Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevBMW M3 Sedan 2020 - Pareri BMWBMW M3 Sedan 2020 – Pareri16 June 2021NextVolkswagen Passat 2019 - Pareri BMWVolkswagen Passat 2019 – Pareri28 June 2021
  • Volkswagen

Volkswagen ID.3 – Pareri

25/06/2021in Volkswagen 0 Comments 5 Likes
Volkswagen ID.3 Pareri

Volkswagen ID.3 a marcat începutul unei noi ere pentru marca auto germană. A fost prima mașină complet electrică a companiei care nu se bazează pe un model existent. Acest lucru aduce o mulțime de avantaje, cum ar fi mai mult spațiu în interior și capacitatea de a găzdui o baterie mai mare.

  • Încărcare si autonomie 5/5
  • Motoare si performanta 4.5/5
  • Interior si confort 3.8/5
  • Practicabilitate 4/5
  • Fiabilitate si siguranta 4.5/5

Volkswagen a raportat 144.000 de vânzări europene în primul an al ID.3, iar jumătate dintre aceștia nu cumpăraseră niciodată un VW înainte.

Are aproximativ aceeași dimensiune ca un Volkswagen Golf (deși puțin mai înalt), dar introduce un nou limbaj de design special pentru sub-marca ID. Stilul neted, cu un acoperiș contrastant și lumini LED îi conferă un aspect modern, dar familiar, mai degrabă decât radical diferit.

Totusi, este o ușoară rușine că capacele standard din plastic arată destul de ieftine și vechi; jantele din aliaj sunt un upgrade la majoritatea modelelor.

Designerii au profitat din plin de poziția joasă a bateriei și a motorului electric montat în spate: are o capotă scurtă și roțile sunt împinse în colțuri, oferindu-i lui Volkswagen ID.3 un spațiu interior la egalitate cu Volkswagen Passat.

Volkswagen ID.3

Un selector de viteze ia forma unui comutator basculant în spatele volanului, eliberând spațiu de depozitare între pasagerii din față. Este cea mai radicală schimbare a habitaclului Volkswagen dintr-o generație, desi vei observa că calitatea pare să fi avut de suferit; există mai puține materiale placute la atingere, înlocuite în majoritatea cazurilor cu plastic dur gri.

Pentru VW ID.3 sunt oferite trei opțiuni de baterie, permițând șoferilor să aleagă una care se potrivește rutinei și bugetului lor zilnic. Cu o capacitate de 45, 58 sau 77 kWh, acestea se întind de la 330 km la 550 km, astfel încât chiar și modelul entry-level poate merge mai departe decât un Hyundai Ioniq Electric.

Cele mai ieftine două versiuni primesc cea mai mică baterie, în timp ce doar cea mai scumpă versiune primește cea mai mare baterie; celelalte primesc bateria de 58 kWh care promite o autonomie de aproximativ 420 km.

În martie 2022, VW a început să ofere un singur model si doar in cateva tari din Europa – versiunea Life cu grupul motopropulsor Pro Performance 58kWh – din cauza lipsei de piese. Revizuirea noastră acoperă întreaga gamă de niveluri de echipare, deoarece acestea ar trebui să fie disponibile din nou în viitorul apropiat.

Accelerația a fost impresionant de rapidă în mașina noastră de testare Pro Performance, datorită unui răspuns instantaneu și a unui cuplu de 310 Nm, punând Nissan Leaf și Renault ZOE la colt. Încărcarea este la fel de rapidă, cu o încărcare rapidă de 100 kW care umple acumulatorul la 80% în aproximativ o jumătate de oră.

VW ID3

În ciuda faptului că cântărește mai mult decât un VW Golf, centrul de greutate scăzut al lui Volkswagen ID.3 îl face remarcabil de agil, învingând Golful pe benzină sau diesel în acest sens. Un cerc de întoarcere strâns este un bonus neașteptat al spațiului suplimentar de sub capotă, oferindu-i lui VW ID.3 un avantaj pe străzile orașului și în parcări.

Chiar și pe jantele mari de aliaj de 19 inci, pe marea majoritate a drumurilor confortul este lăudabil. Roțile de 18 inchi montate pe majoritatea mașinilor ar trebui să îmbunătățească și mai mult confortul. În general, este liniștit în mișcare, ceea ce este de apreciat deoarece lipsa zgomotului unui motor crește conștientizarea altor sunete.

Încărcare si autonomie Volkswagen ID.3 2020

autonomie Volkswagen ID.3 2020

Modelul de 45 kWh are o autonomie de 330 km, modelul de 58 kWh va face aproximativ 420 km, iar modelul de 77 kWh poate parcurge până la 550 km cu o singură încărcare. Ca și în cazul oricărei mașini electrice, merită remarcat faptul că autonomia va fi mai mică decât cifrele citate pe vreme rece.

În timp ce o autonomie mai mare este în mod clar mai bună, chiar și cel mai mic VW ID.3 de 45 kWh depășește Hyundai Ioniq Electric și Nissan Leaf standard. Dacă intenționezi să încărci ID.3 regulat acasă și nu faci adesea călătorii lungi prin țară, este probabil să fie ce trebe. Cel mai ieftin Tesla Model 3 oferă o autonomie de vreo 410 km.

incarcare Volkswagen ID.3 2020

Volkswagen ID.3 acceptă încărcare rapidă de 100 kW, astfel încât bateria poate fi completată de la 5 la 80% în timpul necesar pentru a lua prânzul și a bea o cafea. În modelul de 58 kWh durează 35 de minute, iar în modelul de 77 kWh sunt 38 de minute.

Încărcarea prin intermediul unui wallbox de acasă (la 11 kW) durează 6 ore și 15 minute pentru modelul de 58 kWh și 7 ore și 30 de minute pentru mașina de 77 kWh.

Citeste si Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Motor Volkswagen ID.3 2020 si performante

Motor Volkswagen ID.3 2020

Volkswagen a lansat ID.3 cu o unitate de 204 CP care alimentează roțile din spate, dar acum există și versiuni mai puțin puternice. În cele din urmă, vor exista și versiuni ale ID.3 cu un motor suplimentar montat în față, oferind mașinii tracțiune pe patru roți și performanță suplimentară.

Cuplul instantaneu face ca Volkswagen ID.3 să se simtă cu adevărat rapid. Nu numai că depășește Nissan Leaf și Renault ZOE, ci chiar oferă o comparație interesantă cu un VW Golf GTI cu propulsie convențională.

VW ID.3 ajunge de la 0 la 60 km/h în doar 3,5 secunde, ajutat de absența schimburilor de viteze. Mașinile electrice folosesc un sistem automat cu o singură viteză, astfel încât nu este nevoie de trepte ca într-o mașină tradițională.

VW ID3 pareri

Frânarea pare mai naturală decât la mulți rivali pe care i-am încercat. Selectarea „modului B” adaugă un efect de frânare de la motorul electric, deoarece recoltează energie, dar nici pe departe la fel de mult ca „conducerea cu o singură pedală” oferită de Leaf și Tesla Model 3.

Când apesi pedala de frână, totuși, va folosi regenerarea energiei pentru a încetini mașina înainte ca frânele cu disc să preia controlul. VW spune că, dacă utilizezi în mod regulat modul „B”, un ID.3 s-ar putea să nu aibă nevoie niciodată de înlocuirea frânelor.

În ciuda faptului că este mai înalt și cu aproape o treime mai greu decât un Golf, VW ID.3 are un centru de greutate mai jos, inginerii Volkswagen reușind să-l facă să se simtă mai agil și mai ușor decât Golful. Nici nu tinde să se agite din cauza suprafețelor accidentate ale drumului, iar direcția este ușoară.

Fără nici un motor sub capota mașinii, Volkswagen a reușit să mărească și unghiul de virare al roților din față, oferindu-i lui ID.3 un cerc de rotire care face posibile manevre de neconceput până acum.

Volkswagen ID.3 2020 interior si confort

Volkswagen ID.3 2020 interior

Există puține comenzi fizice, iar ecranele digitale ale VW ID.3 sunt cu adevărat proeminente. Sistemul de infotainment cu ecran tactil este in centrul atenției, la fel ca în Tesla Model 3, și pare să plutească în fața tabloului de bord.

Între timp, afișajul instrumentului stă ca o tabletă în spatele volanului. La fel ca la BMW i3, selectorul de viteze iese din panoul de instrumente, ceea ce poate părea ciudat la inceput, dar este necesar doar pentru a selecta conducerea, marșarierul și parcarea.

VW ID.3 schimbator viteze

O bară luminoasă de sub parbriz își schimbă culorile pentru a interacționa cu șoferul, strălucind în alb atunci când „ascultă” comenzile vocale, dând indicații în albastru, avertismente în roșu și afișând un apel primit prin culoarea verde.

Abordarea futuristă nu este surprinzătoare – aceasta este mașina care reprezintă până la urmă o nouă eră pentru Volkswagen – dar scăderea calității este mai mult un șoc. Materialele moi la atingere sunt rare, înlocuite cu mult plastic gri, care pare un mare pas înapoi pentru un brand care și-a construit numele pe calitate.

Mașinile electrice sunt scumpe de produs și ne putem doar imagina că acest lucru a făcut ca marjele să fie strânse – mai ales că VW ID.3 nu este cu mult mai scump decât un Golf cu specificații medii.

Citeste si De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?

VW ID.3 infotainment

Gama Volkswagen ID.3 include o serie întreagă de modele, fiecare cu diverse pachete de echipamente.

Nivelurile de finisare sunt denumite ținând cont de publicul țintă, iar de la jumătatea anului 2021, mai multe opțiuni pot fi adăugate la versiunile mai accesibile pentru a ajuta cumpărătorii să adapteze ID.3 pentru a se potrivi bugetului lor.

Echipamentul standard pentru fiecare VW ID.3 include faruri cu LED, senzori de parcare universali, control adaptiv al vitezei de croazieră, navigație prin satelit și pornire fără cheie. Există, de asemenea, un bord digital, asistență pentru menținerea benzii și scaune față încălzite pe fiecare mașină din versiunea Life entry-level.

Style este una dintre puținele versiuni care beneficiază de jante din aliaj, plus o gamă mai largă de culori de iluminare ambientală, intrare fără cheie și o cameră de marșarier.

Modelul Family are toate acestea, precum și Comfort Pack Plus, care adaugă climatizare, o podea variabilă a portbagajului și o oglindă principală heliomată. Are inclus si Design Pack Plus, care adaugă o trapă panoramică.

Modelul Max este cea mai scumpă versiune pe care o poți obține cu bateria de 58 kWh și are afișaj head-up cu realitate augmentată și difuzoare îmbunătățite, precum și suspensie adaptivă și Comfort Pack Plus.

În cele din urmă, există VW ID.3 Tour, care are totul cu excepția suspensiei adaptive. Acesta este nivelul de echipare care vine cu bateria mai mare de 77 kWh, deci are o autonomie mai mare decât celelalte modele, în ciuda faptului că este echipată cu jante din aliaj de 19 inci.

VW ID.3 interior

În timp ce sistemul de infotainment de 10 inchi pare futurist și vine cu Apple CarPlay și Android Auto ca standard, îndepărtarea de butoanele fizice l-a făcut puțin dificil de utilizat.

Totul este accesat prin intermediul ecranului tactil și chiar și funcțiile de control ale climei sunt acum modificate prin glisoare sensibile la atingere, fiind destul de ușor să umbli la altă setare, in timp ce conduci.

Practicabilitate Volkswagen ID.3 2020

VW ID3 confort

În general, Volkswagen ID.3 este cu 20 mm mai scurt decât un Golf, dar distanța dintre axele sale față și spate este cu 13 cm mai mare, maximizând spațiul interior și în special spațiul pentru picioare pe scaunele din spate. Prin urmare, există suficient spațiu pentru ca adulții să stea confortabil în spate.

Totul se adaugă la o mașină care se simte ca un Polo în oraș, arată ca un Golf din exterior și se simte ca un Passat pentru pasageri. Lipsa unui tunel central face ca mașina să se simtă mai lată și elimină orice luptă pentru spațiu pentru picioare dacă sunt trei persoane în spate.

VW ID3 portbagaj

În ciuda motorului montat pe spate, VW ID.3 are de fapt mai mult spațiu în portbagaj decât un VW Golf, la 385 de litri față de 380 de litri. Volkswagen nu a văzut nevoia să monteze un „frunk” pentru a se potrivi cu Tesla, ci a folosit spațiul de sub capotă pentru a găzdui sistemul de aer condiționat.

Cu scaunele din spate coborâte, există un spațiu de portbagaj de 1.267 de litri. Este puțin mai mult decât obțineți într-un Nissan Leaf în aceeași configurație (1.176 litri), deși Leaf este mai mare în spate cu scaunele ridicate (420 litri).

Fiabilitate Volkswagen ID.3 2020 si rezultate Euro NCAP

Fiabilitate Volkswagen ID.3 2020

Fiind primul dintr-un nou val de mașini electrice Volkswagen, ID.3 este un pionier.

Acest lucru a fost demonstrat de primele mașini vândute fără tot software-ul de care aveau nevoie și de proprietarii care se confruntă cu probleme electrice ciudate. Sperăm că acest lucru nu va însemna că se dovedește nesigur, dar orice problemă ar trebui cel puțin acoperită de garanția de trei ani a Volkswagen.

Volkswagen ID.3 este, de asemenea, unul dintre primele modele VW care beneficiază de actualizări de software over-the-air, capabile să rezolve unele probleme fără a te deplasa la dealer.

Fiabilitate VW ID.3

Anticipăm că motorul electric al VW ID.3 ar trebui să fie robust, cu potențialul de a fi mult mai fiabil decât o mașină cu motor cu combustie. La urma urmei, există foarte puține părți în mișcare care să meargă prost.

Este posibil ca problemele inițiale să fie legate de software și electrice și știm că lansarea ID.3 a fost amânată în timp ce Volkswagen se lupta cu erorile software.

Siguranta VW ID.3

Volkswagen ID.3 este o expozitie pentru cea mai recentă tehnologie de la VW și care se extinde și la kitul său de siguranță.

Caracteristici precum frânarea de urgență autonomă cu detectarea pietonilor sunt prevăzute standard. Acest lucru i-a adus un scor maxim de cinci stele atunci când a fost testat de Euro NCAP la sfârșitul anului 2020.

A primit 87% și, respectiv, 89% pentru protecția ocupanților adulți si a copiiilor, și un scor de 71% pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor și 88% pentru sistemele sale de asistență de siguranță.

Deși Volkswagen nu oferă încă nimic care să concureze cu sistemul Autopilot al Tesla, știm că lucrează la tehnologia de conducere autonomă, așa că aceasta ar putea fi introdusă mai târziu pentru ID.3.

Deocamdată, este ușor să te descurci cu controlul de croazieră activ, care îți modifică viteza pe autostradă pentru a se potrivi cu mașina din față și cu ajutorul asistenței pentru menținerea benzii.

Volkswagen ID.3 - Pareri BMW

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • masini electrice
  • masini nemtesti
  • masini Volkswagen
  • Volkswagen ID.3
  • VW
  • VW ID.3
5 Likes

Related posts

Jeep Jeep Avenger 2023 Pareri
13/09/2023in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Avenger 2023 Pareri

Stiri Honda e:NY1 autonomie și baterie
28/07/2023in Stiri 0 Comments 3 Likes

Honda e:NY1 autonomie și baterie

Kia Kia EV9 Pareri
26/07/2023in Kia 0 Comments 2 Likes

Kia EV9 Pareri

BYD BYD Atto 3 Pareri
13/07/2023in BYD 0 Comments 2 Likes

BYD Atto 3 Pareri

Hyundai Hyundai Ioniq Electric Pareri
17/04/2023in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq Electric Pareri

Stiri Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Touareg facelift, care va fi lansat în luna mai
15/02/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Primele imagini oficiale cu noul Volkswagen Touareg facelift, care va fi lansat în luna mai

Smart Smart EQ ForTwo 2020 Pareri
14/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart EQ ForTwo 2020 Pareri

Cupra Cupra Born 2022 Pareri
10/02/2023in Cupra 0 Comments 2 Likes

Cupra Born 2022 Pareri

Opel Opel Corsa-e 2022 Pareri
09/02/2023in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Corsa-e 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune mașini cu trei puncte ISOFIX 2023
07/02/2023in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune mașini cu trei puncte ISOFIX 2023

Smart Smart #1 Pareri
06/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart #1 Pareri

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)
11/12/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

Opel Opel Corsa 2022 Pareri
15/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Corsa 2022 Pareri

Stiri Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.
14/11/2022in Stiri 0 Comments 2 Likes

Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.

Opel Opel Astra hatchback 2022 Pareri
01/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Astra hatchback 2022 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Hyundai Hyundai Ioniq 6 Pareri
11/10/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq 6 Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Roc 2022 Pareri
10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

Volkswagen Volkswagen ID. Buzz – Pareri
29/09/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen ID. Buzz – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Hyundai Hyundai IONIQ 5 – Pareri
07/09/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai IONIQ 5 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Nissan Nissan Ariya 2022 Pareri
15/07/2022in Nissan 0 Comments 6 Likes

Nissan Ariya 2022 Pareri

Stiri Hyundai Ioniq 6 dezvăluit: preț, specificații și data lansării
09/07/2022in Stiri 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq 6 dezvăluit: preț, specificații și data lansării

TOP 10 Top 10 mașini electrice 2022 cu autonomie mare
08/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 mașini electrice 2022 cu autonomie mare

Fiat Fiat 500e 2020 – Păreri
04/07/2022in Fiat 0 Comments 2 Likes

Fiat 500e 2020 – Păreri

Best of Top masini electrice ieftine 2022
08/06/2022in Best of 0 Comments 4 Likes

Top masini electrice ieftine 2022

Peugeot Peugeot 208 electric – Pareri – Galerie
18/05/2022in Peugeot 2 Comments 2 Likes

Peugeot 208 electric – Pareri – Galerie

Kia Kia EV6 Pareri
24/03/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia EV6 Pareri

Renault Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri
22/03/2022in Renault 0 Comments 5 Likes

Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Opel Opel Mokka 2021 – Pareri
20/01/2022in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Mokka 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Mercedes-Benz Mercedes Clasa S 2020 – Pareri
13/09/2021in Mercedes-Benz 0 Comments 4 Likes

Mercedes Clasa S 2020 – Pareri

Sfaturi si curiozitati De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?
09/09/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?

Honda Honda E 2020 – Pareri
30/08/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda E 2020 – Pareri

Audi Audi A3 2020 – Pareri
06/08/2021in Audi 0 Comments 4 Likes

Audi A3 2020 – Pareri

Opel Opel Astra 2022 – Design si motorizari noi
02/08/2021in Opel 0 Comments 2 Likes

Opel Astra 2022 – Design si motorizari noi

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Golf 2020 – Pareri
22/07/2021in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen Golf 2020 – Pareri

Audi Audi A7 2018 – Pareri
21/07/2021in Audi 0 Comments 4 Likes

Audi A7 2018 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Golf R 2021 – Pareri
14/07/2021in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen Golf R 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Passat 2019 – Pareri
28/06/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen Passat 2019 – Pareri

BMW BMW M3 Sedan 2020 – Pareri
16/06/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW M3 Sedan 2020 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum funcționează bateriile mașinilor electrice
01/06/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Cum funcționează bateriile mașinilor electrice

Sfaturi si curiozitati Autonomia masinilor electrice – Cat de departe te duce?
29/05/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Autonomia masinilor electrice – Cat de departe te duce?

Volkswagen Volkswagen Arteon Shooting Brake 2020
28/05/2021in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Arteon Shooting Brake 2020

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

Sfaturi si curiozitati Explicatii termeni masini electrice
12/05/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Explicatii termeni masini electrice

Best of Top mașini electrice 2021
07/04/2021in Best of 0 Comments 1 Likes

Top mașini electrice 2021

Mercedes-Benz Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri
23/03/2021in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri

Tesla Tesla Model 3 2019 – Păreri
15/03/2021in Tesla 0 Comments 2 Likes

Tesla Model 3 2019 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

Audi Audi A1 hatchback 2018 – Păreri
07/02/2021in Audi 0 Comments 2 Likes

Audi A1 hatchback 2018 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România