Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevOpel Astra L hatchback 2022 1.6 Turbo 180 CP Plug-in Hybrid Specificatii Tehnice Specificatii Opel Astra L hatchbackOpel Astra L hatchback 2022 1.6 Turbo 180 CP Plug-in Hybrid Specificatii Tehnice10 October 2022NextGalerie foto Hyundai Ioniq 6 Specificatii Opel Astra L hatchbackGalerie foto Hyundai Ioniq 611 October 2022
  • Hyundai

Hyundai Ioniq 6 Pareri

11/10/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes
Hyundai Ioniq 6

Hyundai Ioniq 6 împărtășește foarte multe cu Ioniq 5, dar cele două mașini nu se aseamănă deloc.

Acolo unde Ioniq 5 este retro și mai pătrățos, Hyundai Ioniq 6 a fost proiectat să fie cât mai aerodinamic posibil pentru a-și maximiza eficiența. În timp ce coeficientul de rezistență de 0,21 rezultat ar putea să nu însemne mare lucru pentru unii, este suficient să spunem că foarte puține mașini trec prin aer la fel de ușor ca acest Hyundai.

Citește verdictul nostru în continuare, sau sari direct la subiectul care te interesează mai mult.

  • Autonomie si costuri 5
  • Motoare si performanta 4.2/5
  • Interior si confort 4.2/5
  • Practicabilitate 3.6/5
  • Fiabilitate si siguranta 4.5/5

Acest lucru ajută chiar și versiunea entry-level cu o baterie de 53 kWh să atingă o autonomie de până la 430 km. Versiunea mai mare a bateriei de 77,4 kWh, cu o autonomie de până la 615 km, depășește chiar și Tesla Model 3. Asta cu un singur motor care acţionează roţile din spate – există, de asemenea, o versiune cu două motoare cu 325 CP pentru cei care doresc un plus de viteză și pe care nu-i deranjează să sacrifice 30-35 de km de autonomie. Un Ioniq 6 N și mai puternic este și el pe drum.

Designul interior face și el o treabă bună. Ecranele pentru camerele care inlocuiesc oglinzile retrovizoare exterioare, sunt asezate de fiecare parte a planșei de bord, pe langa cele două ecrane de 12 inchi care domină panoul de bord, iar iluminarea ambientală cu 64 de culori ajută la personalizarea atmosferei.

Hyundai Ioniq 6 bord

Datorită lungimii sale, Hyundai Ioniq 6 este și spațios, cu spațiu abundent pentru picioare pe scaunele din față și din spate.

Cu toate acestea, nu este neapărat cea mai practică mașină din gama Ioniq, cu o linie a acoperișului care limitează spațiul pentru cap pentru pasagerii înalți, și spațiul redus pentru picioare datorită bateriei mari de sub podea. De asemenea, este mai degrabă o limuzină decât un hatchback, așa că, la fel ca Tesla Model 3, deschiderea portbagajului nu este foarte mare dacă trebuie să încărcați articole voluminoase.

Ioniq 5 este un succes înca de la lansare, iar Hyundai Ioniq 6 își deschide propria cale. În loc să adopte o abordare ușor retro, Ioniq 6 este radical și futurist în căutarea intervalului maxim dintre încărcări.

Costuri, incarcare si autonomie Hyundai Ioniq 6

Hyundai Ioniq 6 pareri

Hyundai este un lider în electrificarea auto, iar acest lucru este evident în Ioniq 6. În ciuda faptului că împărtășește o mare parte din bateria și hardware-ul motorului cu Ioniq 5, forma sa ultra-aerodinamică înseamnă că cifrele de autonomie sunt și mai impresionante.

Cum am spus și în verdict, versiunea entry-level cu o baterie de 53 kWh poate călători până la 430 km între încărcări, ceea ce este mai mult cu 30 de km decât Peugeot e-308 cu cei 400 ai săi de autonomie. Totuși, nu este chiar la egalitate cu Tesla Model 3 entry-level cu autonomia sa de până la 490 km.

Echipat cu o baterie mai mare de 77,4 kWh, Ioniq 6 poate parcurge până la 615 km între încărcări, depășind chiar și intervalul de 600 km a Model 3 Long Range. Totuși, această cifră este pentru Hyundai Ioniq 6 cu un singur motor – cu ambele motoare valoarea sa de autonomie scade cu aproximativ 30 de kilometri.

Desigur, povestea nu se termină aici. Talentul lui Hyundai nu este doar autonomia, ci cât de repede poate reveni la drum, datorită sistemului său electric de 800 de volți. Mai mulți volți înseamnă că mai multă energie poate fi înghesuită rapid în celulele bateriei, astfel încât poate fi reîncărcată de la 10 la 80% în doar 18 minute. Cu alte cuvinte, vei avea timp doar să iei un sandviș înainte de a fi pregătit pentru următorul pas al călătoriei.

Motor Hyundai Ioniq 6 si performante

Hyundai Ioniq 6 putere

În ciuda faptului că arată atât de diferit, Hyundai Ioniq 6 are aceleași baze E-GMP pe care le-am văzut în hatchback-ul Ioniq 5. Versiunile entry-level ale lui 6 vor fi echipate cu un singur motor care antrenează roțile din spate, dar până acum am condus doar modelul cu două motoare cu 325 CP. Acesta este cel mai rapid Ioniq 6 până când sosește versiunea Ioniq 6 N de înaltă performanță.

Cu modul sport selectat există o creștere aproape violentă a accelerației, pe măsură ce Ioniq 6 cu dublu motor rulează de la 0 la 100 km/h în 5,1 secunde – de fapt se simte mai rapid decât sugerează cifrele. Există un cuplu masiv de 605 Nm care și la viteze pe autostradă ar trebui să se simtă suficient de rapid pentru aproape orice șofer.

Hyundai Ioniq 6 pe care l-am testat a fost configurat pentru drumurile din Coreea de Sud, dar te simți totuși foarte bine la volan, cu o suspensie fermă care reușește totuși să rotunjească cele mai rele denivelări pentru o senzație care inspiră încredere.

În viraje, Hyundai Ioniq 6 se simte în siguranță, pentru că greutatea bateriei mari din podea oferă un centru de greutate scăzut care ajută la reducerea înclinării caroseriei. Frânele sunt un punct slab, lipsit de multă senzație – dar pot fi în mare măsură ignorate dacă utilizezi modul de conducere Hyundai i-Pedal, care crește efectul de frânare pentru recuperarea energiei pe măsură ce ridici piciorul de pe accelerație.

Hyundai Ioniq 6 interior si confort

Hyundai Ioniq 6 interior si confort

Există asemănări clare cu Ioniq 5 în interior, dar Hyundai a îmbunătățit ceea ce era deja un interior impresionant. Oglinzile digitale exterioare sunt integrate cu grijă în aripile de pe ambele părți ale tabloului de bord, iar ramele din jurul ambelor ecrane de 12 inchi sunt acum negre pentru un aspect mai cool.

Hyundai Ioniq 6 interior

Sistemul de infotainment răspunde rapid și în mare parte foarte intuitiv, cu câteva caracteristici excelente, cum ar fi afișajele pentru unghiul mort care apar în panoul de instrumente și iluminarea ambientală sensibilă la viteză, cu 64 de culori și șase teme. Hyundai a folosit materiale ecologice acolo unde a fost posibil, cu plastice reciclate și fibre din plase de pescuit folosite în tapițeria mașinii.

Practicalitate si spatiu de incarcare Hyundai Ioniq 6

Hyundai Ioniq 6 porbagaj

Măsurând 4.855 mm în lungime, Hyundai Ioniq 6 este cu 220 mm mai lung decât Ioniq 5, dar este și mai îngust și mai jos.

Linia de acoperiș de tip coupe a lui Ioniq 6 are cel mai mare impact asupra spațiului, pentru că oricine de peste 1.85 metri își va freca creștetul capului de plafon. Pentru a evita stresul, cu freza mea de Johnny Bravo ar fi trebuit să stau cu capul înclinat, dacă aveam peste 1.85 metri. Norocul meu că sunt mai pitic cu 10 cm.

Pentru majoritatea pasagerilor de pe scaunele din spate, însă, lipsa spațiului pentru picioare este cea care va afecta confortul. Acest lucru este cauzat de montarea acumulatorului sub podea, reducând spațiul pentru picioare, în ciuda spațiului generos până în scaunele din față. O cifră a volumului portbagajului nu a fost încă publicată, dar aceasta pare să fie medie.

Există câteva caracteristici practice inteligente, inclusiv spătarele scaunelor care sunt cu aproximativ 30% mai subțiri decât este cazul în mod tradițional, eliberând mai mult spațiu.

Hyundai Ioniq 6 pune la dispoziția pasagerilor patru porturi USB de tip C, plus un USB de tip A pentru încărcarea și conectarea celularelor deștepte sau a altor dispozitive mobile.

Siguranță Hyundai Ioniq 6 și fiabilitate

Hyundai Ioniq 6 siguranta

Hyundai a avut câteva succese reale în sondajele noastre Romanian Driver, crossover-ul Kona ocupând în prezent locul cinci din 75 de mașini. Acesta este un semn bun, mai ales având în vedere că Hyundai Kona are hardware de electrificare mai vechi decât Ioniq 6, care este de ultimă generație.

Deși nu vom ști cu exactitate cât de fiabil este Hyundai Ioniq 6 decât peste câțiva ani, marca Hyundai a ocupat locul 8 din 24 de mărci auto în sondajul nostru cu cele mai fiabile masini din 2021.

De asemenea, se așteaptă ca Hyundai Ioniq 6 să fie dotat cu multe echipamente de siguranță. Acesta introduce o nouă generație de ajutoare pentru șofer „SmartSense” de la Hyundai, inclusiv Highway Driving Assist 2. Acesta poate nu numai să păstreze o distanță stabilită față de mașina din față, dar și să conducă mașina pe banda sa, ajustându-și poziția dacă o altă mașină se apropie prea mult.

În țările în care legea permite acest lucru, mașina va schimba și benzile dacă șoferul alege acest lucru. Un alt kit de siguranță include frânare de urgență autonomă, asistenta pentru unghiul mort și senzori pentru a detecta traficul care traversează prin spate când ieși dintr-o parcare.

Vezi Galerie FOTO Hyundai Ioniq 6

Hyundai Ioniq 6 Pareri Specificatii Opel Astra L hatchback

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • Hyundai
  • Hyundai Ioniq 6
  • masini coreene
  • masini electrice
  • masini Hyundai
4 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Jeep Jeep Avenger 2023 Pareri
13/09/2023in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Avenger 2023 Pareri

Stiri Honda e:NY1 autonomie și baterie
28/07/2023in Stiri 0 Comments 3 Likes

Honda e:NY1 autonomie și baterie

Kia Kia EV9 Pareri
26/07/2023in Kia 0 Comments 2 Likes

Kia EV9 Pareri

BYD BYD Atto 3 Pareri
13/07/2023in BYD 0 Comments 2 Likes

BYD Atto 3 Pareri

Hyundai Hyundai Kona Electric 2023 Pareri
12/07/2023in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai Kona Electric 2023 Pareri

Hyundai Hyundai Ioniq Electric Pareri
17/04/2023in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq Electric Pareri

Smart Smart EQ ForTwo 2020 Pareri
14/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart EQ ForTwo 2020 Pareri

Cupra Cupra Born 2022 Pareri
10/02/2023in Cupra 0 Comments 2 Likes

Cupra Born 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune mașini cu trei puncte ISOFIX 2023
07/02/2023in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune mașini cu trei puncte ISOFIX 2023

Smart Smart #1 Pareri
06/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart #1 Pareri

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Stiri Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.
14/11/2022in Stiri 0 Comments 2 Likes

Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.

Kia Kia Stonic 2022 Pareri
11/11/2022in Kia 1 Comments 0 Likes

Kia Stonic 2022 Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Kia De ce ar trebui să alegi Kia Stinger in locul unui BMW sau Mercedes
04/10/2022in Kia 0 Comments 2 Likes

De ce ar trebui să alegi Kia Stinger in locul unui BMW sau Mercedes

Volkswagen Volkswagen ID. Buzz – Pareri
29/09/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen ID. Buzz – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Hyundai Hyundai IONIQ 5 – Pareri
07/09/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai IONIQ 5 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Nissan Nissan Ariya 2022 Pareri
15/07/2022in Nissan 0 Comments 6 Likes

Nissan Ariya 2022 Pareri

Hyundai Hyundai Kona N Line 2021 Pareri
14/07/2022in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai Kona N Line 2021 Pareri

Stiri Hyundai Ioniq 6 dezvăluit: preț, specificații și data lansării
09/07/2022in Stiri 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq 6 dezvăluit: preț, specificații și data lansării

Fiat Fiat 500e 2020 – Păreri
04/07/2022in Fiat 0 Comments 2 Likes

Fiat 500e 2020 – Păreri

Best of Top masini electrice ieftine 2022
08/06/2022in Best of 0 Comments 4 Likes

Top masini electrice ieftine 2022

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Peugeot Peugeot 208 electric – Pareri – Galerie
18/05/2022in Peugeot 2 Comments 2 Likes

Peugeot 208 electric – Pareri – Galerie

Kia Kia EV6 Pareri
24/03/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia EV6 Pareri

Renault Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri
22/03/2022in Renault 0 Comments 5 Likes

Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Sfaturi si curiozitati De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?
09/09/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?

Honda Honda E 2020 – Pareri
30/08/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda E 2020 – Pareri

Hyundai Hyundai i20 N – Pareri
05/08/2021in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai i20 N – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.3 – Pareri
25/06/2021in Volkswagen 0 Comments 5 Likes

Volkswagen ID.3 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum funcționează bateriile mașinilor electrice
01/06/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Cum funcționează bateriile mașinilor electrice

Sfaturi si curiozitati Autonomia masinilor electrice – Cat de departe te duce?
29/05/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Autonomia masinilor electrice – Cat de departe te duce?

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

Sfaturi si curiozitati Explicatii termeni masini electrice
12/05/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Explicatii termeni masini electrice

Best of Top mașini electrice 2021
07/04/2021in Best of 0 Comments 1 Likes

Top mașini electrice 2021

Hyundai Hyundai i30 Fastback 2020 – Păreri
27/03/2021in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai i30 Fastback 2020 – Păreri

Hyundai Hyundai i10 2019 – Păreri
18/03/2021in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai i10 2019 – Păreri

Hyundai Hyundai i20 2020 – Păreri
18/03/2021in Hyundai 0 Comments 2 Likes

Hyundai i20 2020 – Păreri

Tesla Tesla Model 3 2019 – Păreri
15/03/2021in Tesla 0 Comments 2 Likes

Tesla Model 3 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România