Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevDescoperă noul SUV electric Renault Scenic E-Tech cu o autonomie impresionantă de 620 km! StiriDescoperă noul SUV electric Renault Scenic E-Tech cu o autonomie impresionantă de 620 km!06 September 2023NextTOP 10 Masini Second Hand Bune Sub 10.000 Euro StiriTOP 10 Masini Second Hand Bune Sub 10.000 Euro10 September 2023
  • Toyota

Toyota Prius Plug-In 2017-2022 Pareri

09/09/2023in Toyota 0 Comments 1 Likes
1. Rezumat 2. CO2 si consum 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicabilitate 6. Fiabilitate si siguranta
interior Toyota Prius Plug-In 2017-2022

Interior Toyota Prius Plug-In Hybrid si confort

Toyota e cunoscută pentru interioare rezistente, funcționale, dar destul de monotone. Totuși, luând ca exemplu crossover-ul Toyota C-HR și cel mai recent Prius, aceasta pare să fie o percepție demodată.

Tabloul de bord păstrează tradiția Prius de a plasa instrumentele în mijloc, dar acum are un ecran de infotainment de opt inch, care se ridică din consola centrală și are ventilații la partea de sus.

În general, sistemul de infotainment e ușor de înțeles, dar comenzile sensibile la atingere nu sunt la fel de intuitive pe când conduci, comparativ cu butoanele fizice. De asemenea, comenzile pentru scaunele încălzite sunt ascunse.

Introducerea Apple CarPlay și Android Auto e un plus, deoarece interfața proprie Toyota poate părea puțin învechită. Amplasând selectorul de viteze mic pe tabloul de bord, Toyota a creat mult spațiu pentru suporturi de pahare, telefoane și portofel între scaunele din față.

Compartimentele de pe uși sunt și ele bine gândite pentru a ține recipientele în poziție verticală. Totuși, plasticul ieftin se observă imediat; Toyota Prius Plug-in Hybrid nu transmite aceeași senzație premium ca Volkswagen Golf GTE sau Mercedes A 250 e.

interior Toyota Prius Plug-In hybrid 2017-2022

Există doar două niveluri de echipare, denumite Business Edition Plus și Excel

Primul include control al climei cu două zone, intrare inteligentă, control adaptiv al vitezei, Toyota Touch 2 cu navigație, radio DAB, Bluetooth, cameră de mers înapoi, display color pentru afișajul head-up, scaune față încălzite și faruri LED.

Excel adaugă senzori de parcare față și spate, un sistem care facilitează parcarea, tapițerie din piele și un upgrade la sistemul audio JBL cu 10 difuzoare.

E ușor să găsești o poziție bună la volan, dar scaunele sunt destul de tari și nu oferă prea mult suport. Asta nu e o problemă pentru drumuri scurte prin oraș, dar devine evident pe drumuri serpuite sau călătorii lungi pe autostradă. Aici, Prius Plug-In impresionează prin cât e de lin și silențios, dar un minus e zgomotul de drum datorat anvelopelor economice, care poate fi enervant.

← Motoare si performanta
Practicabilitate →
Toyota Prius Plug-In 2017-2022 Pareri Stiri

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6
  • Toyota Prius 2023
1 Likes

Related posts

Stiri Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv
17/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România