Site logo
Sticky header logo
Site logo
  • Blog
  • Anunțuri Servicii
    • Săli evenimente
    • Servicii foto video
    • Catering
    • Formații Muzică
    • Limuzine si Masini clasice
    • Restaurante
    • Restaurante Rooftop
    • Cabane la munte
    • Cazare in Palate și Castele
    • Cazări Epice
    • Hoteluri
    • Hoteluri Boutique
    • Pensiuni
    • Vile și Case de Vacanță
  • Top 10
  • Recenzii mașini
    • A
      • Alfa Romeo
      • Audi
    • B
      • BMW
      • BYD
    • C
      • Citroën
      • Cupra
    • D
      • Dacia
      • DS Automobiles
    • F
      • Fiat
      • Ford
    • H
      • Honda
      • Hyundai
    • J
      • Jaguar
      • Jeep
    • Kia
    • L
      • Land Rover
      • Lexus
    • M
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Renault
    • S
      • Skoda
      • Smart
      • SsangYong
      • Subaru
    • T
      • Tesla
      • Toyota
    • V
      • Volkswagen
      • Volvo
  • Best Of
  • Stiri
  • Sfaturi si Curiozitati
  • Romanian Driver
  • Istorie
  • Sigle auto
  • Specificatii auto & Date tehnice
    • Alfa Romeo
    • Opel
    • Peugeot
    • Skoda
PrevGalerie FOTO DS 7 2022 Galerie fotoGalerie FOTO DS 7 202216 October 2022NextGalerie FOTO Alfa Romeo Tonale 2022 Galerie fotoGalerie FOTO Alfa Romeo Tonale 202217 October 2022
  • Alfa Romeo

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri

17/10/2022in Alfa Romeo 0 Comments 3 Likes
Alfa Romeo Tonale 2022

Alfa Romeo Tonale este probabil SUV-ul mediu de care marca italiană avea nevoie de ceva timp. Părea de mult să fie într-o poziție financiară periculoasă ținând cont că Alfa Romeo Giulia și Stelvio nu s-au vândut în număr puternic, deși ambele sunt mașini grozave.

Alfa Romeo Tonale arată mai bine decât Stelvio și prezintă elemente de stil Alfa clasice, cum ar fi grila triunghiulară și farurile subțiri. Cu prețuri care pornesc de la aproximativ 35.000 euro, Tonale are un preț pentru a concura cu concurenții de lux și este cu aproximativ 19.000 de euro mai ieftin decât Stelvio.

Citește verdictul în continuare, sau sari direct la subiectul care te interesează mai mult.

  • CO2 si consum 3.8/5
  • Motoare si performanta 4.2/5
  • Interior si confort 3.6/5
  • Practicabilitate 4/5
  • Fiabilitate si siguranta 4.2/5
  • Galerie FOTO

Da, Stelvio este mai mare, dar la fel este și diferența de preț. La data redactării acestui articol, prețurile pentru Alfa Romeo Tonale versiunea entry-level Super încep de la 34.900 euro, iar pentru Alfa Romeo Stelvio entry-level prețurile încep de la 53.700 euro.

Datorită bazelor sale comune cu Fiat și Jeep, Tonale privește spre viitor cu o gamă de motoare hibride. În fruntea gamei se află primul hibrid plug-in al Alfa Romeo (în România doar mild hybrid, momentan), care oferă tracțiune integrală, o autonomie electrică decentă și o putere sănătoasă de 275 CP. Bazele lui Alfa Romeo Tonale pot găzdui și un grup motopropulsor EV, deși o versiune electrică nu a fost încă confirmată.

Versiunile hibride (MHEV) combină un motor de 1.5 litri, pe benzină, cu un motor electric de 15 kW (la 48V) și vin în două configurații de putere: 130 CP sau 160 CP, ambele cu o cutie de viteze automată cu șapte trepte.

Alfa Romeo Tonale 2022 pareri

Versiunea noastră de testare 160 CP nu a avut cele mai clare răspunsuri din partea accelerației. Totuși, în modul de conducere Dynamic se comporta destul de bine, deși nu se ridică la înălțimea dinamicii de conducere a mașinii, cum ar fi manevrabilitatea excelentă.

Interiorul arată aproape la fel de elegant ca și exteriorul, dar vei întâlni materiale surprinzător de ieftine. Există plăci mari de plastic dur și câteva elemente care se simt puțin slabe pentru un model cu această etichetă de preț. Caracterul practic este decent, dacă nu de vârf, cu un portbagaj de 500 de litri și patru adulți bine îngrijiți.

În ciuda reputației mărcii în rândul unor șoferi, Alfa Romeo speră că Tonale se va dovedi fiabil în anii următori, în timp ce SUV-ul a obținut note de top la testele de siguranță Euro NCAP, făcându-l una dintre cele mai sigure mașini de pe piață în prezent.

Toate cele patru niveluri de echipare disponibile pentru cumpărătorii din România, Super, Sprint, Ti și Veloce, beneficiază de un ecran tactil elegant de 10.25 inchi cu smartphone screen mirroring. Echipamentul standard include și jante din aliaj de 18 inchi, faruri LED și control al climei cu două zone, în timp ce Veloce adaugă un kit de caroserie mai sportiv, etriere roșii și tapițerie din piele Alcantara.

CO2 și consum Alfa Romeo Tonale 2022

Alfa Romeo Tonale 2022 consum

Cea mai economică versiune a lui Alfa Romeo Tonale, cel puțin pe hârtie, este modelul diesel. Nu l-am testat, dar știm că este vorba despre un motor de 1.6 litri cu 130 CP, iar consumul declarat de Alfa Romeo este de 5,6 litri / 100 km, indiferent de nivelul de echipare. În mod deloc surprinzator, este mai puțin decât consumul hibrizilor mild, care au cifre de 5,9 – 6 litri / 100 km.

Hibridul plug-in de 160 CP, în funcție de modul în care conduci și cât de des încarci bateria, este posibil să te poți apropia de cifrele oficiale. Alfa Romeo Tonale plug-in hybrid promite o autonomie electrică de până la 60 de kilometri.

Bateria de 15,5 kWh poate fi reîncărcată la 7,4 kW (aproximativ aceeași capacitate ca un wallbox de acasă), iar o încărcare completă la această viteză durează aproximativ două ore și jumătate. Conectarea la o priză domestică va dura mai mult, nu știm cât cu exactitate, dar asemenea altor MHEV ar trebui să fie plină după o încărcare peste noapte.

Motorizare Alfa Romeo Tonale 2022 și performante

Alfa Romeo Tonale 2022 motorizare

Pare un lucru simplu, dar direcția lui Tonale este foarte receptivă, cu o manevrabilitate liniștitoare prin viraje și care inspiră încredere. Mașina este bine echilibrată și stabilă printr-o serie de viraje, plus că înclinarea caroseriei este foarte mică.

Alfa Romeo Tonale 2022 plug-in hybrid

Hibridul plug-in de vârf are de fapt cel mai mic motor – un 1,3 litri pe benzină împrumutat de la Fiat și Jeep – dar i se alătură un motor electric puternic pe puntea spate. După cum este indicat de insigna Hybrid Q4, Tonale are tracțiune integrală, iar cele două surse de putere se combină pentru un total de 275 CP.

Este la fel de mult ca și în unele hatchback-uri, cum ar fi Hyundai i30 N și Ford Focus ST, așa că nu este surprinzător că hibridul plug-in are nevoie de doar 6,2 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h.

Selectorul de viteză „D.N.A” al Alfa Romeo a fost modificat pentru Hybrid Q4. Natural echilibrează motorul pe benzină și motorul electric pentru a oferi cea mai bună eficiență, în timp ce Dynamic este un mod mai sportiv care oferă performanțe maxime atunci când ai chef de el.

Alfa Romeo Tonale 2022 cai putere

Alfa Romeo Tonale 2022 benzină MHEV

Poți alege din două versiuni de putere, ambele cu un motor pe benzină de 1,5 litri cu 130 sau 160 CP și o cutie de viteze automată cu șapte trepte cu dublu ambreiaj. Nu sunt disponibile transmisii manuale.

Datorită adăugării unui sistem electric de 48 de volți – ceea ce înseamnă că benzina este un hibrid ușor – Alfa Romeo Tonale se poate conduce la viteze mici și parca fără a folosi motorul pe benzină. Vei observa că sistemul funcționează dacă asculți cu atenție sau urmărești afișajul din bord, dar Tonale nu-ți permite să alegi să conduci în modul complet electric oricând vrei, cum ar fi hibrizii cu baterii mai mari.

Motorul prezintă cifre decente de performanță, cu 0-100 km/h în 8,8 secunde. Totuși, de cele mai multe ori Alfa Romeo Tonale nu se simte atât de rapid, ceea ce se datorează parțial la o ușoară ezitare din partea motorului și a cutiei de viteze automate.

Există o întârziere vizibilă atunci când apeși pedala de accelerație înainte ca motorul să răspundă, ceea ce se observă destul de ușor când ai nevoie sa pleci de pe loc mai repede, cum ar fi când prinzi o portiță mică la intrarea într-un sens giratoriu aglomerat.

Schimbatoarele cu palete din aluminiu luate de la Alfa Romeo Stelvio și Giuila îs faine rău, dar schimbările nu sunt la fel de rapide sau interesante, deoarece cutia de viteze se concentrează pe confort, fiind lină, dar cam lentă.

Spre deosebire de multe modele mai vechi, motorul sună mai degrabă fad decât sportiv, așa că este un lucru bun că de cele mai multe ori Alfa Romeo este silențios și rafinat. Frânele sunt eficiente, dar chiar și frânarea moderată face ca luminile de avarie să clipească, ceea ce-i poate deruta pe ceilalți șoferi.

Alfa Romeo Tonale 2022 interior și confort

Alfa Romeo Tonale 2022 interior si confort

Mașina noastră de testare avea elemente și tapițerie ușor diferite față de versiunile disponibile în România, dar calitatea materialului este aceeași. Asta înseamnă că nu obții aceleași standarde de calitate ca în rivalii germani Audi Q3 și BMW X1 sau chiar și la Mazda CX-5. Unele dintre materiale plastice se simt puțin ieftine, plus că există o mulțime de suprafețe dure.

În loc să aibă un ecran tactil îngropat în tabloul de bord, ca în Alfa Romeo Stelvio și Giulia, sistemul de infotainment de 10,25 inchi al lui Alfa Romeo Tonale este stă mândru pe bord. Aceasta este tendința actuală și vei găsi designuri interioare similare în acest sector, așa că acest detaliu face interiorul lui Tonale să se simtă mai modern decât celelalte modele Alfa Romeo.

Alfa Romeo Tonale 2022 interior

Un grup de instrumente digital de 12,3 inchi este standard, cu grafică concepută pentru a reproduce cadranele Alfa tradiționale, deși acest lucru este configurabil.

Suntem încântați că Alfa Romeo a rezistat tentației de a introduce totul pe ecranul tactil. Există butoane pe care să le răsucești și să apeși pe volan, care controlează chestii precum volumul și controlul vitezei de croazieră fără a fi nevoie să-ți iei ochii de la drum, iar sub ecranul tactil se află o serie de butoane pentru funcțiile de control al climatizării.

Acestea sunt mult mai ușor de folosit în timp ce conduci decât panourile sensibile la atingere pe care le vedem la Volkswagen Tiguan sau când treci prin meniu, așa cum e la Peugeot 3008. Totuși, va trebui să dai cu degetele pe ecran pentru a porni căldura în scaune.

Practicalitate și spatiu interior Alfa Romeo Tonale 2022

Alfa Romeo Tonale 2022 spatiu interior

Șoferul și pasagerul din față au mult spațiu, cu niveluri generoase pentru genunchi și spațiu pentru cap. Nici consola centrală nu este prea largă, așa că ai puțin mai mult spațiu pentru picioare decât la unii rivali precum Mazda CX-60.

Spațiul de depozitare în față nu este chiar atât de generos. Suporturile pentru pahare și maneta de viteze ocupă destul de mult spațiu, iar compartimentul de sub cotieră este cam mic, dar tava din fața manetei de viteze pare a fi de o dimensiune utilă. Ar trebui să găzduiască telefoane mari cu ușurință, ceea ce este la îndemână, având în vedere că zona de încărcare a telefonului wireless este aici.

Pasagerii de pe locurile din spate s-ar putea să nu se bucure de calitatea materialelor din jurul lor și nici de sentimentul ușor înghesuit pe care îl provoacă culoarea întunecată a plafonului.

Doi adulți înalți pot sta confortabil în spate, cu suficient spațiu pentru picioare și pentru cap, dar Alfa Romeo Tonale este probabil cel mai bine folosit cu patru locuri, deoarece tunelul de transmisie îți fură destul de mult din spațiul pentru picioare dacă stai pe scaunul din mijloc.

portbagaj Alfa Romeo Tonale 2022

Portbagaj Alfa Romeo Tonale 2022

Tonale primește un portbagaj de 500 de litri, care este o dimensiune utilă și ar trebui să fie suficient pentru mulți șoferi. Este mult mai mare decât spațiul pentru bagaje pe care îl avem în Lexus UX sau Cupra Formentor și este la egalitate cu BMW X1, Audi Q3 și Mercedes GLA.

Caracteristicile utile includ o podea reglabilă a portbagajului, astfel încât să poți scăpa de buza de încărcare dacă nu ai nevoie de capacitatea completă a portbagajului. De asemenea, primești câteva cârlige și puncte de fixare, plus o priză de 12 V.

Fiabilitate Alfa Romeo Tonale 2022 și rezultate Euro NCAP

De ani de zile, percepția oamenilor despre mașinile Alfa Romeo a fost că sunt pline de sportivitate și de caracter, dar sunt mai puțin fiabile decât rivalii germani. În prezent, avem motive să credem că fiabilitatea a facut un pas înainte. Am primit rapoarte de la mulți proprietari de mașini fără defecte care țin de construcție sau alte probleme majore.

Fiabilitate Alfa Romeo Tonale 2022

Alfa Romeo nu a apărut în sondajul nostru din 2022, dar în cele mai fiabile masini 2021 s-a clasat pe locul 24. Manevrarea, puterea și chiar fiabilitatea au fost lăudate, deși procentul de proprietari care au raportat probleme a fost puțin mai mare decât media.

Tonale folosește o serie de părți comune cu alte mașini din grupul Stellantis, inclusiv bazele și motoarele sale, așa că sperăm că orice probleme comune au fost deja rezolvate.

fiabilitate Alfa Romeo Tonale 2022

Siguranță Alfa Romeo Tonale 2022

Alfa Romeo Tonale a obținut un rating impresionant de cinci stele la testele de siguranță Euro NCAP în nivelul de echipare de bază, așa că este printre cele mai bune SUV-uri de pe piață în prezent.

Lista standard de echipamente de siguranță include controlul adaptiv al vitezei de croazieră, asistența pentru menținerea benzii de circulație și frânarea de urgență autonomă (AEB). Acestea se pot combina pentru a oferi lui Alfa Romeo Tonale 2022 un nivel de capacitate de conducere semi-autonomă, ceea ce ar trebui să facă mai relaxată conducerea pe autostradă. S-ar putea să fie nevoie să schimbi singur benzile, dar suntem siguri ca nu te deranjează.

Sistemul AEB recunoaște pietonii și bicicliștii, precum și alte vehicule, în timp ce alte caracteristici disponibile includ o cameră de 360 de grade pentru parcare și sisteme de avertizare care monitorizează unghiurile moarte și verifică dacă zona din spatele tău este liberă atunci când ești în marșalier.

Vezi Galerie FOTO Alfa Romeo Tonale 2022

Ajută-i cu o părere pe cei care își caută o mașină completând sondajul Romanian Driver!

Alfa Romeo Tonale 2022 Pareri Galerie foto

Aboneaza-te la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile

Intră pe mail (vezi si in spam) pentru a confirma abonarea la newsletter.

  • Alfa Romeo
  • Alfa Romeo Tonale
  • masini 2022
  • masini Italia
  • masini plug-in hybrid
  • SUV
  • SUV hibrid
  • SUV plug-in hybrid
3 Likes

Related posts

Hyundai Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri
17/10/2023in Hyundai 0 Comments 3 Likes

Hyundai Kona Hybrid 2023 Pareri

Land Rover Land Rover Discovery Sport Pareri
19/09/2023in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery Sport Pareri

Ford Ford EcoSport 2022 Pareri
03/09/2023in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford EcoSport 2022 Pareri

Lexus Lexus RX 2022 Pareri
30/08/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus RX 2022 Pareri

Land Rover Land Rover Defender 2022 Pareri
28/08/2023in Land Rover 0 Comments 2 Likes

Land Rover Defender 2022 Pareri

Jeep Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri
13/02/2023in Jeep 0 Comments 1 Likes

Jeep Wrangler 4xe 2022 Pareri

Lexus Lexus NX 2022 Pareri
13/01/2023in Lexus 0 Comments 3 Likes

Lexus NX 2022 Pareri

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022
09/01/2023in TOP 10 0 Comments 2 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri hibride 2022

Sfaturi si curiozitati Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice
04/01/2023in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Hybrid vs Plug-in hybrid vs Mașini electrice

BMW BMW X1 2022 Pareri
03/01/2023in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X1 2022 Pareri

BMW BMW iX1 Pareri
06/12/2022in BMW 0 Comments 2 Likes

BMW iX1 Pareri

Mercedes-Benz Mercedes GLC 2022 Pareri
05/12/2022in Mercedes-Benz 0 Comments 2 Likes

Mercedes GLC 2022 Pareri

Stiri Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv
17/11/2022in Stiri 0 Comments 1 Likes

Toyota reproiectează hibridul Prius mai sportiv

Stiri Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.
14/11/2022in Stiri 0 Comments 2 Likes

Noul SUV electric de lux, Aehra, își propune să rescrie regulile. Interviu cu fondatorul și CEO-ul companiei, Hazim Nada.

Opel Opel Astra hatchback 2022 Pareri
01/11/2022in Opel 0 Comments 4 Likes

Opel Astra hatchback 2022 Pareri

Galerie foto Galerie FOTO Alfa Romeo Tonale 2022
17/10/2022in Galerie foto 0 Comments 2 Likes

Galerie FOTO Alfa Romeo Tonale 2022

DS Automobiles DS 7 2022 Pareri
16/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 4 Likes

DS 7 2022 Pareri

DS Automobiles DS 4 hatchback 2022 Pareri
15/10/2022in DS Automobiles 0 Comments 3 Likes

DS 4 hatchback 2022 Pareri

BMW BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri
14/10/2022in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW Seria 2 Active Tourer 2022 – Pareri

Renault Renault Austral 2022 Pareri
13/10/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Austral 2022 Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2023 Pareri
12/10/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota bZ4X 2023 Pareri

Volkswagen Volkswagen T-Roc 2022 Pareri
10/10/2022in Volkswagen 0 Comments 2 Likes

Volkswagen T-Roc 2022 Pareri

Volvo Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri
02/10/2022in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo V60 Recharge 2022 – Pareri

Skoda Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri
27/09/2022in Skoda 0 Comments 5 Likes

Skoda Enyaq Coupe iV 2022 Pareri

Kia Kia Sportage 2022 – Pareri
10/09/2022in Kia 0 Comments 6 Likes

Kia Sportage 2022 – Pareri

Best of Top mașini hibrid 2020
07/09/2022in Best of 0 Comments 5 Likes

Top mașini hibrid 2020

Jaguar Jaguar F-PACE 2020 – Pareri
07/09/2022in Jaguar 0 Comments 4 Likes

Jaguar F-PACE 2020 – Pareri

Ford Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri
07/09/2022in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga Plug-in Hybrid 2019 – Păreri

Jeep Jeep Renegade 2018 – Pareri
06/09/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Renegade 2018 – Pareri

Sfaturi si curiozitati Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica
06/09/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 4 Likes

Cum si cat costa sa incarci acasa masina electrica

Volvo Volvo XC90 2022 Pareri
26/07/2022in Volvo 0 Comments 7 Likes

Volvo XC90 2022 Pareri

Nissan Nissan Qashqai 2021 Pareri, Preturi si Specificatii
16/07/2022in Nissan 0 Comments 4 Likes

Nissan Qashqai 2021 Pareri, Preturi si Specificatii

Sfaturi si curiozitati Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează
10/07/2022in Sfaturi si curiozitati 0 Comments 3 Likes

Ce înseamnă plug-in hybrid și cum funcționează

TOP 10 Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022
09/07/2022in TOP 10 0 Comments 4 Likes

Top 10 cele mai bune SUV-uri 2022

Fiat Fiat 500e 2020 – Păreri
04/07/2022in Fiat 0 Comments 2 Likes

Fiat 500e 2020 – Păreri

Citroën Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret
02/07/2022in Citroën 0 Comments 2 Likes

Citroen C5 Aircross 2022 Pareri si Pret

Nissan Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii
28/06/2022in Nissan 0 Comments 5 Likes

Nissan Juke 2022 Pareri, Pret si Specificatii

Hyundai Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri
05/06/2022in Hyundai 2 Comments 7 Likes

Hyundai Tucson 2021 Pret si Păreri

Volkswagen Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri
26/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Touareg 2022 Pret si Pareri

Skoda Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri
25/05/2022in Skoda 0 Comments 2 Likes

Skoda Kodiaq 2021 Pret si Pareri

Skoda Skoda Karoq 2021 – Pareri
23/05/2022in Skoda 0 Comments 6 Likes

Skoda Karoq 2021 – Pareri

Peugeot Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri
22/05/2022in Peugeot 0 Comments 4 Likes

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid – Pareri

Volkswagen Volkswagen Multivan 2022 – Pareri
17/05/2022in Volkswagen 0 Comments 3 Likes

Volkswagen Multivan 2022 – Pareri

Mazda Mazda CX-5 2022 – Pareri
16/05/2022in Mazda 0 Comments 8 Likes

Mazda CX-5 2022 – Pareri

Peugeot Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri
14/05/2022in Peugeot 0 Comments 3 Likes

Peugeot 308 Plug-in Hybrid 2022 – Pareri

Land Rover Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung
12/05/2022in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Sport 2023 plug-in hybrid, cu motor V8 de 523 CP si ampatament mai lung

Toyota Toyota Highlander Hibrid – Pareri
06/05/2022in Toyota 0 Comments 3 Likes

Toyota Highlander Hibrid – Pareri

Toyota Toyota RAV4 2021 – Pareri
20/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota RAV4 2021 – Pareri

Toyota Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri
10/04/2022in Toyota 0 Comments 5 Likes

Toyota Land Cruiser 150 (2022) – Pareri

Toyota Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații
16/02/2022in Toyota 0 Comments 2 Likes

Toyota bZ4X 2022: prețuri și specificații

Renault Renault Arkana 2022 – Pareri
08/02/2022in Renault 0 Comments 3 Likes

Renault Arkana 2022 – Pareri

Volkswagen Volkswagen Taigo 2022 – Pareri
07/02/2022in Volkswagen 2 Comments 4 Likes

Volkswagen Taigo 2022 – Pareri

Renault Renault Captur 2021 – Pareri
23/01/2022in Renault 0 Comments 4 Likes

Renault Captur 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass 2022 – Pareri
11/01/2022in Jeep 0 Comments 3 Likes

Jeep Compass 2022 – Pareri

Hyundai Hyundai Bayon 2021 – Pareri
02/01/2022in Hyundai 0 Comments 1 Likes

Hyundai Bayon 2021 – Pareri

Ford Ford Kuga 2021 – Pareri
30/12/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Kuga 2021 – Pareri

BMW BMW X6 2021 – Pareri
28/12/2021in BMW 0 Comments 3 Likes

BMW X6 2021 – Pareri

Audi Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri
22/12/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q4 e-tron 2021 – Pareri

Volvo Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri
21/12/2021in Volvo 0 Comments 4 Likes

Volvo C40 Recharge 2021 – Pareri

Volvo Volvo XC60 2017 – Pareri
23/09/2021in Volvo 0 Comments 2 Likes

Volvo XC60 2017 – Pareri

Land Rover Range Rover Velar 2021 – Pareri
10/09/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Range Rover Velar 2021 – Pareri

Jeep Jeep Compass (2017-2021) Pareri
01/09/2021in Jeep 0 Comments 2 Likes

Jeep Compass (2017-2021) Pareri

Skoda Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri
03/08/2021in Skoda 0 Comments 3 Likes

Skoda Enyaq iV 2020 – Pareri

Volkswagen Volkswagen ID.4 2020 – Pareri
27/07/2021in Volkswagen 0 Comments 4 Likes

Volkswagen ID.4 2020 – Pareri

BMW BMW iX3 2021 – Pareri
16/07/2021in BMW 0 Comments 4 Likes

BMW iX3 2021 – Pareri

Audi Audi Q3 2018 – Pareri
07/07/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q3 2018 – Pareri

Jaguar Jaguar E-Pace 2020 – Păreri
25/05/2021in Jaguar 0 Comments 1 Likes

Jaguar E-Pace 2020 – Păreri

Land Rover Land Rover Range Rover Sport 2017
25/05/2021in Land Rover 0 Comments 1 Likes

Land Rover Range Rover Sport 2017

Land Rover Land Rover Discovery 2020 – Pareri
24/05/2021in Land Rover 0 Comments 3 Likes

Land Rover Discovery 2020 – Pareri

Jaguar Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021
23/05/2021in Jaguar 0 Comments 3 Likes

Jaguar F-Pace Plug-in Hybrid 2021

Honda Honda CR-V 2018 – Păreri
15/05/2021in Honda 0 Comments 3 Likes

Honda CR-V 2018 – Păreri

Ford Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri
14/05/2021in Ford 0 Comments 3 Likes

Ford Mustang MACH-E 2020 – Păreri

DS Automobiles DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri
20/03/2021in DS Automobiles 0 Comments 2 Likes

DS 7 Crossback SUV 2017 – Păreri

Ford Ford Puma SUV 2019 – Păreri
03/03/2021in Ford 0 Comments 2 Likes

Ford Puma SUV 2019 – Păreri

Audi Audi RS Q8 2020 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi RS Q8 2020 – Păreri

Audi Audi Q7 SUV 2019 – Păreri
09/02/2021in Audi 0 Comments 3 Likes

Audi Q7 SUV 2019 – Păreri

E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
E timpul să renunți la diesel? Mituri și adevăruri despre mașinile pe motorină
Descoperă BestMarkets.ro
Descoperă BestMarkets.ro
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TSI (190 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI (200 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Skoda Octavia 4 Scout 2.0 TDI SCR (150 CP) 4×4 DSG
Load more
logo
© RomAuto.ro - Anunţuri mașini noi și second de vânzare România