Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevBMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022) BMWBMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)11 December 2022NextTesla Model Y 2022 Pareri BMWTesla Model Y 2022 Pareri19 December 2022
  • Mercedes-Benz

Mercedes EQS 2021 Pareri

17/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes
1. Verdict 2. Autonomie și timpi incarcare 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicabilitate 6. Fiabilitate si siguranta 7. Galerie FOTO
Mercedes EQS 2022 interior

Mercedes EQS 2021 interior și confort

Mercedes S-Class este renumit pentru confortul său sublim, astfel încât EQS are multe de făcut. Din păcate, deși este o mașină foarte confortabilă pentru marea majoritate a timpului, nu are senzația de a pluti deasupra șoselei pe care unii cumpărători Mercedes și-ar putea-o dori, iar suspensia sa pneumatică este ocazional deranjată de gropile adânci.

Rafinamentul impresionează cu adevărat, totuși, cu o ambianță interioară silențioasă la viteze mai mici. Pe autostradă se aude doar un zgomot ușor de vânt din jurul stâlpilor A, ceea ce face o experiență relaxantă pentru șofer și pasageri.

Poate un factor impresionant și mai mare este designul interior în sine, cu o configurație uimitoare de infotainment „Hyperscreen” ca piesă centrală. Măsurând o lățime de 1,41 metri, este format dintr-o bucată uriașă de sticlă curbată cu un afișaj al șoferului de 12,3 inchi, un ecran de infotainment de 17,7 inchi și un ecran de 12,3 inchi pentru pasager.

Acest lucru oferă o experiență excepțională pentru utilizator, controlând totul, de la divertisment la scaune și sisteme de siguranță. Afișajul pasagerului arată o imagine decorativă când scaunul este gol și se activează atunci când detectează un ocupant din față.

Mercedes EQS interior

De asemenea, Mercedes a lucrat din greu pentru a face sistemele simplu de utilizat, așa că există un buton de pornire pentru a reveni la interfața principală și o bară de favorite care învață rapid caracteristicile cele mai utilizate. Mercedes numește acest sistem un „zero layer”, conceput pentru a evita nevoia de a căuta prin meniuri și submeniuri.

O cameră de atenție a șoferului va detecta, de asemenea, dacă șoferul devine prea distras de toate informațiile oferite. Pentru a ajuta utilizatorii să evite să fie nevoiți să atingă ecranul, asistentul vocal „Hey Mercedes” a fost îmbunătățit și poate fi folosit chiar și de pasagerii din spate. Este oferit și un sistem de divertisment pe bancheta din spate, cu o pereche de afișaje de 11,6 inchi cu opțiunea de a partaja conținut în mașină.

Materialele interioare sunt de vârf, indiferent unde te uiți în interiorul lui Mercedes EQS. De asemenea, este construit solid și, deși aspectul comenzilor va fi familiar șoferilor Mercedes, totul a fost adaptat pentru ca acest EV emblematic să se simtă exclusivist.

← Motoare si performanta
Practicabilitate →
Mercedes EQS 2021 Pareri BMW

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6 7
2 Likes
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România