Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevCel mai bine vândut Ford Puma pierde scorul de cinci stele Euro NCAP StiriCel mai bine vândut Ford Puma pierde scorul de cinci stele Euro NCAP30 October 2023NextSsangYong Musso Grand 2023 Pareri StiriSsangYong Musso Grand 2023 Pareri31 October 2023
  • BMW

BMW i5 Pareri – rafinată și plăcută la condus

30/10/2023in BMW 0 Comments 3 Likes
1. Rezumat 2. Încărcare si autonomie 3. Motoare si performanta 4. Interior si confort 5. Practicitate 6. Fiabilitate si siguranta
Motor BMW i5 si cai putere

Motor BMW i5 si performanta

BMW i5 eDrive40 este disponibil doar în versiunile M Sport sau M Sport Pro, așadar ai o suspensie care este cu 8mm mai joasă decât cele ale versiunilor de bază oferite pe alte piețe, pentru o senzație mai sportivă. Plimbarea este puțin rigidă, dar totuși confortabilă, iar suspensia face o treabă excelentă în a menține mișcările caroseriei sub control.

Nivelurile de aderență sunt enorme, iar direcția este ușoară, dar precisă, chiar dacă nu este la fel de implicată precum sunt obișnuiți clienții BMW. În cele din urmă, greutatea bateriei face ca mașina să nu se simtă la fel de agilă ca alte versiuni ale Seriei 5, dar comparativ cu un Mercedes EQE, este cu mult în față. Sistemul de propulsie de pe eDrive40 trimite 340 cai putere către roțile din spate, iar pentru majoritatea cumpărătorilor, accelerația lină și rapidă va fi mai mult decât suficientă.

Pentru o performanță și mai vioaie, există M60 xDrive, care are 601 cai putere și tracțiune integrală datorită unui motor suplimentar pe puntea față. Acest model se simte devastator de rapid, în timp ce configurația cu tracțiune integrală înseamnă că are multă tracțiune și aderență. Din nou, deși este plăcut să conduci și se simte destul de echilibrat, greutatea suplimentară a bateriilor este sesizabilă comparativ cu Seria 5.

BMW i5 M60 beneficiază și de o suspensie adaptivă îmbunătățită care poate fi rigidizată sau relaxată după cum este necesar. Modurile mai sportive păstrează nivelul impresionant de control, în timp ce modurile mai moi fac plimbarea mult mai plăcută.

Direcția pe toate cele patru roți este, de asemenea, inclusă pentru a oferi un cerc de întoarcere mai strâns la viteză redusă, alături de o stabilitate crescută la viteză mare, și este foarte eficientă. Această configurare poate fi adăugată ca opțiune la eDrive40, și este cu siguranță una care merită luată în considerare. Pe M60, există o versiune opțională a suspensiei active care adaugă Stabilizarea Activă a Rulării, și aceasta contribuie și ea la un nivel crescut de agilitate.

BMW i5 viteza maximă

BMW i5 0-100km/h și viteza maximă

Există multă putere disponibilă atât pentru i5 standard cât și pentru versiunea M60, iar niciun model nu se simte lent. eDrive40 cu tracțiune spate are o viteză maximă de 193 km/h și un timp de 0-100km/h de șase secunde, ceea ce ar trebui să fie suficient pentru majoritatea șoferilor.

Desigur, creșterea puterii și configurarea tracțiunii integrale a M60 înseamnă că accelerează mult mai repede, cu un timp de 0-100km/h de doar 3,8 secunde și o viteză maximă de 230 km/h.

ModelPutere0-100 km/hViteza max.
eDrive40340 CP6 secunde193 km/h
M60 xDrive601 CP3.8 secunde230 km/h
← Încărcare si autonomie
Interior si confort →
BMW i5 Pareri - rafinată și plăcută la condus Stiri

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

1 2 3 4 5 6
  • BMW
  • BMW electric
  • BMW i5
  • masini BMW
3 Likes

Related posts

BMW BMW X2 2023 Pareri
06/11/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X2 2023 Pareri

Sfaturi si curiozitati BMW iDrive. Ce este și cum funcționează?
21/06/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 2 Likes

BMW iDrive. Ce este și cum funcționează?

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)
11/12/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW 2 Seria Gran Tourer MPV Pareri (2015-2022)

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

BMW BMW M3 Sedan 2020 – Pareri
16/06/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW M3 Sedan 2020 – Pareri

BMW BMW M4 2021 – Păreri
11/05/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW M4 2021 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România