Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevToyota Aygo X - Pareri ToyotaToyota Aygo X – Pareri10 May 2022NextPeugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 - Pareri ToyotaPeugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri14 May 2022
  • Land Rover

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes
Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid
  • Noul Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid este mai “stilat”, are un ampatament mai lung și diverse dotari noi.
  • Alături de motoarele familiare cu șase cilindri, există un nou hibrid plug-in de 434 CP și un V-8 twin-turbo de 523 CP.
  • Range Rover Sport 2023 hibrid variază de aprox 81.000 pentru versiunea de bază SE la aprox. 11.8000 euro pentru V8 First Edition.

Range Rover Sport 2023 introduce cea de-a treia generație a celui mai popular model al mărcii.

Când vine vorba de prestigiu și preț, Range Rover Sport este sub fratele sau, Range Rover, care a suferit recent o reproiectare completă.

Când a venit vorba de a reinventa modelul Sport, Range Rover a ales să proiecteze o caroserie mai elegantă în jurul unui ampatament mai lung și, să adauge o serie de dotari si elemente noi pentru a-și spori atractivitatea.

Range Rover Sport 2023 hybrid

„Capacitatea dinamică a acestei mașini depășește cu mult cea a predecesorului său”, se laudă directorul executiv Nick Collins. Se bazează pe baze solide: arhitectura MLA Flex cu aluminiu, împărtășită cu noul Range Rover. Arhitectura caroseriei lui Range Rover Sport 2023 este cu 35% mai rigidă decât înainte. „Are niveluri de rigiditate pentru mașini sport”, susține Collins.

Și aceasta oferă o bază robustă pentru montarea suspensiei – brațe duble în față, o punte spate cu cinci brațe – echipată standard cu amortizoare monotub cu două supape și primele arcuri pneumatice cu dublă cameră de la Land Rover.

Sistemul poate comuta la presiunea maximă în milisecunde, inzdravenind caroseria pentru virajele stranse sau eliminând senzatia de “contopire cu scaunul” la accelerare sau frânare puternică. „Aduce un avantaj și o atitudine reală în manevrarea sa”, rânjește Collins.

Tractiune integrala pentru orice tip de teren

Range Rover Sport 2023 are în mod natural tracțiune integrală, variind în mod inteligent fluxul de cuplu între osii pentru a crește tracțiunea și decuplând puntea față într-o croazieră constantă pentru a economisi combustibil.

Range Rover Sport 2023 plug-in

Sistemul Terrain Response de la Land Rover este standard, cu șase setări pentru a pregăti Range Sport pentru împrejurimile sale. Acesta configurează suspensia pneumatică, transmisia automată cu opt trepte, accelerația și hărțile de direcție pentru a face față diferitelor condiții, de la zăpadă la off-road in varf de munte.

Prejudecățile pe șosea nu compromit cotele de off-road ale Range Rover Sport 2023, susține Land Rover. Arcurile pneumatice oferă o creștere a înălțimii de rulare cu 135 mm, iar articulația verticală a roților se întinde pe o jumătate de metru. Terrain Response poate amorsa 4×4 pentru toate suprafețele, de la pante de 45˚ până la adancimi de 900 mm de apă.

Pentru a obține cel mai dinamic Range Rover Sport 2023, clienții vor trebui să cumpere pachetul de manevrare Stormer de peste sase mii de euro. Numit după conceptul mașinii din 2004, care a prevestit RRS de prima generație, acesta adaugă control anti-rulare Dynamic Response Pro. Motoarele controlate electronic care răspund în milisecunde supun fiecare axă la un cuplu de până la 1400 N-m, contracarând ruliu lateral.

Range Rover Sport 2023 hibrid

De asemenea, este adăugată direcția roților din spate, cu până la 7,3˚ de rotire care contrastează cu partea din față la viteze mai mici pentru a stimula virajele, în timp ce ambele roți se rotesc la unison la viteze mai mari pentru a spori stabilitatea. Acest lucru reduce raza de viraj cu doi metri la 11 metri.

Pachetul include vectorizarea cuplului prin frânare, lovirea discului pe roata interioară din spate în colțuri, făcând șasiul să pivoteze mai brusc. Și pe măsură ce incetiniti alimentarea, un diferențial activ electronic va mari cuplul pe puntea spate, eliminând alunecarea și sporind aderența. Beneficiul final al Stormer este Adaptive Dynamics, cu amortizoare monotub Bilstein adăugate pentru o stabilitate sporita.

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid

Vor fi disponibile doi hibrizi plug-in, cu insigna P440e și P510e, care combină o benzină de 3,0 litri cu șase cilindri în linie cu un motor electric de 105 kW. Noii hibrizi au cu doi cilindri mai mulți decât P400e, dar Land Rover susține că un șase în linie este mai puțin stresat, mai putin poluant, și mai rafinat. P440e de bază are 434 CP, în timp ce P510e scoate 503 CP.

Range Rover Sport 2023

Dimensiunea bateriei s-a dublat la 38,2 kWh, deși acest lucru creste greutatea masinilor: P440e cântărește 2660 kg, iar P510e ajunge la 2735 kg – adică cu 271 kg mai greu decât vechiul P400e.

Avantajul este că Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid ar trebui să gestioneze un interval de emisii zero pe o distanta de vreo 90 de kilometri(asta in lumea reala, deoarece cifrele oficiale sunt de 113 km), chiar și în zilele extrem de reci.

Într-adevăr, Collins promite o capacitate de 740 km pentru consumul mixt. Încărcarea bateriei va dura o oră cu un încărcător de curent continuu sau puțin mai puțin de cinci ore pe o cutie de perete de 7,2 kW.

Motorul de vârf pe benzină este un V8 de 4,4 litri provenit de la BMW, cu turbocompresoare duble pentru a crește 523 CP și 750 Nm de cuplu. Aceasta este cu 20% mai multă acțiune de răsucire decât ar putea genera V8-ul supraalimentat de la JLR și cu 17% mai eficient.

Folosind modul sport, acest Range Rover Sport P530 V8 poate ajunge de la 0 la 100 de km/h în 4,5 secunde.

2023 Range Rover Sport

Gama de motoare

Range Rover Sport 2023 diesel

  • D250 mHev: 246 CP, 600 Nm, de la 6.74 L/100km și 194 g/km CO2, 8,0 secunde 0-100 km/h, 205 km/h
  • D300 mHev: 296 CP, 650 Nm, de la 6.74 L/100km și 194 g/km CO2, 6,6 secunde 0-100 km/h, 220 km/h
  • D350 mHev: 345 CP, 700 Nm, de la 6.66 L/100km și 195 g/km CO2, 5,9 secunde 0-100 km/h, 235 km/h

Range Rover Sport 2023 benzina

  • P360 mHev: 355 CP, 500 Nm, de la 8.35 L/100km și 212 g/km CO2, 6,0 secunde 0-100 km/h, 225 km/h
  • P400 mHev: 395 CP, 735 Nm, de la 8.34 L/100km și 213 g/km CO2, 5,7 secunde 0-100 km/h, 240 km/h
  • P530: 523 CP, 750 Nm, de la 9.76 L/100km și 254 g/km CO2, 4,5 secunde 0-100 km/h, 250 km/h

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid

  • P440e: 434 CP, 560 Nm, de la 0.75 L/100km și 18 g/km CO2, 5,8 secunde 0-100 km/h, 225 km/h
  • P510e: 503 CP, 560 Nm, de la 0.75 L/100km și 18 g/km CO2, 5,4 secunde 0-100 km/h, 240 km/h

Design si aerodinamica

Range Rover Sport 2023 pret

Designul este recunoscut instantaneu ca Range Rover Sport. Totusi, suprafețele sunt mai curate, usor mai rotunjite, iar acel finisaj imaculat în care geamurile laterale se întâlnesc cu panourile laterale din spate ofera un aspect bi-tone.

Proporțiile sunt îmbunătățite și mai mult de o consolă față mai scurtă, un ampatament mai lung cu 75 mm pentru a crește spațiul pentru picioarele din spate, o consolă mai lungă din spate și roți care se întind de la standard de 20 inci la 23. Grila este mai subțire, pentru a scoate in evidenta abordarea majestuoasă a Range Rover, la fel ca și farurile.

Cel mai izbitor unghi este partea din spate, care îndepărtează orice înfrumusețare pentru o adevărată expresie a mantrei reducționiste a directorului de creație Gerry McGovern. Portbagajul este de 835 de litri, iar de data aceasta nu va exista o opțiune cu șapte locuri.

Range Rover Sport 2023 interior

Interiorul păstrează cockpitul confortabil al lui Range Rover Sport, un contrast deliberat cu Range Rover-ul mai mare și mai spațios.

Range Rover Sport 2023 interior

O consolă centrală înaltă curge într-un ecran tactil înclinat și ușor curbat de 13,1 inchi, completat de un panou de instrumente digital al șoferului de 13,7 inchi.

Volanul este mai mic decât in Range Rover, iar șoferul este cu 20 mm mai jos. „Puneți totul împreună și veți avea o experiență foarte diferită de Range Rover, cu o senzație mult mai asemănătoare cu interiorul”, spune designerul de interior Thomas Holden.

Și folosește niște materiale noi frumoase și durabile. O opțiune este tapițeria de lux din poliuretan Ultrafabric, care este granulată ca pielea (și la un preț similar), dar are o amprentă de carbon radical diferită.

„Este fantastic placuta la atingere și de aderentă”, spune expertul în materiale Kissia Siqueira. De asemenea, covorașele sunt fabricate din plastic reciclat în proporție de 78%.

Fiecare difuzor stereo este ascuns în spatele unui panou textil, o atingere care amintește de sistemele audio de ultimă generație. Și multe dintre accentele cromate au un finisaj satinat închis, cu excepția cazului în care sunt pentru a evidenția comenzile cheie, caz în care se folosește cromul strălucitor.

Exteriorul mașinilor cu specificații dinamice este finisat în culoarea întregii caroserii, modelul de bază are protecție din plastic, iar modelele Autobiography au un acoperiș negru.

Range Rover Sport 2023 bord
Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung Toyota

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • Land Rover
  • masini plug-in hybrid
  • plug-in hybrid
  • Range Rover Sport
  • SUV
  • SUV hibrid
3 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Land Rover Land Rover Discovery Sport Pareri
19/09/2023in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery Sport Pareri

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Land Rover Land Rover Defender 2022 Pareri
28/08/2023in Land Rover 0 Comments 2 Likes

Land Rover Defender 2022 Pareri

Jeep Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri
13/02/2023in Jeep 0 Comments 1 Likes

Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri

Lexus Lexus NX 2022 Pareri
13/01/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus NX 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022
09/01/2023in TOP 10 0 Comments 2 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

Stiri Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv
17/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv

Alfa Romeo Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri
17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

DS Automobiles DS 4 hatchback 2022 Pareri
15/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 3 Likes

DS 4 hatchback 2022 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

Renault Renault Austral 2022 Pareri
13/10/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Austral 2022 Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Roc 2022 Pareri
10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

Volvo Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri
02/10/2022in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Jaguar Jaguar F-PACE 2020 – Pareri
07/09/2022in Jaguar 0 Comments 4 Likes

Jaguar F-PACE 2020 – Pareri

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Jeep Jeep Renegade 2018 – Pareri
06/09/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Renegade 2018 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Volvo Volvo XC90 2022 Pareri
26/07/2022in Volvo 0 Comments 7 Likes

Volvo XC90 2022 Pareri

Nissan Nissan Qashqai 2021 Pareri, Preturi si Specificatii
16/07/2022in Nissan 0 Comments 4 Likes

Nissan Qashqai 2021 Pareri, Preturi si Specificatii

Sfaturi si curiozitati Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează
10/07/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Citroën Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret
02/07/2022in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Skoda Skoda Karoq 2021 – Pareri
23/05/2022in Skoda 0 Comments 6 Likes

Skoda Karoq 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Volkswagen Volkswagen Multivan 2022 – Pareri
17/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Multivan 2022 – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Peugeot Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri
14/05/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri

Toyota Toyota Highlander Hibrid – Pareri
06/05/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota Highlander Hibrid – Pareri

Toyota Toyota RAV4 2021 – Pareri
20/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota RAV4 2021 – Pareri

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Stiri Noul Kia Sportage 2022 hibrid plug-in are o autonomie electrică de 70 de kilometri
17/03/2022in Stiri 0 Comments 4 Likes

Noul Kia Sportage 2022 hibrid plug-in are o autonomie electrică de 70 de kilometri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Renault Renault Arkana 2022 – Pareri
08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Arkana 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Renault Renault Captur 2021 – Pareri
23/01/2022in Renault 0 Comments 4 Likes

Renault Captur 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Land Rover Range Rover Velar 2021 – Pareri
10/09/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Velar 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass (2017-2021) Pareri
01/09/2021in Jeep 0 Comments 2 Likes

Jeep Compass (2017-2021) Pareri

Skoda Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri
03/08/2021in Skoda 0 Comments 3 Likes

Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Jaguar Jaguar E-Pace 2020 – Păreri
25/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar E-Pace 2020 – Păreri

Land Rover Land Rover Range Rover Sport 2017
25/05/2021in Land Rover 0 Comments 1 Likes

Land Rover Range Rover Sport 2017

Land Rover Land Rover Discovery 2020 – Pareri
24/05/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery 2020 – Pareri

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Ford Ford Puma SUV 2019 – Păreri
03/03/2021in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford Puma SUV 2019 – Păreri

Audi Audi RS Q8 2020 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi RS Q8 2020 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România