Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevBMW X2 2023 Pareri BMWBMW X2 2023 Pareri06 November 2023NextTop 5 Cele Mai Cumpărate Mașini Second-Hand în România BMWTop 5 Cele Mai Cumpărate Mașini Second-Hand în România14 November 2023
  • Stiri

Obstacolele Necunoscute în Trecerea la Mașinile Electrice

14/11/2023in Stiri 0 Comments 1 Likes
Obstacolele Necunoscute în Trecerea la Mașinile Electrice

Adoptarea pe scară largă a vehiculelor electrice (VE) pare a fi o soluție de viitor, dar are provocările sale ascunse, așa cum indică expertul de la carVertical, Matas Buzelis. Deși Uniunea Europeană are ca țintă renunțarea la mașinile noi pe bază de combustibili fosili până în 2035, tranziția nu este atât de simplă cum ar părea inițial.

Cresterea Lentă, dar Constantă, a Vehiculelor Electrice

Datele carVertical arată o creștere lentă, dar constantă, a vehiculelor electrice. De la o cotă de piață de 0,2% în 2021, aceasta a crescut la 0,4% în 2022 și la 0,6% în 2023. Aceste cifre, deși mici, reprezintă zeci de mii de VE supuse inspecțiilor.

Șoferii sunt încurajați să treacă la VE datorită costurilor reduse de întreținere și operare. Vehiculele electrice sunt mai fiabile și necesită mai puțină întreținere mecanică, de exemplu nu necesită schimbări frecvente de ulei sau filtre. Încărcarea bateriilor, deși necesită o perioadă de adaptare, este considerată mai convenabilă de mulți șoferi, în special pentru încărcările nocturne acasă.

Infrastructura – Un Punct Critic

Un obstacol major în adoptarea VE este infrastructura de încărcare. Încărcarea la stațiile publice nu este la fel de simplă sau rapidă ca alimentarea cu combustibil tradițional și adesea necesită utilizarea aplicațiilor specifice.

În plus, VE sunt mai eficiente în orașe decât pe autostrăzi, unde viteza crescută și rezistența aerodinamică măresc consumul de energie, reducând astfel autonomia vehiculului.

Provocări Neașteptate

Există și alte probleme mai puțin discutate. Parcările pe mai multe niveluri și podurile nu sunt întotdeauna proiectate să suporte greutatea suplimentară a vehiculelor electrice, datorată bateriilor lor grele. Siguranța este, de asemenea, o preocupare, cu bateriile care stochează cantități mari de energie, făcând incendiile dificil de stins.

În cele din urmă, este o întrebare deschisă despre valoarea de revânzare a vehiculelor electrice și fiabilitatea lor pe termen lung, în special în contextul pieței auto second-hand.

Urmărește RomAuto.ro pe Google News

Obstacolele Necunoscute în Trecerea la Mașinile Electrice BMW

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 Likes
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România