Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevVolkswagen Taigo 2022 - Pareri VolkswagenVolkswagen Taigo 2022 – Pareri07 February 2022NextToyota bZ4X 2022: prețuri și specificații VolkswagenToyota bZ4X 2022: prețuri și specificații16 February 2022
  • Renault

Renault Arkana 2022 – Pareri

08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes
Renault Arkana 2022

Renault Arkana 2022 este unul dintre cele mai recente SUV-uri ale mărcii franceze, situat între Renault Captur și Renault Kadjar. Împărtășește multe părți și chiar unele caracteristici de stil cu Captur, dar nu este doar o versiune coupe. De exemplu, spațiul pentru picioare din spate este mai generos decât la Captur, rivalizează chiar și cu Kadjar care este mai mare.

  • CO2 si consum 4.2/5
  • Motoare si performanta 3.3/5
  • Interior si confort 4.4/5
  • Practicabilitate 4.2/5
  • Fiabilitate si siguranta 4.2/5

Este posibil să fi observat o mulțime de SUV-uri sportback pe șosea recent; este o mică secțiune a pieței care crește rapid. Cei mai mulți dintre ei poartă insigne premium și etichete de preț care să se potrivească cu acestea, așa că Renault Arkana are puțini rivali reali în acest moment.

Citroen C4 oferă un stil la fel de elegant (dar mai puțin spațiu în interior), în timp ce Toyota C-HR și Mazda CX-30 ar putea fi, de asemenea, pe lista dumneavoastră. Există și nuanțe de sedan în designul său, așa că ar putea atrage cumpărătorii care ar fi cumpărat anterior un Renault Laguna.

Renault Arkana 2022 este un model nou pentru cumpărătorii din Romania, iar gama de motoare este suficient de modernă. Există două opțiuni: o versiune hibridă E-Tech și o opțiune pe benzină cu asistență mild-hybrid care ajută sistemul de oprire/pornire și accelerare. Ambele sunt similare cu ceea ce veți găsi la Renault Clio.

Deoarece hibridul are o baterie mică, care este reîncărcată de motorul pe benzină, nu are nevoie de priză. Asta înseamnă, totuși, că modelul Renault Arkana E-Tech nu are o autonomie electrică, ci doar este mai eficient; vă puteți aștepta la până la 3.93 L/100km, care este aproximativ același cu Toyota C-HR și Kia Niro. Cu această cifră de economie, nu este de mirare că Renault nu oferă o opțiune diesel.

Hibridul nu oferă performanța la care te-ai putea aștepta de la stilul atletic pe care il are Arkana. Se simte destul de lent, ceea ce nu este prea surprinzător având în vedere o putere de numai 142 CP. Spre comparație, hibridul Hyundai Tucson are 227 CP.

Se așteaptă ca hibridul să fie cel mai bine vândut, dar opțiunea mild-hybrid pe benzină este puțin mai ieftină. În ciuda faptului că are mai puțină putere decât hibridul, este cu o secundă mai rapid de la 0 la 100 km/h, deoarece este mai ușor.

Renault pretinde până la 4.83 L/100km pentru acest motor, ceea ce este destul de bun pentru un SUV pe benzină, dar încă se simte că lucrează din greu pentru a aduce Arkana la viteză.

Renault Arkana 2022

De asemenea, transmisia automată cu șapte trepte nu este convingătoare, deoarece pare că petrece prea mult timp cuplând treapta corespunzătoare. Posibil datorită aspectului său sportiv, Arkana R.S., modelul de linie pe care l-am testat avea și suspensie fermă, care se simțea deplasată într-un SUV de familie.

Mazda CX-30 face o treabă mai bună oferind o senzație sportivă și o manevrabilitate fără a deveni rigida, în timp ce Citroen C4 are o călătorie mult mai lină.

Citeste si despre Mazda CX-30

În interior, este foarte asemănător cu Captur și Clio, care ar putea enerva cumpărătorii care cheltuiesc mai mult de 35.000 euro pe un R.S. Un ecran tactil impresionant de 9,3 inci este montat pe două dintre cele trei niveluri de echipare, în timp ce există o listă lungă de dotari standard.

Setul de siguranță este și el foarte generos, ajutând fără îndoială Renault Arkana să câștige ratingul de cinci stele Euro NCAP. Mașinile cu specificații superioare beneficiază chiar și de funcția de parcare automată.

Citeste si Renault Captur 2021 Pareri

Renault Arkana este de fapt mai lung decât Kadjar, așa că nu există dezavantaje practice. Spațiul din spate este bun – spațiul pentru cap se potrivește în esență cu ceea ce obțineți la Captur – iar portbagajul are o dimensiune decentă la 480 de litri, chiar dacă nu este foarte adânc.

Cu o deplasare fermă și sisteme de propulsie ușor plictisitoare, Renault Arkana 2022 nu este atât de atrăgător pentru șoferi cum pare la prima vedere.

Eficiența consumului de combustibil și caracterul practic sunt mai impresionante, iar oferta actuală Renault de doi ani service gratuit și o garanție de cinci ani, adaugă totusi un pic de strălucire.

CO2 si consum Renault Arkana 2022

Renault Arkana 2022 consum

Imediat de la lansare, Renault Arkana vine cu electrificare la ambele opțiuni de motorizare. Gama începe cu un motor pe benzină cu asistență mild-hybrid.

Aceasta este o baterie mică, montată sub scaunul pasagerului, care stochează energie care altfel s-ar pierde în timpul frânării. Acesta este apoi folosit pentru a ajuta motorul pe benzină, îmbunătățind ușor economia de combustibil.

Hibridul E-Tech primește o baterie mai mare, deși are doar 1,2 kWh, așa că nu oferă opțiunea de a conduce numai cu energie electrică.

De asemenea, primește două motoare electrice și un motor pe benzină de 1,6 litri – o combinație care promite o eficiență a combustibilului asemănătoare dieselului. Renault nu are de gând să ofere o versiune diesel.

consum Renault Arkana 2022

Cifra oficiala de 4 L/100km pare realizabilă; Testul nostru pe autostrada a returnat peste 4.4 L/100km, iar menținerea la viteze de croaziera ar crește și mai mult eficiența consumului de combustibil. Acest lucru se compară bine cu rivalii SUV-ului hibrid precum Kia Niro și Toyota C-HR.

Cumpărătorii versiunii mild-hibrid se pot aștepta până la 4.83 L/100km, așa că niciunul dintre motoare nu se va dovedi costisitor de rulat.

Toate modelele sunt supuse unor impozite mai mici, iar emisiile de CO2 se ridică la doar 111-112 g/km pentru hibrid (131-133 g/km pentru hibridul mild). Totuși, un SUV hibrid plug-in precum Renault Captur E-Tech va fi și mai atrăgător pentru utilizatorii de afaceri.

Motorizare Renault Arkana 2022 si performante

motorizare Renault Arkana 2022

Aspectul masinii vă poate da impresia că Renault Arkana 2022 va fi rapid, dar nu este cazul. Eficiența este mai mare pe lista de priorități decât emoțiile șoferului, așa cum este cazul multor hibrizi.

Sistemul de propulsie al hibridului este foarte neted, dar ar fi și mai rafinat dacă motorul nu ar fi nevoit să se încordeze pentru a deplasa corpul voluminos al SUV-ului. Este silențios în restul timpului și se simte cel mai bine atunci când conduceți la viteze mai mici.

Experiența de conducere este mai degrabă decentă decât incitantă. Majoritatea cumpărătorilor nu vor avea nicio plângere cu privire la manevrabilitate, deoarece se aseaza destul de bine pe drum dacă nu îl fortati cu adevărat, dar cursa este destul de fermă pentru un SUV orientat spre familie.

Citeste si Renault Megane E-Tech 2022 Pareri

Renault a oferit mașinii o configurație mai rigidă decât unele dintre celelalte modele ale sale, poate într-o încercare de a injecta o senzație sportivă, dar nu a avut un succes uriaș. Mazda CX-30 și Ford Puma sunt mai distractive de condus, fără să te simți deranjat atunci când lovești o denivelare.

Linia RS de vârf aduce toate elementele de stil sportiv, inclusiv jantele din aliaj de 18 inci și un design diferit al barei de protecție, dar nu va face Arkana să se simtă mai dinamic la volan.

Renault Arkana hibrid

Probabil că va fi cea mai populară alegere, Renault Arkana E-Tech folosește un motor pe benzină de 1,6 litri cuplat la două motoare electrice mici. Puterea totală este de 140 CP – destul pentru o mașină de dimensiunea și greutatea unui Clio, dar nu suficient pentru un SUV mai mare – și timpul de 10,8 secunde 0-100 km/h este destul de relaxat.

Va ține pasul cu traficul în majoritatea cazurilor, iar o viteză maximă de 172 km/h înseamnă că croaziera pe autostradă nu ar trebui să pară prea solicitantă.

Renault Arkana 2022 motorizare

Renault Arkana benzina

Cealaltă alegere este un motor pe benzină de 1,3 litri cu un mic sistem mild-hybrid de 12 volți pentru a completa motorul pe benzină. Este cu 2 CP mai scăzut decât hibridul cu 138 CP, dar cântărește mai puțin și are un timp mai rapid de 0-100 km/h, de 9,8 secunde, ca rezultat.

Deși acest lucru arată destul de bine pe hârtie, realitatea este că motorul trebuie să fie lucrat destul de mult doar pentru a menține Renault Arkana la viteză în trafic normal și sună destul de grosier la turații medii.

Încearcă să accelerezi ritmul și cutia de viteze automată cu șapte trepte se simte, de asemenea, în afara elementului său, așa că nu ești sigur cât de multă accelerație va fi disponibilă atunci când ieși dintr-o intersecție sau depășești un trafic mai lent.

Renault Arkana 2022 interior si confort

Renault Arkana 2022 interior

Poate ați văzut deja interiorul noului Renault Captur sau Clio și, dacă da, interiorul lui Renault Arkana 2022 vă va fi imediat familiar. Aproape toate sunt transportate direct, iar modelele cu specificații superioare au un ecran tactil tip portret foarte atrăgător, care se mândrește cu o rezoluție impresionantă a ecranului.

La fel ca Clio și Captur, calitatea materialului este mai bună decât Renault-urile de odinioară. Suprafețele soft-touch sunt binevenite, iar calitatea îi face de rușine pe niște rivali mai scumpi.

Cu toate acestea, unii cumpărători care cheltuiesc aproape 35.000 de euro pentru Renault Arkana 2022 ar putea fi dezamăgiți de faptul că același interior este disponibil într-un supermini semnificativ mai ieftin.

Renault Arkana 2022 2022 ratează echipamentul de bază Play pe care îl obțineți în Clio și Captur, în schimb începând cu Iconic. Aceasta înseamnă că nivelul de echipare standard este foarte bun, toate mașinile având faruri LED, senzori de parcare față și spate, o cameră de marșarier, control de croazieră și un afișaj cu ecran tactil de șapte inci cu radio DAB, Apple CarPlay și Android Auto.

Renault Arkana 2022 S Edition aduce un ecran mai mare și navigație prin satelit, plus roți mai mari, iluminare ambientală și asistență automată pentru faza lungă.

Linia RS de top adaugă scaune față încălzite electric, un volan încălzit, parcare automată și stil sportiv în interior și în exterior.

interior Renault Arkana 2022

Renault nu a lansat o listă lungă de opțiuni, dar sunt disponibile șapte culori de vopsea și este probabil că veți putea comanda o gamă de accesorii de la dealerul local Renault.

Ecranul tactil de 9,3 inci de la Renault nu arată prea diferit de ecranul montat pe cel mai recent Mercedes S-Class – una dintre cele mai avansate mașini din punct de vedere tehnologic. Sistemul Renault nu numai că arată grozav, dar este rapid și destul de intuitiv de utilizat.

Puțini producători de mașini obișnuiți au un sistem care funcționează atât de bine, deși ne așteptăm că mulți clienți vor prefera în continuare să folosească Apple CarPlay sau Android Auto pentru a trimite aplicațiile telefonului lor pe ecranul mașinii – merită remarcat că acestea nu pot umple afișajul din cauza orientarii de tip portret a ecranului.

Deși nu este disponibil inițial, un grup de instrumente digital va deveni disponibil în lunile următoare, înlocuind cadranele normale cu un ecran configurabil.

Practicabilitate Renault Arkana 2022

Renault Arkana 2022 practicabilitate

SUV-urile sportback sunt, evident, mai putin practice, dar Renault Arkana 2022 arată că poți avea destul de mult spațiu cu o linie de acoperiș coupe. Cheia acestui lucru este dimensiunea; se poate baza pe Renault Captur, dar Arkana este cu o mustață mai lungă decât Renault Kadjar.

O parte din motivul popularității SUV-urilor este spațiul pe care îl oferă, așa că piața în creștere a coupe-SUV-urilor pare să nu aibă sens. Dar, spre deosebire de multe altele, Renault Arkana 2022 nu este doar o versiune mai puțin practică și mai elegantă a unui SUV obișnuit, în acest caz Captur.

A fost reproiectat, cu o platformă întinsă, oferind mai mult spațiu între roțile din față și din spate. Aceasta înseamnă că spațiul pentru picioare din spate este mai bun decât în Captur, în timp ce spațiul pentru cap este de asemenea bun. Înălțimea ridicată ar trebui să faciliteze intrarea și ieșirea copiilor, chiar și cu linia înclinată a acoperișului.

Există câteva locuri de depozitare presărate în interior, plus coșuri mari de ușă și o zonă centrală de depozitare pentru cotieră.

portbagaj Renault Arkana 2022

Lungimea lui Renault Arkana 2022 are ca rezultat și un portbagaj mare. Cumpărătorii hibridului primesc 480 de litri de umplut, ceea ce este de fapt cu opt litri mai mult decât Kadjar și la distanță mica de SUV-urile de familie mai mari, cum ar fi SEAT Ateca.

Un hayon tip hatchback, mai degrabă decât cel de jumătate de înălțime pe care îl obțineți într-o limuină, face Arkana ușor de încărcat și versatil.

Modelul pe benzină oferă 513 litri și încă 29 de litri de depozitare sub podea; hibridul se descurcă fără acest lucru, deoarece bateria este montată sub podea. Cu scaunele în jos, Renault Arkana 2022 oferă 1.263 de litri, ceea ce este la egalitate cu Captur. Spre deosebire de Captur, Arkana ratează scaunele din spate glisante.

Fiabilitate Renault Arkana 2022 si rezultate Euro NCAP

Renault Arkana 2022 fiabilitate

Există câteva indicii puternice că Renault este în creștere pentru fiabilitate. Atât Renault Clio, cât și Renault Captur au obținut rezultate bune cu proprietarii, așa că nu există niciun motiv pentru care Arkana să nu se dovedească la fel de impresionant.

Fiabilitate Renault Arkana

Va mai trece ceva timp până să ne facem o imagine clară pentru cât de fiabil este Renault Arkana 2022, dar faptul că împărtășește atât de multe piese cu Captur și Clio ar trebui să calmeze orice îngrijorari pe care le-ați putea avea.

Acest lucru este valabil mai ales datorită faptului că Clio s-a clasat pe locul 29 din primele 75 de modele în sondajul nostru din 2021, în timp ce Captur a ajuns, de asemenea, pe locul 37, depășind multe modele mai scumpe. Ambele au avut scoruri bune pentru fiabilitate și calitatea construcției.

Citeste si: Cele mai bune masini din 2021 raport calitate-preţ

fiabilitate Renault Arkana 2022

Siguranta Renault Arkana

Renault Arkana promite să-și protejeze ocupanții în cazul unei coliziuni, cu un scor de siguranță de cinci stele de la Euro NCAP. A obținut scoruri de 96% și 83% pentru protecția adulților și a copiilor, iar caracteristicile sale standard de siguranță și protecția pietonilor și a bicicliștilor au câștigat, de asemenea, scoruri bune.

Pe lângă airbag-urile obligatorii, punctele isofix pentru scaune pentru copii și frânele antiblocare, Renault a inclus și funcții avansate de siguranță, cum ar fi frânarea de urgență autonomă (AEB), asistența pentru menținerea benzii de circulație, recunoașterea semnelor de circulație și un sistem E-Call care notifică serviciul de urgență dacă aveți un accident.

Monitorizarea punctelor moarte este adăugată la echiparea S Edition de gamă medie.

Mulți șoferi vor fi bucuroși să vadă, de asemenea, senzori de parcare față și spate, o cameră de retrovizoare, ștergătoare automate și asistență la pornirea în pantă, toate echipate standard.

Galerie imagini Renault Arkana 2022

pareri Renault Arkana

spate Renault Arkana

bord Renault Arkana

imagini Renault Arkana

galerie Renault Arkana

2022 Renault Arkana

recenzii Renault Arkana

pret Renault Arkana

roti Renault Arkana

faruri Renault Arkana

stopuri Renault Arkana

ecran infotainment Renault Arkana

ecran bord Renault Arkana

volan Renault Arkana

bancheta Renault Arkana

portbagaj Renault Arkana

Renault Arkana 2022 - Pareri Volkswagen

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • 2022
  • masini Renault
  • Renault
  • Renault Arkana
  • SUV
3 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Land Rover Land Rover Discovery Sport Pareri
19/09/2023in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery Sport Pareri

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Land Rover Land Rover Defender 2022 Pareri
28/08/2023in Land Rover 0 Comments 2 Likes

Land Rover Defender 2022 Pareri

Stiri Renault 5: specificații, detalii complete și data lansării în 2024
19/06/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Renault 5: specificații, detalii complete și data lansării în 2024

Stiri Renault Rafale 2024, Noul Coupe-SUV al mărcii a fost dezvăluit
19/06/2023in Stiri 0 Comments 2 Likes

Renault Rafale 2024, Noul Coupe-SUV al mărcii a fost dezvăluit

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 masini mici 2022
09/11/2022in TOP 10 0 Comments 5 Likes

Top 10 masini mici 2022

Alfa Romeo Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri
17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

Renault Renault Austral 2022 Pareri
13/10/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Austral 2022 Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Roc 2022 Pareri
10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune masini de familie 2022
06/10/2022in TOP 10 2 Comments 5 Likes

Top 10 cele mai bune masini de familie 2022

Volvo Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri
02/10/2022in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Jaguar Jaguar F-PACE 2020 – Pareri
07/09/2022in Jaguar 0 Comments 4 Likes

Jaguar F-PACE 2020 – Pareri

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Jeep Jeep Renegade 2018 – Pareri
06/09/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Renegade 2018 – Pareri

Volvo Volvo XC90 2022 Pareri
26/07/2022in Volvo 0 Comments 7 Likes

Volvo XC90 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Skoda Skoda Karoq 2021 – Pareri
23/05/2022in Skoda 0 Comments 6 Likes

Skoda Karoq 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Land Rover Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung
12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Renault Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri
22/03/2022in Renault 0 Comments 5 Likes

Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Renault Renault Captur 2021 – Pareri
23/01/2022in Renault 0 Comments 4 Likes

Renault Captur 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Land Rover Range Rover Velar 2021 – Pareri
10/09/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Velar 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass (2017-2021) Pareri
01/09/2021in Jeep 0 Comments 2 Likes

Jeep Compass (2017-2021) Pareri

Skoda Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri
03/08/2021in Skoda 0 Comments 3 Likes

Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri

Opel Opel Astra 2022 – Design si motorizari noi
02/08/2021in Opel 0 Comments 2 Likes

Opel Astra 2022 – Design si motorizari noi

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Jaguar Jaguar E-Pace 2020 – Păreri
25/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar E-Pace 2020 – Păreri

Land Rover Land Rover Range Rover Sport 2017
25/05/2021in Land Rover 0 Comments 1 Likes

Land Rover Range Rover Sport 2017

Land Rover Land Rover Discovery 2020 – Pareri
24/05/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery 2020 – Pareri

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Audi Audi RS Q8 2020 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi RS Q8 2020 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România