Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevLand Rover Discovery 2020 - Pareri Land RoverLand Rover Discovery 2020 – Pareri24 May 2021NextJaguar E-Pace 2020 - Păreri Land RoverJaguar E-Pace 2020 – Păreri25 May 2021
  • Land Rover

Land Rover Range Rover Sport 2017

25/05/2021in Land Rover 0 Comments 1 Likes
Range Rover Sport 2017

Range Rover Sport 2017 isi propune sa livreze aproape la fel de opulent ca si fratele sau mai mare, dar cu o nota de atletism suplimentar. Merge cap la cap cu BMW X5, Porsche Cayenne si Audi Q7.

  • CO2 si consum 4.4/5
  • Fiabilitate 3.4/5
  • Siguranta 4.4/5
  • Interior si confort 4.8/5
  • Dotari 4.2/5
  • Performanta 4.3/5

CO2 si consum Range Rover Sport 2017

Range Rover Sport 2017 consum

Nu va fi deloc surprinzator faptul ca nu veti putea rula un Range Rover Sport pe economie, dar in comparatie cu rivalii nu are o valoare rea.

Exista mai multe versiuni dintre care puteti alege, la preturi care variaza de la aproximativ 75.000 de euro la peste 115.000 de euro, dar, in mare, concureaza impotriva masinilor precum Porsche Cayenne si BMW X5.

In timp ce Land Rover poate fi usor mai scump in comparatie, ne-am astepta ca Range Rover Sport sa aiba preturi similare cu rivalii sai, si in timp ce Porsche va fi mai despre valoare, va avea mai mare nevoie de service, mentenanta si reparatii, iar X5 nu are aceleasi valori cand vine vremea sa il vindeti.

Fiabilitate Range Rover Sport 2017

Range Rover Sport 2017 fiabilitate

In trecut, reputatia Land Rover pentru fiabilitate nu a fost deloc buna. Cu astfel de sisteme complexe la bord, defectiunile s-au produs cu o regularitate ingrijoratoare – trebuie doar sa consultati indicele de fiabilitate al Warranty Direct pentru dovezi.

In prezent, se spune ca performanta generala a fiabilitatii marcii s-a imbunatatit datorita modelelor sale mai noi, ceea ce se arata in studiul de incredere al vehiculelor din 2019 al JD Power; in timp ce Land Rover inca e pe o pozitie joasa, a facut cel putin mai bine atat Audi, cat si BMW, care sunt doi dintre cei mai mari rivali ai Range Rover-ului Sport.

Siguranta Range Rover Sport 2017

Range Rover Sport 2017 siguranta

Range Rover Sport este dotat cu destule caracteristici de siguranta precum v-ati astepta, cu o vasta colectie de airbag-uri si aproape orice tractiune electronica si ajutor de stabilitate la care va puteti gandi. Chiar si sistemele mai inteligente, cum ar fi recunoasterea semnelor de trafic, sunt de asemenea disponibile.

Range Rover Sport 2017 interior si confort

Range Rover Sport 2017 interior

In interior, Range Rover Sport arata cu adevarat elegant, mai frumos decat “varul” sau Land Rover Discovery am putea spune, se simte elegant fara efort si exista, de asemenea, o multime de adaugari interioare optionale din care sa alegeti, de la garnituri din carbon pana la Alcantara.

Pielea acopera cele mai proeminente suprafete si sunt despartite de bucati metalice cromate sau panouri texturate interesante, astfel incat sa aveti destule elemente de interior la care sa va minunati.

Cea mai recenta versiune a sistemului de infotainment este o imbunatatire semnificativa fata de ceea ce a venit inainte. Va trebui sa va alocati ceva timp pentru a intelege cum functioneaza, dar odata ce ati reusit sa faceti acest lucru, este foarte atragator din punct de vedere vizual.

Acest model sport nu este la fel de spatios ca un Range Rover obisnuit datorita dimensiunilor mai mici, dar exista suficient spatiu in spate pentru ca trei pasageri adulti sa stea confortabil. Pentru un pic (nu chiar un pic, un pic ca mult) mai multi bani, puteti comanda inca doua scaune care se pliaza electric pe podeaua portbagajului.

Totusi, acestea sunt foarte limitate in spatiu, astfel incat oricare persoana mai mare decat un copil se va chinui sa se simta confortabil, iar intrarea si iesirea va vor cere sa fiti iscusit sau un gimnast amator cel putin. Evident, calatoria cu sapte persoane va face ca portbagajul sa fie mult mai mic, dar in modul cu cinci locuri, este masiv.

Intrebarea intrebatoare, desigur, este daca Range Rover Sport este ceea ce spune ca este. Si putem spune ca da – intr-un fel. Desigur, nu este la fel de agil sau la fel de precis ca un Porsche Cayenne. Dar este o masina foarte satisfacatoare, masiva, control impresionant al caroseriei si directie ascutita, si foarte receptiva.

Unde Range Rover Sport 2017 ii face praf pe cei de la Porsche este confortul. Cu suspensia pneumatica adaptiva ca standard, aluneca lin peste tot felul de denivelari la aproape orice viteza. Rafinamentul este la fel de impresionant, asa ca joaca foarte bine rolul unui vas luxos.

Si fiind un Range Rover, te va duce mai departe in pustietate. Datorita ingeniosului sistem off-road Terrain Response, poate trece cu usurinta peste noroi, zapada, pietre si nisip.

Versiunea SVR este aproape la fel de utila pentru off-road; doar bara de protectie fata inferioara face trecerea prin noroi sa fie mai grea, iar calatoria cu viteza redusa nu este la fel de lina ca cea a versiunilor mai umile. Dar recompensa este suspendarea modificata pentru a oferi o manevrabilitate mai clara, chiar daca nu este la fel de precisa ca la SUV-urile cu cea mai buna performanta.

Dotari Range Rover Sport 2017

Range Rover Sport 2017 dotari

Indiferent ce versiune Range Rover Sport 2017 alegeti, veti avea destule dotari in kit-ul standard, ceea ce ni se pare normal la asa preturi.

Chiar si modelul HSE de baza vine cu sisteme de lux precum controlul climei, controlul vitezei de croaziera, faruri LED cu matrice de inalta tehnologie, scaune electrice din piele, geamuri electrice, un sistem de infotainment cu ecran tactil cu Bluetooth, DAB, navigatie prin satelit, o camera de marsarier si un sistem de sunet Meridian.

Nivelul dinamic HSE adauga cateva imbunatatiri la performanta si sistemele de tractiune ale masinii, in timp ce modelele HST au un acoperis negru, niste bucati exterioare din fibra de carbon si un acoperis panoramic, precum si tehnologie suplimentara, cum ar fi controlul automat al vitezei de croaziera.

Versiunea Autobiography Dynamic adauga un element glisant al acoperisului panoramic si are o piele chiar mai lustruita pe scaune, in timp ce modelul SVR de performanta are niste faruri extra-misto, suspensii reglate si un esapament mai tare. Si, evident, exista o gama larga de optiuni suplimentare disponibile, care va permit sa va adaptati masina exact dupa propriul gust.

Intre timp, aspectul devine putin mai agresiv pe masura ce avansati in gama, modelul de performanta SVR avand o varietate de upgrade-uri sportive pentru un look extraordinar.

Motorizare Range Rover Sport 2017 si performante

Range Rover Sport 2017 motorizare

Exista o gama larga de motoare disponibile pentru Range Rover Sport, toate cu suficienta putere pentru a transporta destul de repede aceasta bestie.

Motorul de baza este V6 diesel de 3,0 litri, numit SDV6, care are 306 cai putere, desi, daca acest lucru nu pare suficient pentru tine, exista intotdeauna motorul SDV8 de 4,4 litri, cu 339 cai putere.

Sau, daca buzunarele dvs. sunt suficient de adanci, puteti avea Range Rover Sport cu un V8 de 5,0 litri supraalimentat, cu alegerea a 525 cai in forma Autobiography Dynamic, de 575 cai in modelul SVR.

Ambele sunt suficient de rapide pentru a ingrijora multe supermasini, nebunia celor 575 de cai puteri, iar produce zgomote nebune de la esapament.

La un nivel mai „tacut”, gasim motorul pe benzina P300 de 2.0 litri si hibridul plug-in P400e, pe care inca nu le-am incercat. Alternativ, P400 (fara „e”) este un motor de 400 de cai putere de 3,0 litri si, daca te gandesti din punct de vedere tehnic, s-ar putea sa fii intrigat sa afli ca foloseste atat supraalimentare, cat si un sistem usor hibrid.

Rezultatul net este un motor impresionant de neted, care va accelera rapid si va mârâi la tine.

Land Rover Range Rover Sport 2017 Land Rover

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • 2017
  • Land Rover
  • offroad
  • Range Rover Sport
  • SUV
1 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Land Rover Land Rover Discovery Sport Pareri
19/09/2023in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery Sport Pareri

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Land Rover Land Rover Defender 2022 Pareri
28/08/2023in Land Rover 0 Comments 2 Likes

Land Rover Defender 2022 Pareri

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

Alfa Romeo Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri
17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Roc 2022 Pareri
10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Jaguar Jaguar F-PACE 2020 – Pareri
07/09/2022in Jaguar 0 Comments 4 Likes

Jaguar F-PACE 2020 – Pareri

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Jeep Jeep Renegade 2018 – Pareri
06/09/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Renegade 2018 – Pareri

Volvo Volvo XC90 2022 Pareri
26/07/2022in Volvo 0 Comments 7 Likes

Volvo XC90 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Skoda Skoda Karoq 2021 – Pareri
23/05/2022in Skoda 0 Comments 6 Likes

Skoda Karoq 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Land Rover Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung
12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Renault Renault Arkana 2022 – Pareri
08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Arkana 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Land Rover Range Rover Velar 2021 – Pareri
10/09/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Velar 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass (2017-2021) Pareri
01/09/2021in Jeep 0 Comments 2 Likes

Jeep Compass (2017-2021) Pareri

Skoda Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri
03/08/2021in Skoda 0 Comments 3 Likes

Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Jaguar Jaguar E-Pace 2020 – Păreri
25/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar E-Pace 2020 – Păreri

Land Rover Land Rover Discovery 2020 – Pareri
24/05/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery 2020 – Pareri

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Citroën Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri
22/02/2021in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri

Audi Audi RS Q8 2020 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi RS Q8 2020 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România