Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevLexus RX 2022 Pareri LexusLexus RX 2022 Pareri30 August 2023NextFord EcoSport 2022 Pareri LexusFord EcoSport 2022 Pareri03 September 2023
  • Subaru

Subaru Forester Pareri (2021 – prezent)

31/08/2023in Subaru 0 Comments 2 Likes
1. Rezumat 2. CO2 si consum 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicabilitate 6. Fiabilitate si siguranta 7. Galerie FOTO
CO2 si consum Subaru Forester 2021

CO2 si consum Subaru Forester 2021

Subaru a renunțat la diesel și a optat pentru motoarele pe benzină mild-hybrid, cel puțin pentru modelele sale cu motoare pe combustie. De asemenea, oferă modelul complet electric Subaru Solterra, dacă vrei să faci trecerea la un EV. Dacă rămâi la Forester-ul mild-hybrid, primești o versiune electrificată a vechiului motor pe benzină de 2.0 litri, acum numit ‘e-Boxer’. Acesta vine împreună cu o cutie de viteze automată CVT pe care Subaru o numește Lineartronic.

Subaru afirmă că noul sistem mild-hybrid a adus o creștere a eficienței de aproximativ 10%. Consumul de combustibil este de 6.78 l/100km – deci majoritatea rivalilor sunt totuși mai economi – dar emisiile de CO2 de 154g/km nu sunt prea rele pentru un SUV de această dimensiune.

Spre deosebire de un hibrid plug-in, nu vei avea niciodată nevoie să conectezi Subaru Forester e-Boxster la un încărcător. Totuși, deoarece recuperează doar o cantitate mică de energie, nu poate călători doar pe electricitate pentru mult timp – acoperind doar distanțe scurte de aproximativ 1,5 km la viteze mici în trafic sau prin parcare.

În schimb, motorul electric este conceput să reducă din efortul motorului pe combustie pentru a economisi combustibil, oferind în același timp o reactivitate îmbunătățită și un rafinament mai mare. Asta înseamnă și că motorul pe benzină poate fi oprit mai rapid în trafic și repornește fără zgomot.

← Rezumat
Motoare si performanta →
Subaru Forester Pareri (2021 - prezent) Lexus

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6 7
2 Likes
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România