Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevHyundai Kona Electric 2023 Pareri HyundaiHyundai Kona Electric 2023 Pareri12 July 2023NextCare model de BMW se depreciază cel mai mult și care cel mai puțin, conform unui studiu recent HyundaiCare model de BMW se depreciază cel mai mult și care cel mai puțin, conform unui studiu recent13 July 2023
  • BYD

BYD Atto 3 Pareri

13/07/2023in BYD 0 Comments 2 Likes
BYD Atto 3 Pareri

Verdict – este BYD Atto 3 o mașină bună?

Numele „BYD Atto 3” sună mai mult ca un smartphone decât o mașină, dar asta doar pentru că acesta este primul model al mărcii chinezești din Europa. Este un nume consacrat în tehnologia bateriilor și a vândut milioane de mașini pe piața sa de origine.

Această expertiză înseamnă că poate oferi o autonomie excelentă la un preț scăzut; Atto 3 este un SUV complet electric care face 420 kilometri cu o încărcare, cu un interior ciudat, plin de tehnologie, care este, de asemenea, confortabil și plăcut de condus.

Are un scor de cinci stele Euro NCAP pentru siguranță. În general, s-a dovedit a fi un raport calitate-preț mai bun decât Kia Niro EV.

BYD Atto 3 specificații

Versiuni BYD Atto 3, specificații și alternative

BYD Atto 3 este un nou SUV electric de la producătorul chinez de mașini BYD (Build Your Dreams) care are o dimensiune similară cu mașini precum Nissan Qashqai, Hyundai Tucson și Kia Sportage.

Deși marca este necunoscută în România, este bine stabilită în tehnologia bateriilor și se alătură mai multor producători noi de mașini electrice din China, oferind mașini electrice impresionante la prețuri mai mici decât mărcile occidentale mai cunoscute.

O altă marcă din China care oferă un SUV electric ieftin este MG. MG ZS EV rivalizează cu Atto 3, alături de modele mai scumpe precum Skoda Enyaq iV, Volkswagen ID.4 și Kia Niro EV. Toate acestea costă cu cel puțin câteva mii de euro mai mult decât modelele chinezești.

În ciuda faptului că își subcotează rivalii, BYD Atto 3 are o baterie impresionantă de 60,5 kWh, ceea ce înseamnă că poate conduce 420 km cu o singură încărcare, conform cifrelor oficiale.

Este mai bun decât modelele multor mărci consacrate în acest sens; Citroen e-C4 de bază are o autonomie de aprox. 350 km, de exemplu. Unele dintre mașinile noastre electrice preferate sunt totuși mai bune – Kia Niro EV a fost mai eficient când l-am testat, cu o autonomie de 450 km. Poți încărca Atto 3 de la 30-80% în 29 de minute folosind un încărcător rapid public, la o viteză medie de încărcare de vârf de 88 kW.

Există un motor electric de 204 CP care conduce roțile din față, care este aceeași configurație pe care o veți găsi la un Kia Niro EV. Este destul de rapid, deoarece 0-100 km/h durează doar 7,3 secunde – mai rapid decât principalul său rival cu câteva zecimi de secundă.

BYD Atto 3 Romania

Niveluri de echipare BYD Atto 3: Active, Confort și Design.

Modelul Design cu specificații de top vine cu un ecran atrăgător, asemănător unei tablete de 15,8 inchi, care se poate roti între modurile portret și landscape – o caracteristică unică am putea spune. Controlul vocal este de asemenea disponibil; funcționalitatea este bună și poate controla chiar și scaunele încălzite.

VersiuniPutere
Active204 CP
Comfort
Design

Alternative BYD Atto 3:

SUV-uri electrice:

  • Skoda Enyaq iV
  • Volkswagen ID.4
  • Renault Megane E-Tech
  • Kia Niro EV

SUV-uri hibride:

  • Hyundai Tucson
  • Kia Sportage
  • Ford Kuga PHEV

SUV-uri de dimensiuni medii:

  • Nissan Qashqai
  • Peugeot 3008
  • SEAT Ateca
Autonomie BYD Atto 3 și încărcare

Autonomie BYD Atto 3 și încărcare

Deși BYD nu este un nume cunoscut în Europa, producătorul a vândut peste 1,8 milioane de mașini în 2022, mai ales pe piața sa de origine din China.

Este, de asemenea, un expert în tehnologia bateriilor, aproape un sfert din telefoanele celulare inteligente din lume utilizând tehnologia sa. În Atto 3 există un pachet de baterii „Blade” de 60,5 kWh, care a fost proiectat să fie cât mai subțire posibil pentru a maximiza spațiul interior.

BYD oferă o cifră oficială de autonomie de 420 kilometri, iar mașina noastră de testare a arătat o autonomie de 402 km, în ciuda condițiilor de iarnă, ceea ce este un început bun.

De asemenea, am constatat că eficiența arăta bine în mișcare, chiar dacă nu am reușit să egalăm cifra pretinsă de 6,4 km/kWh. În timpul testării noastre pentru Kia Niro EV, am reușit în jur de 7,1 km/kWh și are, de asemenea, o autonomie puțin mai bună, de până la 460 km.

Vitezele de încărcare sunt la mijlocul pachetului, depășind 88 kW folosind un încărcător rapid DC public. Acest lucru este suficient pentru a încărca bateria de la 30 la 80% în 29 de minute. Niro EV se poate încărca doar la 77kW, în timp ce Renault Megane E-Tech poate atinge un vârf de 130kW, pentru o încărcare de 15-80% în aceeași perioadă de jumătate de oră.

Versiunile entry-level ale BYD Atto 3 dispun de un încărcător de curent alternativ de 7 kW pentru uz casnic wallbox, care este actualizat la 11 kW cu versiunea Comfort – o caracteristică plăcută, dar numai dacă ai o sursă de energie electrică trifazată pentru a profita din plin de ea.

Motor BYD Atto 3 și performanță

Motor BYD Atto 3 și performanță

Am condus deja un BYD Atto 3 și putem spune cu încredere că BYD a vizat mai degrabă confortul decât manevrabilitatea. Pentru marea majoritate a cumpărătorilor de SUV-uri, acest lucru nu poate fi decât un lucru bun, deoarece rețeaua noastră de drumuri este destul de dificilă pentru o suspensie rigidă.

Chiar și pe drumurile cu o mulțime de gropi, Atto 3 face o treabă rezonabilă de a le absorbi fără a-și supăra ocupanții. Dezavantajul acestui lucru este un pic de înclinare în colțuri, dar cu siguranță nu este alarmant. Direcția pare o atingere elastică și dornică să revină în poziția sa centrală, dar rafinamentul este bun.

În timp ce senzația de frânare poate fi problematică atât pentru hibride, cât și pentru vehiculele electrice, deoarece jonglează cu recuperarea energiei cu frânele fizice acționate prin pedală, se simt destul de bine aici. Există două niveluri de regenerare a frânelor din care să alegem și am preferat-o pe setarea sa mai mare, care încetinește mașina mai vizibil, dar nu o oprește ca modelele cu o singură pedală.

ModelPutere0-100 km/hViteza maxima
un singur motor, tracțiune față204 CP7.3 secunde160 km/h
Interior BYD Atto 3

Interior BYD Atto 3 și confort

BYD Atto 3 arată destul de convențional din exterior, cu caracteristicile sale cele mai captivante fiind luminile cu LED-uri pe toată lățimea și o linie adâncă a acoperișului pentru un aspect mai atletic.

Deși este un semn că BYD vrea în mod clar să fie în siguranță cu noul său model, acest lucru nu va atrage clienții care caută un model cu aspect futurist precum Hyundai Ioniq 6.

BYD Atto 3 interior

Totuși, lucrurile devin puțin mai interesante în interior, unde alegerea texturilor, materialelor și orificiilor de aerisire conferă lui BYD o atmosferă unică.

De fapt, se inspiră din săli de sport, cu selectorul de viteze asemănător cu un mâner de kettlebell, iar mânerele de prindere a ușii și orificiile de aerisire în formă de greutăți libere. Chiar și cotiera centrală are caneluri care sunt un semn subtil din cap către o bandă de alergare.

BYD Atto 3 interior schimbator viteze

Alte caracteristici ciudate includ plasele pentru uși cu „corzi de chitară” care pot interpreta de fapt o melodie – NOU, dar potențial frustrant dacă ai adolescenți plictisiți în spate. Mașina noastră de testare Design s-a lăudat și cu ornamente albastre și crem, cu o textură ondulată, care pare să fi fost drapată peste suprafață.

BYD Atto 3 Infotainment

Infotainment și navigație

În timp ce modelele Comfort și Active beneficiază de un ecran tactil central de 12,8 inchi, designul de vârf se mândrește cu un afișaj mare de 15,8 inchi care se poate roti între modurile peisaj și portret cu o apăsare pe ecran sau o comandă vocală.

Este un mic truc și ne așteptăm ca majoritatea proprietarilor să decidă pe care o preferă și să o lase în pace, dar este distractiv să o faci pentru a te lăuda prietenilor.

BYD Atto 3 consola centrala

Ecranul în sine este destul de receptiv și am constatat, de asemenea, că controlul vocal al mașinii a funcționat bine. Utilizarea comenzilor vocale poate controla totul, de la Spotify la scaunele încălzite și chiar și luneta încălzită. Spre deosebire de Tesla Model Y, există și un afișaj mai mic în spatele volanului pentru informații importante despre conducere.

BYD Atto 3 bord

Sistemul este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay, deși acestea nu sunt încă wireless, așa că va trebui să ai un cablu USB conectat la smartphone. Pentru cei cărora nu le place să folosească ecranul în timpul conducerii, există și câteva butoane de comandă rapidă în jurul manetei de viteze.

Caracteristici
ComfortDesign (Comfort plus…)
Jante din aliaj de 18 inchiEcran tactil de 15,8 inchi
Ecran tactil de 12,8 inchiHayon electric
Scaune fata incalziteOglinzi exterioare rabatabile
Trapă panoramică
V2L
Practicitate BYD Atto 3

Practicitate BYD Atto 3 și spațiu de încărcare

Aflat aproximativ între Kia Niro EV și Volkswagen ID.4 ca statură generală, BYD Atto 3 beneficiază de acumulatorul său „Blade” și de podeaua interioară plată, care măresc spațiul interior.

Dacă trebuie să transporți trei pasageri pe bancheta din spate, podeaua plată va face acest lucru mai confortabil pentru picioarele pasagerului din mijloc.

Comparație de mărimi:

Model LungimeLăţimeÎnălţime
BYD Atto 34,455mm1,875mm1,615mm
Renault Megane E-Tech4,200mm1,860mm1,501mm
Kia Niro EV4,420mm1,825mm1,570mm
Volkswagen ID.44,584mm1,852mm1,640mm
Volum portbagaj BYD Atto 3

Volum portbagaj BYD Atto 3

Portbagajul oferă un spațiu utilizabil de 440 de litri, care crește la 1.338 de litri atunci când sunt rabatate scaunele din spate.

volum maxim portbagaj BYD Atto 3

Acest lucru se potrivește cu spațiul oferit de Renault Megane E-Tech, dar atât Kia Niro EV, cât și Volkswagen ID.4 sunt mai mari și mai boxoase, iar acest lucru se reflectă în capacitatea lor de bagaje.

Comparație portbagaje:

ModelVolum portbagaj
BYD Atto 3 SUV440 litri
Renault Megane E-Tech440 litri
Kia Niro EV475 litri
Volkswagen ID.4543 litri
Fiabilitate BYD Atto 3

Fiabilitate BYD Atto 3 și siguranță

În mod clar, nu vom ști cum va nota BYD pentru fiabilitate și satisfacția clienților timp de câțiva ani – marca nu a vândut niciodată o mașină în România înainte de 2023, cu atât mai puțin prezentată în sondajul nostru Romanian Driver.

Totuși, așteptările sunt ca BYD să se descurce destul de bine; dacă ne bazăm exclusiv pe capacitatea sa de a vinde aproape două milioane de mașini doar în 2022.

Tehnologia impresionantă a bateriei de la BYD ar trebui, de asemenea, să-i liniștească pe proprietari, chiar dacă preocupările larg răspândite cu privire la degradarea prematură a bateriei sunt în mare parte de domeniul trecutului.

Dacă esti îngrijorat unde să-ți vă duci BYD-ul în cazul în care necesită întreținere, actualizări sau reparații, marca intenționează să deschidă locații fizice în mai multe țări din Europa (printre care România si Ungaria) în viitorul apropiat – spre deosebire de producători precum Tesla care preferă o abordare online.

BYD Atto 3 are o garanție generală de patru ani/120.000 km, care este extinsă la opt ani și 150.000 km pentru motorul electric și unitatea de control, și opt ani/200.000 km pentru baterie.

Siguranță BYD Atto 3

BYD Atto 3 Euro NCAP

Sunt vești bune aici, pentru că imediat de la intrare, Atto 3 a obținut un rating de siguranță de cinci stele Euro NCAP (vezi video mai jos). Aceasta este o bifă uriașă și se potrivește cu MG ZS EV, care a câștigat, de asemenea, cel mai bun rating atunci când a fost testat.

Caracteristicile de siguranță includ controlul inteligent al vitezei de croazieră, asistența pentru menținerea benzii de rulare, avertismente pentru unghiul mort și tehnologie pentru siguranță atunci când ieși din spațiile de parcare. Acesta din urmă poate să vă avertizeze despre un vehicul care se apropie și să aplice frânele dacă este detectată o posibilă coliziune.

NOTĂ! Unii producători auto schimbă constant atât opțiunile de motorizare ale vehiculelor, cât și dotările în funcție de nivelul de echipare, versiunile disponibile și prețurile. Informațiile pe care noi ți le oferim despre aceste modele de mașini, sunt în concordanță cu perioada redactării articolului. Așadar, îți recomandăm să verifici întotdeauna specificațiile și pe site-ul oficial al mărcii auto despre care te documentezi.

Urmărește RomAuto.ro pe Google News

BYD Atto 3 Pareri Hyundai

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • BYD
  • BYD Atto 3
  • masini chinezesti
  • masini electrice
2 Likes

Related posts

Jeep Jeep Avenger 2023 Pareri
13/09/2023in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Avenger 2023 Pareri

Stiri Honda e:NY1 autonomie și baterie
28/07/2023in Stiri 0 Comments 3 Likes

Honda e:NY1 autonomie și baterie

Kia Kia EV9 Pareri
26/07/2023in Kia 0 Comments 2 Likes

Kia EV9 Pareri

Hyundai Hyundai Ioniq Electric Pareri
17/04/2023in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq Electric Pareri

Smart Smart EQ ForTwo 2020 Pareri
14/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart EQ ForTwo 2020 Pareri

Cupra Cupra Born 2022 Pareri
10/02/2023in Cupra 0 Comments 2 Likes

Cupra Born 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune mașini cu trei puncte ISOFIX 2023
07/02/2023in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune mașini cu trei puncte ISOFIX 2023

Smart Smart #1 Pareri
06/02/2023in Smart 0 Comments 2 Likes

Smart #1 Pareri

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Stiri Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.
14/11/2022in Stiri 0 Comments 2 Likes

Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Hyundai Hyundai Ioniq 6 Pareri
11/10/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq 6 Pareri

Volkswagen Volkswagen ID. Buzz – Pareri
29/09/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen ID. Buzz – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Hyundai Hyundai IONIQ 5 – Pareri
07/09/2022in Hyundai 0 Comments 4 Likes

Hyundai IONIQ 5 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Nissan Nissan Ariya 2022 Pareri
15/07/2022in Nissan 0 Comments 6 Likes

Nissan Ariya 2022 Pareri

Stiri Hyundai Ioniq 6 dezvăluit: preț, specificații și data lansării
09/07/2022in Stiri 0 Comments 4 Likes

Hyundai Ioniq 6 dezvăluit: preț, specificații și data lansării

Fiat Fiat 500e 2020 – Păreri
04/07/2022in Fiat 0 Comments 2 Likes

Fiat 500e 2020 – Păreri

Best of Top masini electrice ieftine 2022
08/06/2022in Best of 0 Comments 4 Likes

Top masini electrice ieftine 2022

Peugeot Peugeot 208 electric – Pareri – Galerie
18/05/2022in Peugeot 2 Comments 2 Likes

Peugeot 208 electric – Pareri – Galerie

Kia Kia EV6 Pareri
24/03/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia EV6 Pareri

Renault Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri
22/03/2022in Renault 0 Comments 5 Likes

Renault Megane E-Tech 2022 – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Sfaturi si curiozitati De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?
09/09/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

De ce sunt mai scumpe mașinile electrice?

Honda Honda E 2020 – Pareri
30/08/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda E 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.3 – Pareri
25/06/2021in Volkswagen 0 Comments 5 Likes

Volkswagen ID.3 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum funcționează bateriile mașinilor electrice
01/06/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Cum funcționează bateriile mașinilor electrice

Sfaturi si curiozitati Autonomia masinilor electrice – Cat de departe te duce?
29/05/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Autonomia masinilor electrice – Cat de departe te duce?

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

Sfaturi si curiozitati Explicatii termeni masini electrice
12/05/2021in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Explicatii termeni masini electrice

Best of Top mașini electrice 2021
07/04/2021in Best of 0 Comments 1 Likes

Top mașini electrice 2021

Tesla Tesla Model 3 2019 – Păreri
15/03/2021in Tesla 0 Comments 2 Likes

Tesla Model 3 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România