audi Q2, BMW X2 și Mercedes GLA, dar putem lua în considerare și modele precum Nissan Juke și Mazda CX-30 ca alternative – toate încearcă să atragă atenția cumpărătorilor care doresc caracterul practic și costurile reduse de întreținere ale unui hatchback de familie, dar în pantaloni de SUV.

Pentru a ieși în evidență din mulțime, fiecare dintre aceste SUV-uri mici are un aspect distinctiv, iar T-Roc nu face excepție. Dispune de lumini mari de zi cu LED, plus placare din plastic peste pasajele roților și în jurul pragurilor ușii pentru a-i conferi un aspect mai robust. Există o gamă largă de opțiuni de vopsea, plus opțiunea unui acoperiș contrastant.

Volkswagen T-Roc 2022 are acum faruri LED ca standard, și opțional o dungă iluminată pe lungimea grilei. Un element de bara de protecție argintiu oferă un aspect mai dur, în timp ce semnătura stopurilor a fost modificată, sunt mai întunecate, și au acum o semnalizare dinamică precum și o animație atunci când se apasă pedala de frână (vezi începutul acestui video pe youtube).

Volkswagen T-Roc 2022

În interior, un ecran tactil mai mare este schimbarea cea mai evidentă, în timp ce panoul de control al climatizării este, de asemenea, nou (dar mai complicat decât înainte, din păcate). În rest, există materiale de calitate superioară care ajută la distingerea Volkswagen de rivalii săi, inclusiv Skoda.

Există o mulțime de motoare din care să alegeți la Volkswagen T-Roc, începând cu benzina TSI de 110 CP de 1,0 litri. Acest model va oferi suficientă performanță pentru majoritatea șoferilor urbani și ar trebui să fie economic, dar există opțiunea modelului TSI de 1,5 litri cu 150 CP sau chiar modelului TSI de 2,0 litri de 190 CP.

Acest model are tracțiune integrală 4MOTION și cutie de viteze automată DSG cu șapte trepte și vine doar în niveluri de echipare cu specificații înalte. Există, de asemenea, VW T-Roc R, o versiune de vârf de înaltă performanță pentru șoferii pasionați și chiar și un T-Roc decapotabil.

În timp ce VW T-Roc se simte potrivit pentru puterea pe benzină, există câteva opțiuni diesel care sunt potrivite pentru distanțe lungi. Gama începe cu 2.0 litri TDI care produce 115 CP, deși există și o versiune de 150 CP a acestui motor. Cumpărătorii care urmăresc orice fel de putere hibridă sau electrificare vor trebui să caute în altă parte, la rivali precum Kia Niro.

Nivelurile de echipare constau în Life, Style și R-Line, care înlocuiesc vechea linie S, SE, Active, Design, SEL și R-Line. Noua gamă simplificată face mai ușor să alegi T-Roc-ul potrivit pentru tine, deși întreruperea nivelurilor de echipare mai de bază a împins prețul de pornire în sus.

Volkswagen T-Roc 2022 interior

Având în vedere că este noul model entry-level, echipamentul Life aduce o mulțime de caracteristici standard.

Acestea includ conectivitate la telefon fără fir, o versiune „de bază” a panoului de instrumente digital al VW, climatizare în două zone, asistență la parcare și asistență pentru faza lungă. Style adaugă faruri îmbunătățite și grila aceea iluminată, plus cadrane digitale mai mari, navigație prin satelit și geamuri fumurii. R-Line primește o schimbare vizuală sportivă și scaune față încălzite, printre altele.

Cea mai mare atracție a lui Volkswagen T-Roc trebuie să fie felul în care se conduce. Este construit pe aceeași platformă MQB ca și Volkswagen Golf și modele de la alte mărci auto din cadrul Grupului VW și, prin urmare, se simte foarte plăcut la volan, cu un echilibru bun între confort, direcție receptivă și accelerație.

Chiar și benzina de 1,0 litri TSI de nivel de intrare este o plăcere să o conduci, ceea ce ridică întrebarea dacă mulți vor simți că este necesar benzinarul de 2,0 litri.

Orice versiune T-Roc este o mașină de familie cu adevărat plăcută, care nu este contrariată unei mici aventuri, în timp ce un rating de cinci stele Euro NCAP de siguranță demonstrează că are puterea pe care o sugerează aspectul său.

Alegerea noastră este benzina TSI de 1,0 litri cu o cutie de viteze manuală în versiunea Life; oferă o combinație excelentă de performanță, costuri de funcționare reduse și echipamente decente, ceea ce îl face și un bun raport calitate/preț.

CO2 si consum Volkswagen T-Roc 2022

Volkswagen T-Roc 2022 consum

Modelul entry-level de 1,0 litri TSI s-ar putea dovedi a fi cea mai bună alegere pentru cei care caută costuri reduse de funcționare de la un motor pe benzină. Are un consum de ~5 L/100km, ceea ce este o cifră bună pentru un motor atât de mic într-o mașină relativ mare, cu emisii de CO2 de la 136 g/km.

Motorul pe benzină „TSI EVO” de 1,5 litri al Volkswagen este mai mare și mai puternic, dar nu ar trebui să fie mult mai costisitor. Datorită capacității motorului de a funcționa cu jumătate din cilindri atunci când nu este necesară puterea maximă, economia oficială de combustibil se potrivește cu cea de 5 L/100km a motorului mai mic, cu emisii de la 135 g/km.

Cu toate acestea, specificațiile nivelului de echipare și cutia de viteze automată opțională pot afecta aceste cifre; automata oferă ~5.1 L/100km cu emisii de CO2 de la 138 g/km. Aceste cifre au părut realiste în timpul testării noastre, unde am atins aproximativ 5.9 L/100km în oraș și 4.7 L/100km pe autostradă.

Volkswagen T-Roc TSI de 2,0 litri benzină de top vine doar cu tracțiune integrală 4MOTION și cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu șapte trepte, ceea ce îl face relativ neeconomic și, prin urmare, greu de recomandat.

Volkswagen T-Roc 2022 emisii co2

După cum te-ai aștepta, performanța este cea mai bună dintre cele trei modele pe benzină, dar emisiile de CO2 sunt foarte mari (168 g/km) și consumul de combustibil creste la 6.2 L/100km. Aceasta este putin mai bună decât cea de 7.1 L/100km și 194 g/km la care te poți aștepta de la VW T-Roc R, care are o putere aproape dublă.

Modelele de bază încep de la ~26.000 euro, iar cele de top pot ajunge să coste mai mult de 55.000 euro dacă bifați suficiente căsuțe pe lista de opțiuni.

Există două motoare diesel; un 2,0 litri de 116 CP, care înlocuiește vechiul TDI de 1,6 litri și poate atinge până la 4.9 L/100km, și o unitate de 2,0 litri de 150 CP, cu 5.5 L/100km în timp ce emite 128-145 CO2 g/km.

Motorizare Volkswagen T-Roc 2022 si performante

Volkswagen T-Roc 2022 motorizare

Ca și în cazul majorității modelelor Volkswagen, există un model T-Roc care se potrivește majorității gusturilor și bugetelor datorită unei game largi de motoare pe benzină și diesel. Benzinarele mai mici sunt probabil să-i atragă pe cei cu kilometraj anual mai mic, iar cele diesel sunt mai potrivite pentru utilizarea cu kilometraj mai mare.

Indiferent de ce alegi, un echilibru bun între performanță și economie este aproape garantat datorită tehnologiei de motor impresionante a Grupului Volkswagen.

Volkswagen T-Roc oferă o adevărată plăcere să-l conduci având în vedere statutul său de SUV. Provoacă-l la un viraj rapid, iar direcția răspunde cu nerăbdare, permițându-ți să plasezi mașina pe linia pe care ai ales-o, în timp ce anvelopele aderă puternic și abia dacă există vreo urmă de înclinare a mașinii.

VW T-Roc îmbină eficient manevrarea și confortul, mai ales dacă rămâi cu jantele mai mici din aliaj care sunt montate pe modelele Life. Dacă alegi roțile mai mari, și mai atrăgătoare, anvelopele lor cu profil mai îngust nu sunt la fel de bune pentru drumurile cu denivelări.

Suspensia îmbunătățită este disponibilă pentru un cost extra, ceea ce permite șoferului să ajusteze fermitatea acesteia. Probabil că este exagerat pentru unii, dar multi șoferi cu sigurantă se vor bucura să facă T-Roc confortabil când sunt cu familia, și mai sportiv când sunt singuri la volan.

Volkswagen T-Roc 2022 benzină

Cel mai ieftin și mai eficient T-Roc benzinar este motorul TSI cu trei cilindri de 1,0 litri, care produce 110 CP și accelerează de la 0 la 100 km/h în 10,8 secunde și emite un zgomot carismatic în timp ce face acest lucru. Datorită naturii sale receptive, se simte de fapt mai rapid decât sugerează cifrele sale de accelerație. Cutia sa de viteze cu șase trepte este ușoară, precisă și ușor de utilizat.

Motorul TSI de 1,5 litri este un alt punct culminant, oferind o tehnologie inteligentă care nu se găsește la rivali. Consumul de combustibil creste cu ~0.1 L/100km față cea a lui TSI de 1,0 litri, la 6.4 L, dar există o creștere utilă a performanței datorită celor 150 CP, reducând timpul de 0-100 km/h la 8,6 secunde cu o cutie de viteze automată DSG.

Volkswagen T-Roc 2022 putere

Cel mai rapid model pe benzină din gamă (pe lângă T-Roc R de aproape 300 CP) este modelul R-Line TSI de 2,0 litri cu 190 CP. În prezent, acesta este disponibil doar cu tracțiune integrală și cutie de viteze DSG cu șapte trepte cu dublu ambreiaj și, în timp ce economia și emisiile au de suferit, performanța oferită este puternică, atingând 100 km/h în puțin peste șapte secunde.

În această versiune, Volkswagen T-Roc câștigă moduri de conducere reglabile care-ți permit să adaptezi mașina la nevoile tale cu ajustări ale accelerației, direcției și suspensiei. Ajustat astfel, T-Roc R-Line TSI de 2.0 litri poate fi foarte distractiv la volan.

În oraș, vizibilitatea excelentă a mașinii, extremitățile ușor de apreciat și performanța dornică o fac mai ușor de condus decât unii dintre rivalii săi mai puțin manevrabili.

Volkswagen T-Roc 2022 diesel

Dieselul de 2.0 litri de 150 CP se simte curajos când accelerezi și nu pare la fel de zgomotos ca alte diesel-uri cu atâta putere, chiar și atunci când îi dai blană. Tracțiunea față și o cutie manuală cu șase trepte sunt standard, sau poți opta pentru o cutie automată DSG cu șapte trepte. Acesta din urmă este foarte neted între trepte, dar am descoperit că se agăță de treapta a treia pentru o perioadă neobișnuită de timp înainte de a schimba.

Există si o versiune a motorului diesel de 2,0 litri cu 115 CP, care durează 10,4 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h. Este probabil să fie bun pentru oamenii care își folosesc mașinile în oraș, dar credem că motorul diesel de 150 CP se potrivește mai bine dacă încarci adesea mașina cu pasageri sau faci multe drumuri pe autostradă.

Volkswagen T-Roc 2022 interior si confort

Volkswagen T-Roc 2022 confort

Pe scurt, tabloul de bord este mai elegant decât la multe alte masini Volkswagen. Cu toate acestea, este oarecum dezamăgitor faptul că Volkswagen s-a îndepărtat de inserțiile ornamentale colorate, făcând tabloul de bord să arate mult mai serios decât înainte.

Alte modificări includ un ecran tactil mai mare, orificiile de aerisire relocate și un nou panou de control al climei similar cu cel montat pe Volkswagen Tiguan.

Ecranul tactil este acum mai aproape de linia ochilor soferului, astfel încât nu trebuie să-ți iei prea mult ochii de la drum, dar comenzile de climatizare sensibile la atingere sunt mai greu de utilizat în mișcare decât simplele cadrane rotunde care apar în versiunile pre-facelift. Este o poveste similară pentru comenzile haptice de pe volan, care sunt prea ușor de activat accidental în timp ce conduci.

Versiunile anterioare ale Volkswagen T-Roc aveau controale mai ușoare, dar calitatea materialului era mai proastă. T-Roc primește acum niște materiale mai moi și mai plușoase pentru a sparge marea de plastic dur și ieftin. Totul este foarte solid asamblat, fără scârțâit când apeși oriunde pe bord, dar este probabil să fii mai impresionat de tabloul de bord al lui Peugeot 2008.

Volkswagen T-Roc 2022 interior

Cum am spus si in sectiunea de verdict, Volkswagen T-Roc este disponibil în trei specificații: Life, Style și R-Line, care se potrivesc cu Volkswagen Golf. Life preia în esență tot cea avea SE, deși acum oferă ștergătoare automate și faruri LED automate cu asistență pentru faza lungă, iar smartphone mirroring se poate face și fără fir.

Mid-range Style adaugă faruri îmbunătățite cu o bandă iluminată a grilei, roți mai mari, un grup de instrumente digital îmbunătățit și navigație prin satelit.

R-Line aduce un aspect mult mai sportiv, cu suspensie coborâtă, insigna unică R și un kit de caroserie. Se mândrește și cu scaune sport încălzite față și jeturi de spălat parbrizul încălzite.

Practicalitate si spatiu de incarcare Volkswagen T-Roc 2022

Volkswagen T-Roc 2022 pareri

Unul dintre cele mai bune motive pentru a alege un T-Roc în locul unui Volkswagen Golf echivalent este spațiul suplimentar din interior; există suficient spațiu pentru patru adulți să stea confortabil, cu un spațiu excelent pentru cap, în timp ce intrarea și ieșirea este mai ușoară datorită înălțimii ridicate.

Există suporturi pentru pahare în față și în spate, plus un torpedou de dimensiuni decente și coșuri de ușă în față. Alți rivali pot oferi un ambalaj mai bun, mai mult spațiu sau chiar locuri suplimentare pentru aceeași bani, dar Volkswagen T-Roc este totuși o mașină confortabilă și destul de spațioasă.

Portbagajul VW T-Roc măsoară 445 de litri cu scaunele din spate ridicate – cu 65 de litri mai mult decât vei găsi la un VW Golf. Audi Q2, similar dar mai scump, se descurcă cu o suprafață de încărcare de 405 litri.

Volkswagen T-Roc 2022 volum portbagaj

Datorită formei sale pătrate, portbagajul lui VW T-Roc oferă 1.532 de litri cu bancheta din spate împinsă înainte și pliată, în timp ce podeaua mobilă a portbagajului poate sta jos pentru spațiu maxim, sau mai sus pentru a crea o buză de încărcare nivelată.

Cei care au nevoie de un T-Roc cu tracțiune integrală ar trebui să știe că diferențialul spate ocupă spațiu și necesită ca podeaua portbagajului să fie ridicată, reducând capacitatea la 392 de litri.

Merită să ții cont de faptul că roata de rezervă opțională umple cea mai mare parte a nivelului inferior al portbagajului, eliminând o capacitate de bagaje de 79 de litri. Credem că merită adăugată, deoarece costă 150-200 euro și-ți poate face viața mai ușoară dacă treci peste o albină.. în sensu’ că dacă faci pană. Înțelegi tu..

Volkswagen T-Roc benzinar de 1,0 litri poate trage o remorcă cu frâne de 1.300 kg, în timp ce modelul 4MOTION de 2,0 litri adaugă încă 400 kg. Dieselul de 2,0 litri poate gestiona până la 1.600 kg, iar cel de 1,6 litri se potrivește cu benzina de 1,5 litri la 1.500 kg.

VW oferă o bară de tractare detașabilă cu conexiune cu 13 pini și o gamă de accesorii utile pentru mai puțin de o mie de coco.

Fiabilitate Volkswagen T-Roc 2022 si rezultate Euro NCAP

Volkswagen T-Roc 2022 fiabilitate

Numai timpul ne va spune dacă Volkswagen T-Roc se va dovedi a fi la fel de fiabil ca și alte modele din gama producătorului german, dar, judecând după experiența noastră și rezultatele altor modele VW din sondajele noastre Romanian Driver, este destul de sigur să presupunem că VW T-Roc va fi o mașină de încredere.

Volkswagen T-Roc a terminat pe locul 34 din 75 de mașini în sondajul nostru Cele mai bune masini 2022 conform Romanian Driver, ceea ce este cu 11 locuri sub rezultatul din 2021. A obținut un rating general de 8,85, ceea ce este un scor impresionant.

Siguranță Volkswagen T-Roc 2022 și rezultate Euro NCAP

Un rating de cinci stele de siguranță în caz de accident acordat de experții Euro NCAP în 2017 oferă cumpărătorilor siguranța că VW T-Roc va avea grijă de ocupanții săi dacă se întâmplă ceva rău.

Toate modelele au „front assist” – VW-speak pentru frânare de urgență autonomă, precum și control adaptiv al vitezei de croazieră pentru a menține o distanță stabilită față de mașina din față, în timp ce asistența la frânarea de urgență în oraș va opri mașina în condiții de siguranță în traficul urban atunci când necesar. Lane assist este o altă o caracteristică ce ajută la ușurarea sarcinii de lucru a șoferului, în special pe autostradă.

Desigur, sunt prevăzute funcții obligatorii, cum ar fi frâne ABS și controlul tracțiunii, la fel și un sunet de avertizare dacă ușile sunt lăsate întredeschise atunci când pleci de pe loc sau orice ocupant nu poartă centura de siguranță.

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri Specificatii Peugeot 5008

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • 2022
  • masini 2022
  • masini nemtesti
  • masini Volkswagen
  • SUV
  • SUV Volkswagen
  • Volkswagen T-Roc
  • VW T-Roc
2 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Land Rover Land Rover Discovery Sport Pareri
19/09/2023in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery Sport Pareri

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Land Rover Land Rover Defender 2022 Pareri
28/08/2023in Land Rover 0 Comments 2 Likes

Land Rover Defender 2022 Pareri

Stiri Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Touareg facelift, care va fi lansat în luna mai
15/02/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Touareg facelift, care va fi lansat în luna mai

Opel Opel Corsa-e 2022 Pareri
09/02/2023in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Corsa-e 2022 Pareri

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)
11/12/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

Opel Opel Corsa 2022 Pareri
15/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Corsa 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 masini mici 2022
09/11/2022in TOP 10 0 Comments 5 Likes

Top 10 masini mici 2022

Opel Opel Astra hatchback 2022 Pareri
01/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Astra hatchback 2022 Pareri

Alfa Romeo Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri
17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

DS Automobiles DS 4 hatchback 2022 Pareri
15/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 3 Likes

DS 4 hatchback 2022 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune masini de familie 2022
06/10/2022in TOP 10 2 Comments 5 Likes

Top 10 cele mai bune masini de familie 2022

Volvo Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri
02/10/2022in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID. Buzz – Pareri
29/09/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen ID. Buzz – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Jaguar Jaguar F-PACE 2020 – Pareri
07/09/2022in Jaguar 0 Comments 4 Likes

Jaguar F-PACE 2020 – Pareri

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Jeep Jeep Renegade 2018 – Pareri
06/09/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Renegade 2018 – Pareri

Volvo Volvo XC90 2022 Pareri
26/07/2022in Volvo 0 Comments 7 Likes

Volvo XC90 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Skoda Skoda Karoq 2021 – Pareri
23/05/2022in Skoda 0 Comments 6 Likes

Skoda Karoq 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Land Rover Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung
12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Renault Renault Arkana 2022 – Pareri
08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Arkana 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Opel Opel Mokka 2021 – Pareri
20/01/2022in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Mokka 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Mercedes-Benz Mercedes Clasa S 2020 – Pareri
13/09/2021in Mercedes-Benz 0 Comments 4 Likes

Mercedes Clasa S 2020 – Pareri

Land Rover Range Rover Velar 2021 – Pareri
10/09/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Velar 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass (2017-2021) Pareri
01/09/2021in Jeep 0 Comments 2 Likes

Jeep Compass (2017-2021) Pareri

Audi Audi A3 2020 – Pareri
06/08/2021in Audi 0 Comments 4 Likes

Audi A3 2020 – Pareri

Skoda Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri
03/08/2021in Skoda 0 Comments 3 Likes

Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri

Opel Opel Astra 2022 – Design si motorizari noi
02/08/2021in Opel 0 Comments 2 Likes

Opel Astra 2022 – Design si motorizari noi

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Golf 2020 – Pareri
22/07/2021in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen Golf 2020 – Pareri

Audi Audi A7 2018 – Pareri
21/07/2021in Audi 0 Comments 4 Likes

Audi A7 2018 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Golf R 2021 – Pareri
14/07/2021in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen Golf R 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Passat 2019 – Pareri
28/06/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen Passat 2019 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.3 – Pareri
25/06/2021in Volkswagen 0 Comments 5 Likes

Volkswagen ID.3 – Pareri

BMW BMW M3 Sedan 2020 – Pareri
16/06/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW M3 Sedan 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Arteon Shooting Brake 2020
28/05/2021in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Arteon Shooting Brake 2020

Jaguar Jaguar E-Pace 2020 – Păreri
25/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar E-Pace 2020 – Păreri

Land Rover Land Rover Range Rover Sport 2017
25/05/2021in Land Rover 0 Comments 1 Likes

Land Rover Range Rover Sport 2017

Land Rover Land Rover Discovery 2020 – Pareri
24/05/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery 2020 – Pareri

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

Mercedes-Benz Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri
23/03/2021in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Audi Audi RS Q8 2020 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi RS Q8 2020 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

Audi Audi A1 hatchback 2018 – Păreri
07/02/2021in Audi 0 Comments 2 Likes

Audi A1 hatchback 2018 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România