Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevCutie de viteze automata DSG - Pareri, costuri si explicatii Sfaturi si curiozitatiCutie de viteze automata DSG – Pareri, costuri si explicatii21 January 2022NextToyota Camry 2021 Sfaturi si curiozitatiToyota Camry 202102 February 2022
  • Renault

Renault Captur 2021 – Pareri

23/01/2022in Renault 0 Comments 4 Likes
Renault Captur 2021

A doua generație Renault Captur are o responsabilitate mare, deoarece, este alături de Nissan Juke, originalul care a popularizat clasa crossover.

Scaunele spate spațioase ale lui Renault Captur 2021 și spațiul generos de portbagaj l-au ajutat, de asemenea, să cucerească multe familii. Era mai mare decât Renault Clio pe care se baza, dar nu era mult mai scump de cumpărat sau de rulat. Renault a continuat să vândă 1,5 milioane de exemplare ca urmare.

  • CO2 si consum 5/5
  • Motoare si performanta 4.4/5
  • Interior si confort 4.4/5
  • Practicabilitate 4.8/5
  • Fiabilitate si siguranta 4.5/5

Pentru a-l înlocui, Renault a făcut Captur ceva mai mare în interior și în exterior, a modernizat designul și a imbunatatit stabilitatea si manevrarea. De fapt, există îmbunătățiri vizibile în fiecare departament, astfel încât Renault Captur 2021 rămâne unul dintre cele mai bune SUV-uri mici de cumpărat.

Există chiar și o versiune hibridă plug-in E-Tech pentru a atrage șoferii de afaceri și cei care doresc să-și micșoreze amprenta de carbon. Renault Captur 2021 are o gamă atât de vastă de talente, încât a câștigat premiul pentru cea mai bună mașină de familie mică în cadrul Carbuyer Best Car Awards timp de doi ani consecutivi.

Clienților le-a plăcut aspectul primei mașini, așa că designul celui mai recent Renault Captur nu este surprinzătoare. Este încă curbat, dar și puțin mai cizelat, iar luminile LED sunt acum standard, cu un design în formă de C similar cu Renault Megane. Vopseaua în două nuanțe rămâne un aspect caracteristic, cu 90 de combinații posibile pentru a vă ajuta mașina să iasă în evidență.

Showroom-urile Renault sunt pline de autoturisme cu aspect elegant, iar lansarea noului Renault Arkana înseamnă că Renault Captur 2021 ar putea avea un rival din interior. Parerile sunt împărțite între cele două mașini, dar Arkana este puțin mai mare și mai slab, așezat sub Renault Kadjar în gama de SUV-uri a mărcii auto.

Renault Captur 2021 pareri

Materialele sunt mai de calitate în interiorul noului Renault Captur, materialele moi/placute la atingere înlocuind majoritatea materialelor plastice dure, plus piele artificială în versiunile S Edition.

Cadranele analogice ale instrumentelor pot fi înlocuite cu un afișaj clar de 10 inci, în timp ce ecranul de infotainment este elegant și are Apple CarPlay și Android Auto ca standard.

Sistemul de infotainment îmbunătățit orientat spre portret arată ca ceva ce ați putea găsi la un Mercedes sau ceva similar premium. Alte caracteristici surprinzătoare includ controlul adaptiv al vitezei de croazieră și o suită de ajutoare pentru șofer care pot conduce și accelera mașina în trafic.

Spațiul în interior este abundent, atât pentru pasageri, cât și pentru bagaje, și poți adapta echilibrul dintre acestea din urmă datorită unei banchete spate glisante.

Aceasta se poate mișca cu 160 mm înainte și înapoi pentru a regla spațiul portbagajului între 422 și 536 litri, chiar dacă spațiul pentru picioare este aproape inexistent, când este glisata complet înainte.

Împărtășită cu Clio, bazele lui Renault Captur 2021 sunt puțin mai mari și mai rigide decât înainte, îmbunătățind rafinamentul interior și confortul de rulare. Suspensia este destul de moale, așa că conducerea lui Captur este mai relaxantă decât crossover-urile cu arc mai ferm, cum ar fi SEAT Arona, chiar dacă este puțin mai înclinată în viraje.

Renault Captur 2021 norma de poluare

Sunt oferite două motoare pe benzină, împreună cu un hibrid plug-in Captur E-Tech care s-a alăturat gamei la jumătatea anului 2020.

În trecut, au fost oferite și două motoare diesel, dar acum au fost înlocuite cu un al doilea motor hibrid, pe care îl puteți obține și la Renault Clio. Cu 100 CP, motorul de 1,0 litri pe benzină va fi popular și vine cu o cutie de viteze manuală, în timp ce 1,3 litri de 140 CP vine cu alegerea între manuală sau automată.

Acest motor echipat cu cutie de viteze automată este cel mai rapid Renault Captur din gamă, reușind 0-100 km/h în 9,2 secunde. Vechea benzină de 154 CP, de vârf de gamă, a fost întreruptă acum.

Noul hibrid E-Tech oferă o eficiență a combustibilului asemănătoare motorinei, în timp ce hibridul plug-in E-Tech (sunt două opțiuni destul de diferite în ciuda aceluiași nume) are o autonomie pur electrică de aproximativ 48 de km, ajutându-l să atingă un evaluarea oficială a emisiilor de CO2 de doar 34-36 g/km. Acest lucru îl va ajuta să atragă șoferii de afaceri, dar la puțin peste 36.000 de euro, hibridul plug-in este scump de cumpărat.

Pe măsură ce modelele din a doua generație au început să apară, clasa crossover a devenit și mai competitivă, iar cumpărătorii au de unde sa aleaga.

Unele masini au mai mult spațiu interior, iar altele, precum Ford Puma, sunt mai placut de condus, dar Renault Captur stabilește standarde înalte în multe domenii, inclusiv raportul calitate-preț.

CO2 si consum Renault Captur 2021

consum Renault Captur 2021

Prima generație Renault Captur a fost unul dintre cele mai ieftine crossover-uri de rulat, iar cea mai recentă versiune reia de unde a rămas vechea masina.

Captur costă cu aproximativ 2400 euro mai mult decât echivalentul Clio, iar motoarele sale pe benzină returnează cifre de eficiență a combustibilului de peste 5 L/100km. Emisiile sale de CO2 sunt, de asemenea, la egalitate cu rivalii, toate motoarele pe benzină TCe producând emisii de CO2 de 131-136 g/km.

Motoarele diesel ar putea returna aproape 3.92 L/100km și s-au lăudat cu valori mai mici de CO2, dar hibridul este aproape la fel de eficient și este chiar mai puțin poluant.

Cumpărătorii hibridului plug-in Captur pot aștepta cu nerăbdare până la 1.25 L/100km și doar 33g/km de CO2, plus până la 48 de km de condus electric la o încărcare completă

Renault Captur E-Tech plug-in hybrid este cel mai scump de cumpărat, dar oferă și cele mai mici costuri de funcționare, în special pentru șoferii de mașini de companie. Bateria sa de 9,8 kWh trebuie încărcată de la sursa de acasă sau de la un încărcător rapid public, dar, în timpul vremii rece a testelor noastre de iarnă, autonomia sa s-a redus la 33 de km, ceea ce a fost puțin dezamăgitor.

Motorizare Renault Captur 2021 si performante

Renault Captur 2021 putere

În timp ce multe mașini sunt treptat modificate și îmbunătățite, Renault Captur 2021 este cu adevărat complet nou de data aceasta și acum se află pe aceleași baze ca și cel mai recent Renault Clio.

Asadar, în ciuda faptului că este puțin mai mare, Renault Captur 2021 este și mai ușor și are o structură mai rigidă; doi factori care se adaugă pentru a îmbunătăți considerabil modul în care se conduce. Rafinamentul interiorului, cât de bine absoarbe denivelările și precizia direcției s-au îmbunătățit.

Spre deosebire de mulți rivali care sunt configurați să se simtă foarte sportivi, Renault a pus pe Captur o suspensie mai moale pentru a stimula relaxarea. Există un pic de înclinare a caroseriei dacă conduci cu entuziasm, dar mașina nu se simte niciodată ca și cum ar pierde controlul.

Direcția sa este foarte precisă, ceea ce face ca cel mai recent Renault Captur să fie mai ușor de înfilat pe o bandă îngustă.

Renault Captur benzina

Există două motoare dacă alegeți o benzină, iar cel de 1,0 litru este cel mai popular în Romania. Acesta este un motor turbo cu trei cilindri cu 100 CP, în timp ce deasupra lui se află un turbo de 1,3 litri cu 140 CP, iar o versiune de 154 CP a fost întreruptă recent.

Motorul de 1,0 litru este economic, dar se simte și destul de lent, fiind nevoie de 14 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h – o cifră care este mai mare decât majoritatea rivalilor.

Un Hyundai Bayon de 1,0 litri pe benzină de 100 CP are nevoie de 10,7 secunde pentru a atinge aceeași viteză, iar asta se va simți considerabil mai rapid. Pe autostradă, Renault Captur 2021 TCe necesită multe turații, dar cutia de viteze manuală cu șase trepte este bună de utilizat.

Citeste si: Hyundai Bayon 2021 pareri

Renault Captur 2021 motorizare

Am testat ambele versiuni ale motorului de 1,3 litri și am găsit puține motive să alegem versiunea de top, așa că nu suntem surprinși că nu mai este disponibilă.

Motorul de 130 CP (întrerupt în 2020) are o putere suficientă pentru majoritatea șoferilor Captur. Cu acest motor, 0-100 km/h este expediat în 10,6 secunde (9,6 cu automata EDC), iar Renault Captur 2021 se simte mai competent și mai rafinat.

O versiune de 140 CP a aceluiași motor pe benzină de 1,3 litri le-a înlocuit acum pe ambele. Când este echipat cu cutia de viteze automată EDC opțională, este cea mai rapidă din gama Renault Captur standard, acoperând 0-100 km/h în 9,2 secunde.

Benzina entry-level vine doar cu o cutie de viteze manuală, în timp ce 1.3 litri de 140 CP poate fi manuală sau automată, iar modelele hibride sunt doar automate.

Manualul cu șase trepte este ușor de schimbat, dar îi lipsește precizia cutiei de viteze ca la Mazda CX-30 sau Honda HR-V, în timp ce automata este în mare parte lină în oraș, dar poate fi lentă atunci când se depărtează de intersecții sau sensuri giratorii; poate ezita să treacă într-o treaptă inferioară atunci când este necesar.

Renault Captur diesel

Un motor diesel de 1,5 litri dCi A FOST oferit, dar NU MAI ESTE oferit. A fost o alegere previzibilă de nișă în comparație cu benzina, dar ar trebui să se potrivească șoferilor cu kilometraj mai mare și celor care petrec mult timp pe autostradă.

Renault Captur hibrid

Pentru prima dată, Renault oferă o versiune hibridă plug-in a Captur. Acesta combină un motor pe benzină de 1,6 litri, un motor electric și un acumulator de 9,8 kWh cu o cutie de viteze automată.

Denumit „E-Tech”, poate fi condus în modul complet electric la viteze de până la 133 de km/h și are nevoie de 10,1 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h, datorită puterii combinate de 160 CP.

Deși este cel mai puternic Captur, asta nu înseamnă neapărat că se simte întotdeauna cel mai rapid, deoarece cântărește cu aproximativ 400 kg mai mult decât cel mai ușor Renault Captur pe benzină.

Retragerea în tăcere ajută hibridul Captur E-Tech să se simtă mai luxos decât modelul obișnuit, iar automata sa cu șase trepte face o treabă destul de bună în schimbarea lină a treptelor.

Cu toate acestea, există o schimbare mai vizibilă între puterea electrică și cea pe benzină decât la hibridul Renault Clio E-Tech. Manevrarea sa este liniştitoare, cu o direcţie precisă şi o deplasare destul de lină.

Acum există două Renault Captur cu insigne E-Tech, dar doar unul trebuie conectat la priză. E-Tech Hybrid folosește același sistem de propulsie ca și hibridul Clio, dar are o baterie mai mică care este reîncărcată de motorul pe benzină. Nu veți obține aceeași autonomie electrică, dar este mai ieftin de cumpărat și încă ieftin de utilizat.

Renault Captur 2021 interior si confort

Renault Captur 2021 interior

Renault Captur 2021 este puternic influențat de Renault Clio supermini și, la fel ca cea mai recentă versiune a acelei mașini, interiorul lui Captur a făcut un pas mare în calitate. Acum există materiale plastice moi la atingere care acoperă majoritatea suprafețelor.

Tehnologia este de asemenea îmbunătățită semnificativ, cu opțiunea de instrumente digitale și un sistem de infotainment care funcționează bine.

Unul dintre punctele cheie de discuție este noul afișaj digital, care măsoară 10 inci și are o grafică foarte clară. Funcționează bine și îl preferăm față de instrumentele analogice standard, așa că este păcat că acum este doar pe versiunea E-Tech Launch Edition.

Dominând consola centrală este un ecran tactil, care are o dimensiune de șapte inci in versiunea standard și 9,3 inci în versiunile superioare. De asemenea, veți renunța la navigarea prin satelit la capătul inferior, dar Apple CarPlay și Android Auto sunt standard, astfel încât să puteți utiliza aplicațiile pentru hărți încorporate în smartphone-ul dvs.

Sistemul de operare Renault nu este la fel de intuitiv ca ceva de genul software-ului iDrive de la BMW, dar cel mai probabil îti vor conecta telefonul oricum.

Renault Captur interior

Echipamentul este generos, cu unele caracteristici „smechere”, cum ar fi pornirea fără cheie, avertismentele de părăsire a benzii de circulatie și farurile cu LED-uri montate chiar și pe echiparea standard.

Trecerea la noul model SE Limited aduce jante din aliaj, tapițerie și insigne exclusive și navigație prin satelit. „Iconic” adaugă aer condiționat automat, ștergătoare și faruri high-beam și adaugă o nuanță suplimentară geamurilor din spate.

Trecerea la S Edition nu aduce un ecran de infotainment mai mare, dar veți obține un grup cu cadran digital de șapte inci, senzori de parcare față, o cameră pentru vedere spate și scaune tapițate cu piele artificială. O versiune RS Line adaugă un stil sportiv în interior și în exterior și aduce un impresionant ecran tactil de tip portret.

Hybridul plug-in E-Tech se bucură și de câteva caracteristici unice, inclusiv capacitatea de a programa încălzirea și răcirea interiorului prin aplicația Easy Link.

Practicabilitate Renault Captur 2021

Renault Captur 2021 practicalitate si spatiu de incarcare

În ciuda faptului că este o mașină relativ mică, Renault Captur a furat o mulțime de vânzări, în special de la Nissan Juke, fiind mult mai practic. Mai lung și mai lat, a doua generație Captur este și mai bună, cu spațiu pentru pasageri și bagaje care concureaza cu multe SUV-uri.

Spațiul din față este generos, cu o poziție decentă și o vedere bună. Acest lucru se datorează poziției ridicate a scaunelor, ferestrelor înalte și stâlpului A subțire cu fereastră pentru a ajuta la eliminarea punctelor moarte.

Spațiul pe locurile din spate este generos, deși pentru a găzdui pasagerii adulți mai înalți, bancheta glisantă din spate trebuie să fie complet glisată înapoi. Există loc pentru trei pasageri pe scaunele din spate, dar acesta este cel mai bine rezervat pentru călătorii mai scurte, datorită unei cocoașe de transmisie de dimensiuni semnificative în podea și a comenzilor de ventilație din spate care reduc spațiul pentru picioare pentru pasagerul din mijloc.

Trucul de petrecere al lui Renault Captur este că bancheta din spate alunecă cu 160 mm înainte și înapoi. Acest lucru nu este nemaiauzit, de exemplu, Dacia Jogger are aceeasi optiune, dar este rar în clasa crossover și oferă Capturului un spațiu considerabil de 536 de litri de portbagaj atunci când este împins înainte. Merită remarcat, totuși, că acest lucru nu va fi confortabil pentru adulții din spate.

Citeste si: Dacia Jogger 2022 pareri (din showroom)

Renault Captur 2021 portbagaj

Cu spațiul pentru genunchi și picioare restabilit, capacitatea portbagajului se micșorează la 404 litri (încă decent), cu bancheta glisând complet înapoi.

Spațiul standard al portbagajului este, de asemenea, puțin mai mic pentru modelele diesel (388 litri) și E-Tech (379 litri), datorită hardware-ului mecanic suplimentar. Cu scaunele glisate până la capăt în E-Tech, există doar 265 de litri de spațiu.

Rabatați scaunele din spate, iar spațiul portbagajului poate fi extins la 1.275 litri în versiunile pe benzină și diesel, sau la 1.118 litri în modelul plug-in hybrid.

Fiabilitate Renault Captur 2021 si rezultate Euro NCAP

Fiabilitate Renault Captur 2021

Renault Captur a primit un rating complet de cinci stele de la Euro NCAP când a fost testat spre sfârșitul lui 2019 (vezi raport PDF Renault Captur Euro NCAP 2019). Captur este încărcat cu componente și tehnologii noi, si tinand cont de faptul ca putini proprietari de Captur au întâmpinat probleme până acum, se pare că totul funcționează așa cum ar trebui.

Rezultate bune la testul Euro NCAP din 2019 au fost la nivelul de protecție a adulților de 96% și a copiilor de 83%. De asemenea, mașina a obținut un punctaj de 74% pentru tehnologia de asistență de siguranță, datorită unei noi suite de tehnologii de siguranță care a fost adăugată la introducerea celui mai recent model.

Potrivit Renault, Captur are „cea mai cuprinzătoare gamă de sisteme de asistență a șoferului” dintre orice crossover, menite să facă conducerea mai simplă și mai sigură.

Setul disponibil include o vizualizare la 360 de grade, un însoțitor pentru autostradă și blocaje care pot ajuta la conducerea mașinii în anumite situații, control adaptiv al vitezei de croazieră, asistență pentru păstrarea benzii de circulație și recunoaștere a semnelor de circulație.

Renault Captur 2021 are, de asemenea, frânare de urgență autonomă actualizată, care poate observa bicicliștii și pietonii.

Galerie imagini Renault Captur 2021

Renault Captur
Renault Captur 2021 viteza
Renault Captur 2021 bord 3
Renault Captur 2021
Renault Captur 2021
Renault Captur 2021 fata
Renault Captur 2021 spate
Renault Captur 2021 lateral
Renault Captur 2021 interior 2
Renault Captur 2021 bord 2
Renault Captur 2021 bancheta
Renault Captur 2021
Renault Captur 2021 bord
Renault Captur 2021
Renault Captur 2021 butoane clima
Renault Captur 2021 infotainment
Renault Captur 2021
Renault Captur 2021 faruri
Renault Captur 2021 stopuri
Renault Captur 2021 logo
Renault Captur 2021
Renault Captur 2021 oglinzi
Renault Captur 2021 spoiler spate
Renault Captur 2021 scaune pliate
Renault Captur 2021 - Pareri Sfaturi si curiozitati

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • crossover
  • masini bune
  • masini frantuzesti
  • masini plug-in hybrid
  • masini Renault
  • Renault
  • Renault Captur
  • SUV mic
4 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Best of Cele mai sigure mașini din 2023 conform Euro NCAP
22/09/2023in Best of 0 Comments 3 Likes

Cele mai sigure mașini din 2023 conform Euro NCAP

TOP 10 TOP 10 Cele mai fiabile masini 2022-2023
21/09/2023in TOP 10 0 Comments 2 Likes

TOP 10 Cele mai fiabile masini 2022-2023

TOP 10 TOP 10 Masini Second Hand Bune Sub 10.000 Euro
10/09/2023in TOP 10 0 Comments 3 Likes

TOP 10 Masini Second Hand Bune Sub 10.000 Euro

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Best of Cele mai bune masini 2023 conform Romanian Driver
27/07/2023in Best of 0 Comments 4 Likes

Cele mai bune masini 2023 conform Romanian Driver

Stiri Renault 5: specificații, detalii complete și data lansării în 2024
19/06/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Renault 5: specificații, detalii complete și data lansării în 2024

Stiri Renault Rafale 2024, Noul Coupe-SUV al mărcii a fost dezvăluit
19/06/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Renault Rafale 2024, Noul Coupe-SUV al mărcii a fost dezvăluit

Jeep Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri
13/02/2023in Jeep 0 Comments 1 Likes

Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri

Lexus Lexus NX 2022 Pareri
13/01/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus NX 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022
09/01/2023in TOP 10 0 Comments 2 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

Peugeot Peugeot 408 Pareri
29/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 408 Pareri

Stiri Peugeot 408 2023: Preturi si specificatii
20/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Peugeot 408 2023: Preturi si specificatii

Stiri Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv
17/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv

Peugeot Peugeot 508 Pareri
10/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 508 Pareri

Peugeot Peugeot 5008 Pareri
02/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 5008 Pareri

Alfa Romeo Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri
17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

DS Automobiles DS 4 hatchback 2022 Pareri
15/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 3 Likes

DS 4 hatchback 2022 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

Renault Renault Austral 2022 Pareri
13/10/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Austral 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune masini de familie 2022
06/10/2022in TOP 10 2 Comments 5 Likes

Top 10 cele mai bune masini de familie 2022

Best of Cele mai bune masini 2022 conform Romanian Driver
04/10/2022in Best of 0 Comments 4 Likes

Cele mai bune masini 2022 conform Romanian Driver

Volvo Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri
02/10/2022in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top Masini 2021 Raport Calitate-Preţ
09/09/2022in Best of 0 Comments 1 Likes

Top Masini 2021 Raport Calitate-Preţ

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Mercedes-Benz Mercedes C-Class 2021 – Pareri
06/09/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 3 Likes

Mercedes C-Class 2021 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Peugeot Peugeot 2008 Pareri
01/08/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 2008 Pareri

Citroën Citroen C4 Electric Pareri
25/07/2022in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroen C4 Electric Pareri

Citroën Citroen C4 2021 Pareri
24/07/2022in Citroën 0 Comments 4 Likes

Citroen C4 2021 Pareri

Sfaturi si curiozitati Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează
10/07/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Citroën Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret
02/07/2022in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret

Mazda Mazda CX-30 Pareri si Pret
29/06/2022in Mazda 1 Comments 5 Likes

Mazda CX-30 Pareri si Pret

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Kia Kia XCeed Pareri
21/06/2022in Kia 0 Comments 8 Likes

Kia XCeed Pareri

Best of Cele mai fiabile masini 2022
07/06/2022in Best of 0 Comments 7 Likes

Cele mai fiabile masini 2022

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Mazda Mazda3 Sedan 2022 – Pareri
21/05/2022in Mazda 0 Comments 3 Likes

Mazda3 Sedan 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Multivan 2022 – Pareri
17/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Multivan 2022 – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Peugeot Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri
14/05/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri

Land Rover Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung
12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

Toyota Toyota RAV4 2021 – Pareri
20/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota RAV4 2021 – Pareri

Renault Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri
22/03/2022in Renault 0 Comments 5 Likes

Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Cross 2021 – Pareri
18/03/2022in Volkswagen 0 Comments 6 Likes

Volkswagen T-Cross 2021 – Pareri

Renault Renault Arkana 2022 – Pareri
08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Arkana 2022 – Pareri

Toyota Toyota Camry 2019-2020 – Pareri
04/02/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota Camry 2019-2020 – Pareri

Opel Opel Mokka 2021 – Pareri
20/01/2022in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Mokka 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 508 SW 2018 – Pareri
30/09/2021in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 508 SW 2018 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Audi Audi A3 2020 – Pareri
06/08/2021in Audi 0 Comments 4 Likes

Audi A3 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Golf 2020 – Pareri
22/07/2021in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen Golf 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Passat 2019 – Pareri
28/06/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen Passat 2019 – Pareri

Jaguar Jaguar XF 2020 – Pareri
31/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar XF 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Arteon Shooting Brake 2020
28/05/2021in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Arteon Shooting Brake 2020

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Hyundai Hyundai i30 Fastback 2020 – Păreri
27/03/2021in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai i30 Fastback 2020 – Păreri

Mercedes-Benz Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri
23/03/2021in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri

Citroën Citroen C5 Aircross SUV 2018 – Păreri
19/03/2021in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross SUV 2018 – Păreri

Tesla Tesla Model 3 2019 – Păreri
15/03/2021in Tesla 0 Comments 2 Likes

Tesla Model 3 2019 – Păreri

Ford Ford Puma SUV 2019 – Păreri
03/03/2021in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford Puma SUV 2019 – Păreri

Citroën Citroen C4 Cactus 2018 – Păreri
25/02/2021in Citroën 0 Comments 1 Likes

Citroen C4 Cactus 2018 – Păreri

Citroën Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri
22/02/2021in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri

Audi Audi A1 hatchback 2018 – Păreri
07/02/2021in Audi 0 Comments 2 Likes

Audi A1 hatchback 2018 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România