Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevToyota Supra 2021 - Pareri ToyotaToyota Supra 2021 – Pareri09 May 2022NextRange Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung ToyotaRange Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung12 May 2022
  • Toyota

Toyota Aygo X – Pareri

10/05/2022in Toyota 0 Comments 4 Likes
Toyota Aygo X

Toyota Aygo X (X vine de la “Cross”) este solutia japonezilor pentru viitorul mașinii de oraș; un hatchback mic, elegant, cu stilul unui crossover și o suspensie ridicată. Pare ideal pentru drumurile deseori mai puțin ideale ale strazilor pline de gropi din marile orase ale Romaniei.

  • CO2 si consum 3.5/5
  • Motoare si performanta 3/5
  • Interior si confort 4/5
  • Practicabilitate 4/5
  • Fiabilitate si siguranta 4/5

Toyota Aygo X are un aspect îndrăzneț, dar Toyota a fost destul de conservatoare în alte domenii. În timp ce ecranul tactil și schimbătorul de viteze sunt inconjurate de niste “cercuri” de plastic, exista, de asemenea, un grup de instrumente analog și multe alte materiale plastice dure și durabile.

Cu alte cuvinte, este o reamintire a faptului că Aygo X începe de la aproximativ 17.500 euro – în zilele noastre, acesta este un preț în care producătorii auto se luptă să obțină profit.

Sub capota scurtă a lui Aygo X se află o evoluție a motorului Toyota cu trei cilindri de 1,0 litri pe benzină, testat de nenumarate ori, fără nicio versiune hibridă sau electrică la orizont.

Este o abordare tradițională a formulei de mașină de oraș, care menține costul de cumpărare sau de închiriere a lui Aygo X foarte scăzut și se va dovedi ieftin de rulat, cu cifrele oficiale ale consumului de combustibil intre 3.91 si 4.08 L/100km.

Pe drum, Toyota Aygo X are o direcție ușoară, iar pozitia de condus ușor ridicată este un avantaj pe străzile aglomerate ale orașului. Suspensia ridicată se simte și ca un câștig net, deoarece, deși are puțin mai multă înclinare în virajele strânse, se comporta bine cand trece peste denivelari.

CO2 si consum Toyota Aygo X

Toyota Aygo Cross

Spre deosebire de marci auto rivale rivali care lansează masini de oras electrice, cum ar fi Fiat 500e, Toyota rămâne cu un mic motor pe benzină pentru Aygo X. Deși acesta nu are avantajele mari ale costurilor scazute de funcționare pe care le au masinile electrice, inginerii Toyota se asigură că micul Aygo cross este foarte accesibil.

In momentul de fata, Toyota Aygo X este disponibil doar cu motorul de 1,0 litri cu trei cilindri cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte sau o cutie automată CVT.

Primul reuseste sa scoata un consum de 3.91 L/100km si emite 107 g/km de CO2, iar cu cutia de viteze automata obtinem un consum de 4.08 L/100km.

Primul revine până la 60,1 mpg și emite 107 g/km de CO2, în timp ce automata primește 57,6 mpg și 110 g. /km. În timpul testului nostru, am obtinut 5.86 L/100km. Din acest motiv, am spune că manualul ar fi mai economic, cu excepția cazului în care locuiti in Bucuresti, unde chiar aveți nevoie de ușurința unei automate în trafic.

Garanția standard de 6 ANI / 200.000 KM, face ca Toyota Aygo X sa fie o oferta buna si o achizitie care iti ofera relaxare.

Motor si performanta Toyota Aygo X

Toyota Aygo X putere

Caroseria in still crossover a Toyota Aygo X nu este doar pentru stil, ci afectează și experiența de condus.

Prin traficul din oraș, poziția de conducere ridicată înseamnă că priveliștea este puțin mai bună decât cea a rivalilor (scaunul șoferului este cu 55 mm mai ridicat decât înainte), iar direcția ușoară și rapidă vă permite să conduceți cu încredere și să faceți rapid schimbări de bandă.

Putem spune ca bazele lui Toyota Yaris Cross au făcut din Aygo X o mașină mai matură, deoarece, in ciuda inaltimii masinii de care va reamintiti in fiecare viraj mai strans, Aygo X se descurcă într-un mod liniștitor astfel încât să puteți aborda un drum întortocheat fără ca mașina să se simtă dezamăgitoare.

Motorul său de 71 CP este zgomotos în comparație cu concurenții săi hibrizi, cu o oarecare vibrație prin pedale, dar devine cu adevărat galagios doar dacă îl turați mai agresiv. Nu este neapărat cea mai relaxantă senzație, dar îi dă o oarecare personalitate.

Cutia de viteze S-CVT face ca conducerea în oraș să fie o experiență mai relaxantă, dar atunci când mașinii i se cere să treacă pe autostradă sau să depășească o altă mașină, aceasta se tureaza si urla până când este atinsă viteza necesară.

În ambele variante Toyota Aygo X, trecerea de la 0 la 100 km/h durează aproximativ 15 secunde.

Interior si confort Toyota Aygo X

Toyota Aygo X interior

Majoritatea mașinilor de oraș sunt echipate cu roți mici și suspensii care economisesc costuri, astfel încât se pot lupta cu gropile, dar Toyota Aygo X se descurcă bine aici, absoarbind destul de lejer suprafețele accidentate, făcând-o ideală pentru străzile “perfecte” din orasele noastre. Există puțin zgomot de vânt și de anvelope la viteze mai mari, dar, în general, Aygo X se simte solid.

Interiorul a fost proiectat parca pentru adolescenti, cu forme ovale și ornamente colorate pentru orificiile de ventilație și învelișul ecranului tactil.

Totusi, este clar că Toyota Aygo X este o mașină construită pentru a avea un preț accesibil, cu grupul de instrumente analog și materiale plastice dure, metal expus pe panourile ușilor și o parte din tabloul de bord.

Din fericire, Toyota face o treabă bună făcând aceste materiale să pară ca și cum ar fi fost alese pentru a fi durabile, nu doar pentru a economisi bani.

Este important să ne amintim că modelul de baza Toyota Aygo X Active MT costă puțin peste 14.000 de euro, insa, este mai scump în comparație cu Kia Picanto și Hyundai i10. Este echipat cu jante din aliaj de 17 inchi, o cameră retrovizoare și un ecran tactil de șapte inchi cu Android Auto și Apple CarPlay.

Toyota Aygo X dotari

Variantele mai scumpe adaugă roți mari de 18 inchi, geamuri fumurii și faruri de ceață față. În interior, există și un ecran de opt inchi cu software-ul „Smart Connect” de la Toyota. Versiunea de vârf vede afișajul de nouă inchi și adaugă un încărcător wireless pentru smartphone, senzori de parcare fata-spate și faruri LED.

Practicabilitate Toyota Aygo X

portbagaj Toyota Aygo X

Datorită lățimii suplimentare de 125 mm, Toyota Aygo X se simte mai spațioasă pe scaunele din față, care este locul în care contează cu adevărat într-o mașină din clasa mașinilor de oraș.

Nu există un astfel de noroc în spate, unde spațiul pentru picioare din spate este identic cu vechiul Aygo. În timp ce copiii vor fi suficient de fericiți, este putin mai trist pentru adulți.

Toyota s-a concentrat în schimb pe utilizarea ampatamentului prelungit al lui Aygo X (distanța dintre roțile sale din față și din spate este acum cu 90 mm mai mare) pentru a crește spațiul portbagajului: la 231 de litri, cu 60 de litri mai mare acum decât înainte. Este mai mult decât cei 185 de litri pe care îi veți găsi la Fiat 500 electric, în timp ce Hyundai i10 este mai generos, cu 252 de litri.

Fiabilitate si siguranta Toyota Aygo X

În timp ce multe modele noi vin cu complexitatea suplimentară a puterii hibride sau electrice, Toyota Aygo X este de fapt.. tradițional.

Micul său motor pe benzină nu numai că nu are nicio electrificare, dar nici măcar nu are turbocompresor și este o evoluție a motorului montat pe Aygo-ul precedent. Atâta timp cât este întreținut, nu ar trebui să vă faceți griji.

Siguranța crește mult datorită creșterii semnificative a numărului de sisteme de asistență a șoferului montate pe Toyota Aygo Cross. Acestea s-au preluat de la modelele mai mari din gama Toyota și includ detectarea pietonilor și bicicliștilor, recunoașterea semnelor rutiere și faruri cu senzori de lumina.

Confortul este sporit odată cu apariția controlului adaptiv al vitezei de croazieră, tehnologie care poate îmbunătăți și siguranța prin reducerea oboselii. Cu toate acestea, Aygo X nu a fost încă testat la impact de către Euro NCAP, așa că nu a primit încă un rating independent de siguranță.

Toyota Aygo X - Pareri Toyota

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • masini de oras
  • Toyota
  • Toyota Aygo X
4 Likes

Related posts

Stiri Toyota C-HR 2023 capătă aspectul mașinii concept și putere hibridă
27/06/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Toyota C-HR 2023 capătă aspectul mașinii concept și putere hibridă

Toyota Toyota Corolla Touring Sports 2022 Pareri
16/03/2023in Toyota 0 Comments 1 Likes

Toyota Corolla Touring Sports 2022 Pareri

Ford Ford Fiesta 2022 Pareri
27/02/2023in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford Fiesta 2022 Pareri

Smart Smart EQ ForTwo 2020 Pareri
14/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart EQ ForTwo 2020 Pareri

Opel Opel Corsa-e 2022 Pareri
09/02/2023in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Corsa-e 2022 Pareri

Opel Opel Corsa 2022 Pareri
15/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Corsa 2022 Pareri

Hyundai Hyundai IONIQ 5 – Pareri
07/09/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai IONIQ 5 – Pareri

Fiat Fiat 500e 2020 – Păreri
04/07/2022in Fiat 0 Comments 2 Likes

Fiat 500e 2020 – Păreri

Kia Kia Picanto 2022 Pareri si Pret
01/07/2022in Kia 0 Comments 3 Likes

Kia Picanto 2022 Pareri si Pret

Peugeot Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri
14/05/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri

Toyota Toyota Supra 2021 – Pareri
09/05/2022in Toyota 0 Comments 4 Likes

Toyota Supra 2021 – Pareri

Toyota Toyota GR Corolla 2023
09/05/2022in Toyota 2 Comments 4 Likes

Toyota GR Corolla 2023

Toyota Toyota Highlander Hibrid – Pareri
06/05/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota Highlander Hibrid – Pareri

Toyota Toyota Corolla Cross 2022
05/05/2022in Toyota 0 Comments 4 Likes

Toyota Corolla Cross 2022

Toyota Toyota RAV4 2021 – Pareri
20/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota RAV4 2021 – Pareri

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Toyota Toyota C-HR Hybrid – Pareri
01/04/2022in Toyota 0 Comments 7 Likes

Toyota C-HR Hybrid – Pareri

Toyota Toyota Yaris Cross Hybrid – Pareri
30/03/2022in Toyota 0 Comments 17 Likes

Toyota Yaris Cross Hybrid – Pareri

Kia Kia Ceed hatchback 2021 – Pareri
26/03/2022in Kia 0 Comments 2 Likes

Kia Ceed hatchback 2021 – Pareri

TOP 10 Top 10 Masini de Oras 2022
09/03/2022in TOP 10 2 Comments 7 Likes

Top 10 Masini de Oras 2022

TOP 10 Top 10 masini noi sub 20.000 euro
08/03/2022in TOP 10 1 Comments 6 Likes

Top 10 masini noi sub 20.000 euro

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Toyota Toyota Camry 2019-2020 – Pareri
04/02/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota Camry 2019-2020 – Pareri

Toyota Toyota Camry 2021
02/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota Camry 2021

Honda Honda E 2020 – Pareri
30/08/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda E 2020 – Pareri

Hyundai Hyundai i20 N – Pareri
05/08/2021in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai i20 N – Pareri

Toyota Toyota impresionează lumea auto cu noua Venza Hybrid 2021
23/03/2021in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota impresionează lumea auto cu noua Venza Hybrid 2021

Hyundai Hyundai i10 2019 – Păreri
18/03/2021in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai i10 2019 – Păreri

Hyundai Hyundai i20 2020 – Păreri
18/03/2021in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai i20 2020 – Păreri

Fiat Fiat 500X 2018 – Păreri
16/03/2021in Fiat 0 Comments 1 Likes

Fiat 500X 2018 – Păreri

Audi Audi A1 hatchback 2018 – Păreri
07/02/2021in Audi 0 Comments 2 Likes

Audi A1 hatchback 2018 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România