Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevLexus RX 2022 Pareri LexusLexus RX 2022 Pareri30 August 2023NextFord EcoSport 2022 Pareri LexusFord EcoSport 2022 Pareri03 September 2023
  • Subaru

Subaru Forester Pareri (2021 – prezent)

31/08/2023in Subaru 0 Comments 2 Likes
1. Rezumat 2. CO2 si consum 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicabilitate 6. Fiabilitate si siguranta 7. Galerie FOTO
Interior Subaru Forester 2021

Interior Subaru Forester 2021 si confort

Deși mașinile Subaru sunt renumite pentru robustețea lor, de obicei acest lucru a fost asociat cu un design interior mai simplist. Cu toate acestea, producătorul japonez evoluează și interiorul Forester-ului este acum mult mai plăcut. De fapt, chiar dacă considerăm că interiorul său pare puțin învechit comparativ cu rivalii, posesorii de Subaru au clasat interioarele mărcii pe primul loc în ultimul nostru sondaj Romanian Driver.

Totuși, designul este destul de convențional comparativ cu ceva ca un Hyundai Tucson sau Peugeot 3008, având instrumente analogice, un ecran infotainment centralizat în bord și butoane convenționale pentru controlul climei.

Un afișaj suplimentar pe partea de sus a bordului furnizează informații suplimentare despre starea vehiculului, dar rezultatul este o lipsă ușoară de coeziune în design.

Mi-a luat câteva zile să mă obișnuiesc cu diferitele grupuri de butoane de pe volan, și decizia ciudată de a plasa comutatoarele pentru asistența la menținerea benzii și tehnologia de coliziune frontală pe un panou de deasupra.

Măcar asistența la menținerea benzii rămâne dezactivată odată ce este oprită, în caz că preferi să nu o folosești – evitarea coliziunilor se resetează de fiecare dată când pornești mașina, din motive evidente de siguranță.

Interior Subaru Forester 5

Ecranul principal poate rula Android Auto și Apple CarPlay, astfel că, chiar dacă navigația standard nu este instalată, poți folosi aplicațiile lor de hărți pentru a-ți găsi destinația – atâta timp cât ai semnal mobil suficient de bun.

Ecranul de opt inch este destul de receptiv, chiar dacă grafica nu este foarte atrăgătoare. La mașina noastră de test, am constatat că intrarea fără cheie, care este dotare standard, este uneori capricioasă, permițându-ne adesea să intrăm abia după câteva încercări.

Există doar trei niveluri dintre care să alegi: XE, Sport și XE Premium. Dacă optezi pentru XE, tot vei primi o mulțime de echipamente standard, incluzând faruri LED automate, scaune față încălzite, intrare fără cheie, radio DAB și control adaptiv al vitezei. Sport adaugă un volan încălzit, cusături contrastante, oglinzi exterioare rabatabile electric, geamuri cu protecție solară, jante din aliaj de 18 inch, accente exterioare colorate și navigație.

XE Premium adaugă extraoptiuni, inclusiv un plafon cu deschidere, tapiserie din piele și un hayon acționat electric. Subaru nu oferă multe opțiuni; în afară de accesoriile oferite de dealer, ești limitat doar la alegerea culorii vopselei.

← Motoare si performanta
Practicabilitate →
Subaru Forester Pareri (2021 - prezent) Lexus

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6 7
2 Likes
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România