Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevGalerie FOTO DS 4 hatchback 2022 Galerie fotoGalerie FOTO DS 4 hatchback 202215 October 2022NextGalerie FOTO DS 7 2022 Galerie fotoGalerie FOTO DS 7 202216 October 2022
  • DS Automobiles

DS 7 2022 Pareri

16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes
DS 7 2022 Pareri

În trecut, modelele DS Automobiles se bazau pe mașini fabricate de Citroen, dar DS 7, numit anterior DS 7 Crossback, se află în fruntea unei game de modele DS noi, care sunt exclusive mărcii. DS 7 are și onoarea de a fi primul SUV francez de lux, intrând pe o piață cu o mulțime de rivali consacrați și populari.

Clasa compactă a SUV-urilor premium este una dintre cele mai aprig contestate de pe piața auto. DS 7 se confruntă cu modele precum Jaguar E-Pace, Volvo XC40, Audi Q3 și Range Rover Evoque.

Citește verdictul în continuare, sau sari direct la subiectul care te interesează mai mult.

  • CO2 si consum 4/5
  • Motoare si performanta 3.4/5
  • Interior si confort 3.5/5
  • Practicabilitate 4.2/5
  • Fiabilitate si siguranta 4/5
  • Galerie FOTO

DS Automobiles își propune să devină un brand de lux, care să atragă cumpărătorii atenți la modă și design, iar DS 7 2022 este o mașină de o importanță vitală pentru a ajuta la stabilirea locului mărcii pe piață. Până acum, se pare că doar s-a chinuit să concureze cu rivalii săi mai cunoscuți.

Cu toate acestea, o actualizare pentru 2022 încearcă să remedieze acest lucru cu un design exterior reîmprospătat, cu faruri LED noi, precum și o serie de upgrade-uri mecanice menite să aducă SUV-ul francez în concordanță cu rivalii săi germani.

La interior, scaunele lui DS 7 sunt tapițate cu țesături de lux, cum ar fi Alcantara și piele, iar la modelele de top, bordurile și ornamentele ușilor primesc, de asemenea, aceste finisaje de lux. Pentru ca interiorul să fie cât mai relaxant, DS a echipat mașina cu un parbriz acustic special care blochează zgomotul exterior.

DS 7 este diponibil cu patru motorizări: un diesel și trei hibride plug-in. Motorul diesel de 1,5 litri produce doar 130 CP și este prea lent pentru ceea ce se presupune a fi un model concentrat pe lux – 0-100 km/h durează aproximativ unsprezece secunde. Într-o notă mai strălucitoare, dieselul DS 7 vine ca standard cu o cutie automată cu opt trepte și cu un consum oficial de 5.6 L/100 km.

Dacă vrei electrificare, hibridele plug-in E-Tense sunt o alegere mult mai bună. Poți alege dintre cele trei versiuni: E-Tense 225 cu tracțiune față, E-Tense 360 și E-Tense 300 cu tracțiune integrală. Ambele se simt mult mai puternice decât dieselul datorită puterii adăugate, DS7 E-Tense 300 ajungând de la 0 la 100 km/h în doar 5,9 secunde.

recenzii DS 7 2022

Actualizarea pentru 2022 a introdus și o baterie mai mare pentru modelele hibride, ceea ce înseamnă că DS 7 E-Tense este acum capabil să parcurgă până la 63 de kilometri numai cu energie electrică.

Citroen DS original a fost renumit pentru tehnologia sa sofisticată de suspensie; din păcate, DS 7 nu este la fel de reușit în acest departament. Este evident că mașina a fost configurată pentru confort, toate modelele hibrid plug-in obținând ceea ce marca a numit „Active Scan Suspension”.

Acesta ar trebui să observe drumul din față și să înmoaie amortizoarele peste denivelări pentru a îmbunătăți confortul. Din păcate, acest rafinament adăugat nu pare să se materializeze, iar configurația prea moale face ca mașina să se simtă destul de neliniștită chiar și în cazul celor mai mici denivelări.

Nivelurile de echipare se numesc Bastille, Performance Line+ și Opera. Modelele Performance Line+ sunt bine echipate, cu aliaje de 19 inchi și un ecran tactil de 12 inchi cu DS Connected Nav, Apple CarPlay și Android Auto printre lista de dotări dorite.

Modelul Opera de vârf are jante din aliaj de 21 de inchi, un interior din piele Nappa și DS Connected Pilot – o suită de ajutoare semi-autonome pentru șofer, inclusiv Adaptive Cruise Control și Lane Positioning Assist.

În general, DS 7 atrage pentru designul interesant, dar nu poate învinge rivalii în ceea ce privește confortul, atractivitatea mărcii, sau tehnologie. Este o alternativă interesantă la SUV-urile premium, dar încă nu a luat clasa cu asalt.

CO2 și consum DS 7 2022

DS 7 2022 consum

DS 7 2022 este un SUV de lux, iar bazele și motoarele sale au fost toate perfectionate pentru a oferi o economie excelentă de combustibil și emisii scăzute.

DS 7 E-Tense cu tracțiune față cu o putere combinată de 225 CP de la motorul pe benzină și motorul electric ar fi alegerea noastră din gamă, datorită cifrei de consum de 1,3 L/100 km.

Versiunea de 300 CP primește un motor electric suplimentar pe puntea spate și oferă un consum ușor scăzut, de 1,2 L/100 km, în timp ce hibridul cel mai puternic cu 360 CP oferă un consum mai mare, de 1,8 L/100 km.

Datorită unei noi baterii de 14,2 kWh, versiunile DS 7 E-Tense 225 si 300 pot (pe hârtie) să parcurgă până la 64, respectiv 63 km fără a utiliza motorul pe benzină – cu toate acestea, o cifră de puțin peste 50 de kilometri este probabil mai realistă. DS 7 E-Tense 360, mai puternic, scade această cifră oficială de autonomie electrică la 57 de kilometri.

DS 7 2022 costuri

Ca și în cazul oricărui hibrid plug-in, merită remarcat că eficiența consumului de combustibil va depinde în mare măsură de cât de des încarci bateria și de cât de mult conduci.

Odată ce bateria este epuizată, probabil vei vedea o cifră de consum de combustibil demnă de anii 2000. O încărcare completă de la o cutie de perete de acasă de 7 kW durează mai puțin de două ore, în timp ce utilizarea unei prize domestice durează opt.

Pentru fanii diesel există opțiunea unui motor de 1,5 litri cu 130 CP. Motorul mai mare de 2,0 litri cu 180 CP s-o enervat și o fugit din Franța.

Cel de 1,5 litri este oricum cel mai economic dintre cele două, oferind un consum de aproximativ 5,6 L/100 km, emisii de CO2 de 146 g/km.

Motorizare DS 7 2022 și performante

DS 7 2022 motorizare

DS 7 este primul SUV de lux de la o marcă auto din Franța și, deși trebuie să se descurce suficient de bine pentru a concura cu rivalii de pe Nemția, DS a făcut doar din confort o prioritate.

În acest scop, cele mai multe versiuni sunt echipate cu Active Scan Suspension – o tehnologie văzută înainte doar în limuzine de lux precum Mercedes S-Class. Camerele monitorizează în mod constant drumul din față, ajustând rigiditatea suspensiei dacă “vede” o groapă sau o denivelare.

În timp ce acesta pare un sistem inteligent pe hârtie, DS 7 este mai puțin rafinat pe drum decât ai crede. Configurarea suspensiei prea moale tinde să facă mașina să se zguduie peste denivelări, în special la viteze mai mici. Totuși, lucrurile se îmbunătățesc pe autostradă, iar optarea pentru jante mai mici din aliaj sporește oarecum confortul.

Dintre cele patru moduri de condus din care poți alege, Active Scan funcționează doar în modul Confort. Celelalte moduri includ Eco, Normal și Sport, modificând răspunsul motorului, direcției și suspensiei în funcție de ce alegi, dar niciunul nu poate oferi lui DS 7 ceva asemănător reflexelor ascuțite ale BMW X3 sau Jaguar E-Pace.

Chiar dacă direcția este puțin amorțită, se conduce bine și te poți baza pe precizia sa care crește progresiv în viraje. Înclinarea caroseriei nu este exagerată, iar cutia de viteze automată cu opt trepte schimbă vitezele fără prea multă agitație. De asemenea, este destul de lipsit de zgomotul vântului și al anvelopelor, ajutat de parbrizul acustic.

DS 7 2022 Diesel

Actualul DS 7 primește un motor BlueHDi 130 de 1,5 litri cu 130 CP, cu o automată cu opt trepte care, după cum am mentionat și în secțiunea de verdict, nu oferă destulă putere. Mașina se simte lentă și ajunge de la 0 la 100 km/h în 10,9 secunde. Un astfel de motor este în regulă într-un hatchback, dar nu se simte suficient de rapid într-un SUV cu aspirații premium.

Alegerea modului Sport pompează un sunet artificial al motorului prin difuzoare pe măsură ce accelerezi, ceea ce este puțin în contradicție cu mașina și nu poate masca complet sunetul oarecum încordat al motorului.

DS 7 2022 e-tense

DS 7 2022 Plug-in Hybrid

Cu 300 CP de la motorul său turbo pe benzină de 1,6 litri și motoare electrice duble, DS 7 E-Tense 4×4 face 0-100 km/h în 5,9 secunde. Hibridul de top cu 360 CP 4×4 ajunge la 100 km/h in 5,6 secunde, iar această putere suplimentară ajută DS 7 2022 să concureze cu rivalii germani de lux, inclusiv hibridul BMW X3 și Mercedes GLC.

O transmisie automată lină cu opt trepte asigură că nu există nicio problemă la depășirea fără probleme a traficului mai lent sau la intrarea pe o autostradă. Este disponibilă și o versiune mai accesibilă, de 225 CP, cu tracțiune față, și probabil că va fi un punct favorabil în gamă, cu performanțe suficiente pentru majoritatea șoferilor de SUV. Timpul său de accelerație de la 0 la 100 km/h este de 9,9 secunde.

DS 7 2022 interior și confort

DS 7 2022 interior

Chiar și linia de performanță entry-level primește un ecran tactil atractiv de 12 inchi montat în centrul tabloului de bord. Este strâns legat de sistemul de pe Peugeot 3008 și 5008 și nu este un lucru rău: funcționează bine și are o grafică clară. În loc de instrumente analogice, vei avea și un grup de instrumente digital, care arată clar și distinctiv.

Alte câteva atracții includ ceasul B.R.M din mijlocul planșei de bord și se rotește în poziție atunci când pornești motorul, împreună cu tehnologia opțională de vedere pe timp de noapte.

Modelul Bastille este bine echipat, având jante din aliaj de 19 inchi, lumini LED de zi, un ecran tactil de 12 inchi cu DS Connect Nav, un afișaj digital pentru instrumente și pornire fără cheie. Este, de asemenea, echipat cu ajutoare pentru șofer, inclusiv avertizare de părăsire a benzii de rulare, recunoaștere extinsă indicatoare rutiere, parbriz acustic și senzori pentru unghiul mort.

Performance Line+ adaugă faruri DS Pixel LED Vision, scaune față cu reglaj electric, senzori parcare față și spate plus camera marșalier, geamuri spate și lunetă fumurii, volan îmbrăcat în piele cu padele și comenzi integrate și jante de 19 inchi, sau 21 dacă alegi versiunea plug-in hybrid 360.

DS 7 2022 interior si confort

Opera adaugă climatizare automata bi-zona extinsă cu trei moduri de difuzare, ceas analogic BRM R180, scaune față încălzite și ventilate cu funcție de masaj, încărcator wireless pentru celulare deștepte, parbriz incălzit, geamuri laterale acustice și laminate, hayon cu acționare electrică și deschidere hands-free, alte ornamente exterioare și dotări de siguranță incluse în pachetul DS Connected Pilot.

Albastru (Bleu Saphir) este singura culoare standard, așa că va trebui să mai scoți 664 euro pentru negru sau alte trei nuanțe de gri, sau 1.000 euro pentru alb perlat.

Hayonul cu acționare electrică și deschidere hands-free costă 850 euro, dacă nu este deja inclus, pachetul Confort care include scaune față încalzite, parbriz incălzit si încărcatorul wireless costa 400 de euro, iar o cameră 360 costă între 1433 si 2400 euro în funcție de versiune, din nou, dacă nu este deja inclusă. Lista cu dotări opționale este mai lungă si o puteti consulta aici.

Practicalitate și spatiu de incarcare DS 7 2022

DS 7 2022 volum portbagaj

După cum ai spera, există mult spațiu pentru adulți în față și o cantitate decentă în spate. Datorită unei podele plate, trei persoane se pot strecuta lejer în al doilea rând, cu suficient spațiu pentru picioarele pasagerului din mijloc.

Cu siguranță, spațiul pentru cap nu ar trebui să fie o problemă, deși cei mai înalți ar putea să evite trapa panoramică, deoarece aceasta coboară destul de mult linia acoperișului.

Portbagaj DS 7 2022

Portbagajul măsoară 555 de litri și 1.752 de litri când banchetele sunt rabatate. Este ceva mai mult decât cei 505 litri ai lui BMW X1 sau spațiul maxim de 1.234 litri din Jaguar E-Pace. Spre deosebire de majoritatea hibridelor plug-in, DS7 E-Tense reușește să păstreze același volum al portbagajului ca și modelele pe benzină și motorină.

Fiabilitate DS 7 2022 și rezultate Euro NCAP

DS 7 2022 fiabilitate

Euro NCAP nu au testat încă modelul DS 7, iar video-ul de mai jos este cu modelul anterior, DS 7 Crossback.

Fiabilitate DS 7 2022

Fiind primul model DS construit de la zero și nu se bazează pe un Citroen existent, este aproape imposibil de evaluat cât de fiabil va fi DS 7 pe termen lung.

DS nu a apărut în sondajul nostru cu cele mai bune masini 2022 conform Romanian Driver si nici in cel din 2021. Cu toate acestea, împărtășește multe dintre părțile sale cu Peugeot 3008 și nu au fost raportate probleme majore până acum cu acel model.

Indiferent, din timpul nostru limitat cu mașina, am dedus că pare a fi foarte bine construită, cu o atenție deosebită acordată calității designului și solidității structurii.

Siguranta DS 7 2022

Euro NCAP a testat DS 7 Crossback în 2017 și i-a acordat maximul de cinci stele, ceea ce este o veste excelentă pentru potențialii cumpărători.

Acesta a înregistrat un punctaj puternic în general, cu 91% pentru protecția ocupanților adulți și un impresionant 87% pentru copii. Un scor destul de bun de 76% la categoria de asistență în siguranță arată ne câte funcții avansate are pentru a evita o coliziune.

Tehnologia de asistență la conducere include avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistență pentru menținerea benzii de circulație, monitorizarea oboselii șoferului și chiar DS Connected Pilot opțional, care permite conducerea semi-autonomă.

Vezi galerie FOTO DS 7 2022

Ajută-i cu o părere pe cei care își caută o mașină completând sondajul Romanian Driver!

Pagina oficială DS Automobiles România

DS 7 2022 Pareri Galerie foto

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • DS 7
  • DS 7 E-Tense
  • DS 7 plug-in hybrid
  • DS Automobiles
  • masini 2022
  • masini DS
  • masini frantuzesti
  • masini plug-in hybrid
  • SUV
4 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Land Rover Land Rover Discovery Sport Pareri
19/09/2023in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery Sport Pareri

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Land Rover Land Rover Defender 2022 Pareri
28/08/2023in Land Rover 0 Comments 2 Likes

Land Rover Defender 2022 Pareri

Jeep Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri
13/02/2023in Jeep 0 Comments 1 Likes

Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri

Lexus Lexus NX 2022 Pareri
13/01/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus NX 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022
09/01/2023in TOP 10 0 Comments 2 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

Peugeot Peugeot 408 Pareri
29/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 408 Pareri

Stiri Peugeot 408 2023: Preturi si specificatii
20/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Peugeot 408 2023: Preturi si specificatii

Stiri Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv
17/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv

Peugeot Peugeot 508 Pareri
10/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 508 Pareri

Peugeot Peugeot 5008 Pareri
02/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 5008 Pareri

Opel Opel Astra hatchback 2022 Pareri
01/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Astra hatchback 2022 Pareri

Alfa Romeo Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri
17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

Galerie foto Galerie FOTO DS 7 2022
16/10/2022in Galerie foto 0 Comments 1 Likes

Galerie FOTO DS 7 2022

DS Automobiles DS 4 hatchback 2022 Pareri
15/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 3 Likes

DS 4 hatchback 2022 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

Renault Renault Austral 2022 Pareri
13/10/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Austral 2022 Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Roc 2022 Pareri
10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

Volvo Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri
02/10/2022in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Jaguar Jaguar F-PACE 2020 – Pareri
07/09/2022in Jaguar 0 Comments 4 Likes

Jaguar F-PACE 2020 – Pareri

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Jeep Jeep Renegade 2018 – Pareri
06/09/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Renegade 2018 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Peugeot Peugeot 2008 Pareri
01/08/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 2008 Pareri

Volvo Volvo XC90 2022 Pareri
26/07/2022in Volvo 0 Comments 7 Likes

Volvo XC90 2022 Pareri

Citroën Citroen C4 Electric Pareri
25/07/2022in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroen C4 Electric Pareri

Citroën Citroen C4 2021 Pareri
24/07/2022in Citroën 0 Comments 4 Likes

Citroen C4 2021 Pareri

Sfaturi si curiozitati Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează
10/07/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Citroën Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret
02/07/2022in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Skoda Skoda Karoq 2021 – Pareri
23/05/2022in Skoda 0 Comments 6 Likes

Skoda Karoq 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Volkswagen Volkswagen Multivan 2022 – Pareri
17/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Multivan 2022 – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Peugeot Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri
14/05/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri

Land Rover Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung
12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

Toyota Toyota RAV4 2021 – Pareri
20/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota RAV4 2021 – Pareri

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Renault Renault Arkana 2022 – Pareri
08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Arkana 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Renault Renault Captur 2021 – Pareri
23/01/2022in Renault 0 Comments 4 Likes

Renault Captur 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 508 SW 2018 – Pareri
30/09/2021in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 508 SW 2018 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Land Rover Range Rover Velar 2021 – Pareri
10/09/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Velar 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass (2017-2021) Pareri
01/09/2021in Jeep 0 Comments 2 Likes

Jeep Compass (2017-2021) Pareri

Skoda Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri
03/08/2021in Skoda 0 Comments 3 Likes

Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Jaguar Jaguar E-Pace 2020 – Păreri
25/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar E-Pace 2020 – Păreri

Land Rover Land Rover Range Rover Sport 2017
25/05/2021in Land Rover 0 Comments 1 Likes

Land Rover Range Rover Sport 2017

Land Rover Land Rover Discovery 2020 – Pareri
24/05/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery 2020 – Pareri

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Citroën Citroen C5 Aircross SUV 2018 – Păreri
19/03/2021in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross SUV 2018 – Păreri

Citroën Citroen C4 Cactus 2018 – Păreri
25/02/2021in Citroën 0 Comments 1 Likes

Citroen C4 Cactus 2018 – Păreri

Citroën Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri
22/02/2021in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri

Audi Audi RS Q8 2020 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi RS Q8 2020 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România