Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevCitroën C3 Aircross SUV 2017 - Păreri CitroënCitroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri22 February 2021NextFord Puma SUV 2019 - Păreri CitroënFord Puma SUV 2019 – Păreri03 March 2021
  • Citroën

Citroen C4 Cactus 2018 – Păreri

25/02/2021in Citroën 0 Comments 1 Likes
Citroen C4 Cactus

Motive pentru a cumpara un Citroën C4 Cactus

  • Stil distinctiv
  • Kit standard bun
  • Motorizare buna

Apelul principal al Citroën C4 Cactus consta in individualitatea sa, cu stilul – atat in ​​interior, cat si in exterior – diferit de orice altceva de pe drum. Nu este cea mai buna masina de condus, dar este destul de practica, bine echipata si vine cu niste motoare pe benzina foarte bune, care sunt puternice, netede si economice.

  • Costuri intretinere 4.2/5
  • Fiabilitate 4/5
  • Siguranta 4.5/5
  • Interior si confort 4.2/5
  • Dotari 4.5/5
  • Performanta 4.5/5

Costuri intretinere Citroën C4 Cactus

Costuri intretinere Citroën C4 Cactus

Citroën C4 Cactus este partial hatchback, si partial SUV, ceea ce inseamna ca ar putea rivaliza destul de usor cu Ford Focus si Volkswagen Golf pana la Nissan Juke, Renault Captur si Seat Arona. Citroen nu se poate potrivi prea mult in alte domenii, cum ar fi valoarea de revanzare, ceea ce este un dezavantaj evident.

Grupul sau de asigurari se afla si pe partea superioara. Dar are mai multe lucruri care ii merg bine, in special un pret de cumparare rezonabil, o economie puternica de combustibil si emisii scazute de CO2.

Fiabilitate Citroën C4 Cactus

Fiabilitate Citroën C4 Cactus

Reputatia Citroen pentru fiabilitate putea fi mai buna. Acesta se situeaza sub scorul mediu al industriei in studiul de incredere a vehiculelor JD Power 2019, iar alte studii au evidentiat probleme cu masinile companiei, mai ales pe masura ce imbatranesc.

Citroen C4 Cactus a variat in ceea ce priveste performanta in diferite studii de fiabilitate. In cazul in care ceva nu merge bine cu C4 Cactus, Citroen ofera o garantie de trei ani, care este standard pentru piata.

Siguranta Citroën C4 Cactus

Siguranta Citroën C4 Cactus

Citroen C4 Cactus a obtinut doar patru stele din cinci la testele de impact Euro NCAP in 2014, iar standardele au evoluat considerabil de atunci.

Citroën C4 Cactus a primit o reimprospatare in 2018, dar nu a fost retestata. Ca atare, ii lipsesc unele dintre echipamentele de siguranta cu care se lauda masinile mai moderne, cu sisteme precum franarea automata de urgenta, avertizarea de iesire de pe banda de circulatie si alerta de atentie a soferului disponibile numai in versiunea Flair de top, ceea ce nu prea multumeste lumea.

Toate masinile primesc doua puncte de montare a scaunului pentru copii Isofix pe scaunele din spate exterioare si sase airbag-uri.

Citroën C4 Cactus interior si confort

Citroën C4 Cactus interior

Citroën C4 Cactus are un design interior atragator, neconventional, la fel de funky ca exteriorul, desi calitatea materialelor lasa putin de dorit. Scaunele mari si largi sunt foarte moi, dar am constatat ca nu prea te sustin, ceea ce inseamna ca durerea de spate a inceput sa se instaleze dupa o perioada prelungita la volan, in ciuda reglajului generos.

Designul tabloului de bord arata, de asemenea, minunat, cu foarte putine butoane si un sistem de infotainment cu ecran tactil de 7,0 inci (plus un alt ecran in spatele volanului in locul instrumentelor conventionale), dar utilizarea sistemului este dificila datorita complexitatii sistemului de meniuri, iar uneori ecranul poate reactiona lent.

Vizibilitatea frontala nu este rea, dar geamul din spate mic inseamna o vizibilitate in spate destul de grea.

Spatiul din fata este bun si exista suficient spatiu pentru cap si picioare in spate pentru pentru ca o pereche de adulti cu inaltime mare sa stea confortabil, desi trei ar fi inghesuiti, iar geamurile din spate nu se deschid de tot.

Exista cosuri mari de usa atat in ​​partea din fata, cat si din spate, pentru a ascunde chestii, in timp ce torpedoul conventional este inlocuit de o „cutie superioara” in fata scaunelor pasagerului din fata, care este usor de utilizat.

Citroën C4 Cactus portbagaj

Portbagajul are un volum de 358 litri – o dimensiune decenta, dar mai mica decat rivalii precum Nissan Juke si Seat Arona – si are o deschidere mare, dar exista o intrare de incarcare considerabila pentru articolele grele.

Scaunele din spate se rabateaza intr-o despartire de 60:40 pentru a va spori spatiul de incarcare la 1170 litri, dar va lasa cu o zona de incarcare inegala, care este atat in ​​trepte, cat si in panta.

Citroen a oferit modelului C4 Cactus suspensie super-moale pentru o calatorie confortabila si, ca si alte modele Citroen, foloseste de asemenea suspensia hidraulica.

Din pacate, acest lucru nu este la fel de reusit ca si la C5 Aircross. Da, trece foarte bine peste gropi si denivelari, dar aceasta apoi leagana caroseria. Cu cat denivelarea este mai mare sau cu cat treci mai repede peste ea, cu atat devine mai pronuntata aceasta miscare in sus si in jos si nu este cel mai stabil mod de a calatori.

Suspensia moale inseamna, de asemenea, ca manevrabilitatea este mai dificila in curbe, iar directia usoara, cu senzatie artificiala, nu inspira incredere. Acestea fiind spuse, macar asa o sa stiti din timp sa nu treceti prin curbe la viteza, cu mult inainte sa te lase aderenta la carosabil.

Dotari Citroën C4 Cactus

Exista doua niveluri de finisare in Citroen C4 Cactus si sunt relativ bine echipate, desi unele dintre caracteristicile pe care le pot oferi masinile moderne sunt evidente in absenta lor. Nu exista control automat al vitezei de croaziera sau lumini LED complete.

Modelul de baza a fost intrerupt si inlocuit cu modelul Origins, care este cel mai accesibil mod de a avea aceasta masina. Vine cu jante din aliaj negru de 17 inci si lumini de zi cu LED-uri, precum si faruri de ceata.

Caracteristicile Airbumps din lateral sunt standard pe fiecare masina si, pe langa aspectul funky, sunt concepute pentru a reduce la minimum, de exemplu, zgarieturile portierelor cand parcati in parcarea supermarketului langa soferii care nu stiu, si nu vor stii niciodata, cum se deschid portierele unui autoturism.

Modelul Origins are, de asemenea, bronz in jurul farurilor de ceata si Airbump. Veti primi, de asemenea, senzori de parcare spate si un sistem de infotainment care include radio DAB, Bluetooth si Apple CarPlay si Android Auto. Navigatia prin satelit este insa doar o optiune.

Optati pentru modelul Flair de ultima generatie, adica un extra masiv, si veti avea jante argintii de 17 inci, intrare fara cheie si senzori de parcare, de pornire si camera de marsalier. De asemenea, veti primi si navigare prin satelit.

Motorizare Citroën C4 Cactus si performante

Motorizare Citroën C4 Cactus

Citroën C4 Cactus pe benzina sunt echipate cu motoare cu trei cilindri de 1,2 litri, care scot 110 sau 130 de cai putere. Ambele se simt mai puternice decat sugereaza rezultatele lor modeste, ambele fiind dornice sa isi arate puterea si ambele se potrivesc bine masinii.

Modelul 110 este livrat standard cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte (ceea ce este putin cam mica) si este singurul motor pe care il puteti avea in modelul Origins. Cel de 130 vine cu o cutie de viteze automata cu sase trepte.

Cumparatorii versiunii pe motorina primesc un motor de 1,5 litri, fie cu 100 de cai putere si o cutie de viteze manuala, fie cu 120 de cai putere si o cutie automata. Cu toate acestea, nu am reusit sa il incercam inca.

Citroen C4 Cactus 2018 - Păreri Citroën

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • 2018
  • Citroen
  • Citroen C4 Cactus
  • Citroen crossover
  • crossover
  • masini frantuzesti
1 Likes

Related posts

Peugeot Peugeot 408 Pareri
29/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 408 Pareri

Stiri Peugeot 408 2023: Preturi si specificatii
20/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Peugeot 408 2023: Preturi si specificatii

Peugeot Peugeot 508 Pareri
10/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 508 Pareri

Peugeot Peugeot 5008 Pareri
02/11/2022in Peugeot 0 Comments 2 Likes

Peugeot 5008 Pareri

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

DS Automobiles DS 4 hatchback 2022 Pareri
15/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 3 Likes

DS 4 hatchback 2022 Pareri

Renault Renault Austral 2022 Pareri
13/10/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Austral 2022 Pareri

Peugeot Peugeot 2008 Pareri
01/08/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 2008 Pareri

Stiri Preț Citroen C5 X în România de la 33.400 de euro
28/07/2022in Stiri 0 Comments 3 Likes

Preț Citroen C5 X în România de la 33.400 de euro

Citroën Citroen C4 Electric Pareri
25/07/2022in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroen C4 Electric Pareri

Citroën Citroen C4 2021 Pareri
24/07/2022in Citroën 0 Comments 4 Likes

Citroen C4 2021 Pareri

Citroën Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret
02/07/2022in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret

Kia Kia XCeed Pareri
21/06/2022in Kia 0 Comments 8 Likes

Kia XCeed Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Cross 2021 – Pareri
18/03/2022in Volkswagen 0 Comments 6 Likes

Volkswagen T-Cross 2021 – Pareri

Renault Renault Captur 2021 – Pareri
23/01/2022in Renault 0 Comments 4 Likes

Renault Captur 2021 – Pareri

Opel Opel Mokka 2021 – Pareri
20/01/2022in Opel 0 Comments 3 Likes

Opel Mokka 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 508 SW 2018 – Pareri
30/09/2021in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 508 SW 2018 – Pareri

Audi Audi A7 2018 – Pareri
21/07/2021in Audi 0 Comments 4 Likes

Audi A7 2018 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Mercedes-Benz Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri
23/03/2021in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes-Benz C-Class Coupe 2018 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Citroën Citroen C5 Aircross SUV 2018 – Păreri
19/03/2021in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross SUV 2018 – Păreri

Fiat Fiat 500X 2018 – Păreri
16/03/2021in Fiat 0 Comments 1 Likes

Fiat 500X 2018 – Păreri

Ford Ford Puma SUV 2019 – Păreri
03/03/2021in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford Puma SUV 2019 – Păreri

Citroën Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri
22/02/2021in Citroën 0 Comments 3 Likes

Citroën C3 Aircross SUV 2017 – Păreri

Audi Audi A1 hatchback 2018 – Păreri
07/02/2021in Audi 0 Comments 2 Likes

Audi A1 hatchback 2018 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România